3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بازاریابی و مشتری‌مداری، مهمترین ابزار رقابت سالم

مدیر شعب استان های اصفهان،قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری و مدیر ان استانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به منظور تعامل بیشتر در زمینه ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر خدمات به مشتریان و به ویژه پذیرندگان پایانه های فروش با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

شبکه ارتباطی راهبردی امکان d8a8d8a7d8b2d8a7d8b1db8cd8a7d8a8db8c d988 d985d8b4d8aad8b1db8ce2808cd985d8afd8a7d8b1db8cd88c d985d987d985d8aad8b1db8cd986 d8a7d8a8d8b2 614a0061b042a

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان،قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن عرض خیر مقدم به آقایان فاطمی مدیر پشتیبانی و توسعه کسب و کار بانک ها، صیادی و حاجی حیدری مدیران حوزه شهری و برون شهری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان استان اصفهان به تشریح سیاست های بانک در سال 1400 و تحقق واقعی بانکداری دیجیتال و اولین بانک پیشگام در این حوزه پرداخت و با اشاره به ضرورت توجه به زیر ساخت ها ارائه سرویس های مطلوب به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن را از مهمترین عوامل رقابت با سایر بانکها با امعان نظر به تشابه زیاد خدمات شبکه بانکی برشمرد.
وی در ادامه با بیان اقدامات صورت گرفته توسط شرکت های پشتیبان کننده و مجریان نرم افزاری و سخت افزاری، تغییرات حاصله شده در روند اجرای کار را لازم ولی ناکافی و عزم راسخ تمامی نیرو ها و جذب نیروی توانمند را در جهت رفع مشکلات خواستار شد.
سبزواری همچنین با اشاره به پروسه دریافت پایانه های فروشگاهی از زمان ثبت، تایید، نصب و راه اندازی، تلاش در جهت بازاریابی و مشتری مداری را از مهمترین ابزار رقابت سالم در حوزه شبکه بانکی و تخریب رقبا را کاری نادرست در جهت جذب منابع و جلب مشتری و عاملی در جهت سلب اعتماد جامعه به شبکه بانکی دانست. وی با تشریح ارائه خدمات بانکی قابل ارائه در طول شبانه روز، بانک ایران زمین را به عنوان یک سیستم پویا و فعال در عرصه ارائه خدمات و نیز پیشرو در توسعه و فرهنگ صحیح بانکداری برشمرد و از مدیران مدعو خواست تا با تسریع در رسیدگی به امورات محوله موجبات رضایت مشتری و سرویس دهی مطلوب را فراهم نمایند و افزود چنانچه عملکرد خوب و مناسبی از خود بجای نگذاریم موجبات تخریب فراوانی شده که آثار و عواقب جبران ناپذیری را از خود بجای خواهد گذاشت.
سپس فاطمی مدیر پشتیبانی توسعه کسب وکار بانک های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به تشریح عملکرد شرکت از ابتدای همکاری با بانک ایران زمین پرداخت و اظهار داشت: نظارت مستمر و بررسی آماری عملکرد نمایندگان استانی به عنوان مهمترین بخش تجزیه و تحلیل اطلاعات به شمار می آید و این مهم برای کلیه بنگاه های اقتصادی طرف قرارداد صادق بوده که به صورت ماهیانه گزارش آن به واحد های انفورماتیک بانک های طرف قرار داد ارسال می شود.
وی در ادامه با اشاره به آمار و اطلاعات استخراجی نوع پایانه های فروشگاهی منصوبه ابراز امیدواری کرد با تخصیص پایانه های جدید مشکلات حوزه اصفهان به حداقل برسد.

در بخش پایانی این جلسه درخصوص کاستی های نصب پایانه های فروشگاهی بی سیم در شهری های شهرضا، شاهین شهر، خمینی شهر وگلپایگان، نحوه جمع آوری دستگاه های کم کار و راهکار های فعالسازی آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.