مدیریت

09196056862

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

افزایش فروش خودروهای الکتریکی در چین پس از شیوع ویروس کرونا

با برداشته شدن قرنطینه در چین، تقاضای مردم برای خرید خودرو دوباره افزایش یافته است. مشتریان به دلیل نگرانی از آلودگی وسایل نقلیه عمومی، تقاضای زیادی برای خرید خودروهای شخصی دارند. آغاز فروش مجدد خودروها در چین ممکن است سود زیادی برای شرکت‌های سازنده خودروهای الکتریکی داشته باشد.

شرکتی پژوهشی طی یک نظرسنجی متوجه شد ۴۱٪ مشتریان جدید تمایل دارند خودرو بعدی آن‌ها یک مدل الکتریکی باشد. تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی هم خواستار سیستم تهویه ضد آلودگی و استفاده از مواد آنتی باکتریال در کابین بودند.

حین دوران اوج بحران کرونا،‌ فروش خودرو در چین تا ۹۶٪ کاهش یافت. در ماه گذشته فروش خودروها هنوز کم بود، اما به مقدار ۴۰٪ کمتر از سال گذشته افزایش یافته بود. اتحادیه خودروهای مسافری چین مدعی شده فروش خودرو در چین تا پایان ماه آوریل به سطح فروش در سال گذشته خواهد رسید. این اتحادیه گزارش داده در ماه مارس، ۴۷ هزار خودرو در چین به فروش رسیده که نکات مهم آن موارد زیر بوده است:

۱. فروش مدل‌های تسلا از ۳۹۰۰ خودرو در ماه فوریه به ۱۰۰۰۰ خودرو در ماه مارس رسیده که بهترین فروش این شرکت طی یک ماه است.

۲. شرکت بی‌وای‌دی در ماه فوریه ۲۵۰۰ خودرو الکتریکی و ۲۰۰ خودرو پلاگین هیبریدی فروخته که در ماه مارس به تعداد ۱۰۵۰۰ خودرو الکتریکی و ۱۳۰۰ خودرو پلاگین هیبریدی افزایش یافته است.

۳. فروش خودروهای شرکت نیو در ماه مارس دو برابر شده و به تعداد ۱۵۰۰ خودرو رسیده است.

ترافیک

تسلا قصد دارد در ماه ژوئن یک مدل ۳ ساخت چین عرضه کند که مسافت بیشتری نسبت به نسخه اصلی طی می‌کند اما قیمتش فقط کمی بیشتر است. این مدل با هربار شارژ می‌تواند مسافت ۶۷۰ کیلومتری را طی کند.

نگاهی به دیگر خودروسازان

کارخانه فولکس واگن در چانگشا هم از هفته گذشته بازگشایی شده و تولید خودروهای الکتریکی فولکس واگن ID را آغاز خواهد کرد. کارخانه‌های این شرکت در آنتینگ و فوشان روی هم قابلیت تولید ۶۰۰ هزار خودرو در سال را دارند. تولید آئودی ای ‌ترون تا پایان سال میلادی در کارخانه چانگ‌چون آغاز خواهد شد.

نسخه تولید انبوه اولین مدل شرکت چینی بایتون به نام ام‌بایت هم امسال رونمایی خواهد شد. دولت چین برای افزایش فروش خودروها برنامه‌های مختلفی دارد که شامل افزایش یارانه سازندگان خودروهای الکتریکی می‌شود. در برخی از مناطق این کشور، محدودیت رفت و آمد خودروها با پلاک زوج و فرد برداشته شده است.

خودروسازان همچنین روش‌های جالبی برای افزایش فروش خودروهای خود دارند که یکی از آن‌ها تست رانندگی بدون تماس است. سرمایه گذاری مشترک جنرال موتورز با خودروسازان چینی، که به تازگی اولین خودرو الکتریکی مشترک آن یعنی باوجون رونمایی شده است، سیاست بازگشت بدون قید و شرط خودرو طی ۳۰ روز را اجرا کرده است. تسلا هم خودروهای الکتریکی را در چین بدون هزینه شارژ می‌کند.

خودروهای الکتریکی

تاثیرات این ویروس اصلا قابل پیش‌بینی نیستند. این باعث نگرانی است که مردم به جای وسایل نقلیه عمومی از خودروهای شخصی استفاده می‌کند. البته این فرآیند از قبل شروع شده بود، اما حالا شدت گرفته است. این در حالی است که تولید خودروهای الکتریکی ساخت تسلا، فولکس واگن، بایتون، جنرال موتورز و دیگران افزایش یافته است. این‌ها بهترین خودروهای الکتریکی مقرون به صرفه هستند که در چین عرضه می‌شوند.

اگر فروش خودروها در جهان دوباره اوج بگیرد، سلطه خودروهای الکتریکی بر بازار زودتر از چیزی که انتظار داشتیم رخ خواهد داد.

منبع: electrek