همکاری با شبکه امکان :
دریافت خدمات از شبکه امکان :
- در همین صفحه روی کلید نیاز به خدمات دارم در بالای صفحه کلیک نمایید
- برای ادامه بایستی حساب کاربری خود را ایجاد نموده و یا وارد حساب کاربری که از قبل ایجاد شده است شوید.
- در بخش درخواست خدمات درخواست خود را با جزئیات و دقیق اعلام نمایید تا کارشناسان شبکه امکان بتوانند مشاوره و خدمات لازم را ارائه نمایند.
- درخواست شما پس از بررسی و کارشناسی به تمامی سرویس دهندگانی که خدمات مورد نظر شما را ارائه می نمایند ارسال می گردد و استعلام گرفته خواهد شد.
- اطلاعات تکمیلی و هزینه ، از طریق سامانه اطلاع رسانی در پنل کاربری شما به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت تمایل می توانید دریافت خدمات از شبکه امکان را تایید نمایید
- عقد قرارداد های همکاری خدماتی با شبکه امکان به سه صورت امکان پذیر است ، حضوری در محل شما، حضور در دفاتر شبکه امکان در تهران، روش کاملا اینترنتی و به صورت غیرحضوری.
تحقیقات بازار و بازاریابی
- تحقیق و تحلیل مخاطب
- تجمیع و یکپارچه سازی دادهها
- تجزیه و تحلیل دادهها
- بخش بندی بازار و مشتری
- تحلیل رقبا
اســـــتراتژی
- تدوین استراتژی بازاریابی
- تدوین استراتژی ارتباطی و تبلیغاتی
- تدوین استراتژی رسانه ای
- طراحی محصول/ خدمت
- قیمت گذاری
خلاقیت و تولید محتوا
- ایده پردازی و خلق ایده مرکزی
- طراحی خلاقانه و بصری
- کپی رایتینگ
- طراحی تعاملی
طراحی تجربه کاربری
- ارائه راهکارهای کسب و کار مبتنی بر وب و موبایل
- ارائه و توسعه اپلیکشن های (بورس،بانک و بیمه)
- طراحی و توسعه اپلیکیشن های باشگاه مشتریان
- توسعه سامانه های سلامت دیجیتال
- طراحی و توسعه سامانه های موقعیت محور
ویژگی های خدمات تبلیغات تخصصی تجاری
موبایل مارکتینگ
به عقیده بسیاری از صاحبنظران علم بازاریابی، موبایل، آینده علم بازاریابی را رقم میزند. عصر فراگیرشدن تلفنها و وسایل هوشمند قابل حمل و کاربردهای متفاوت آنها، فرا رسیده است. موبایل مارکتینگ (Mobile Marketing) به بیان ساده شامل هرگونه فعالیت تبلیغاتی است که محصولات و خدمات یک کسبوکار را از طریق وسایل هوشمند قابل حمل ( مانند تبلت یا تلفن همراه) معرفی و پروموت میکند.
موبایل مارکتینگ کسبوکارها را قادر میسازد تا با استفاده از مهمترین مزایای تکنولوژیهای همراه هوشمند مانند خدمات مرتبط با مکان مخاطبان و مشتریان بالقوه، کمپینهای تبلیغاتی براساس ویژگیهای افراد و مخاطبان هدف طراحی نمایند. موبایل مارکتینگ راهی برای استفاده از تکنولوژی در ایجاد پروموشنهای منحصر به فرد و سفارشی شده است تا مخاطبانی که به طور مستمر در فضای دیجیتال فعالیت میکنند، به استفاده از محصولات و خدمات شرکت، متمایل و در نهایت وفادار شوند.
بازاریابی و تبلیغات چابک چیست؟
بازاریابی چابک یا Agile Marketing یک رویکرد بازاریابی اقدامگرا و تاکتیکی است که بر شناسایی و تمرکز تیمها و دپارتمانهای سازمان بر فعالیتها و اقدامات ارزشمند تاکید دارد. هر یک از دپارتمانها، مسئولیت تکمیل بخش مشخصی از یک پروژه را در مدت زمان معینی به عهده دارند. از طریق رویکرد بازاریابی چابک، نتایج و عملکرد هر بخش به طور مستمر و پی در پی مورد ارزیابی قرار میگیرد؛ بدین ترتیب، با اصلاح زودهنگام خطاهای موجود، ضمن کاهش و جلوگیری از صرف هزینههای زیاد، عملکرد تیمها و سازمان در طول زمان بهبود پیدا میکند.
تعامل مستمر اعضای تیم با یکدیگر، آمادگی برای چالشهای غیر قابل پیشبینی و پاسخ به موقع به تغییرات، سازمان را در بازی رقابتی و کسب سود، توانمندتر میسازد.