همکاری با شبکه امکان :

 

دریافت خدمات از شبکه امکان :



شبکه ارتباطی راهبردی امکان

  1. در همین صفحه روی کلید نیاز به خدمات دارم در بالای صفحه کلیک نمایید
  2. برای ادامه بایستی حساب کاربری خود را ایجاد نموده و یا وارد حساب کاربری که از قبل ایجاد شده است شوید.
  3. در بخش درخواست خدمات درخواست خود را با جزئیات و دقیق اعلام نمایید تا کارشناسان شبکه امکان بتوانند مشاوره و خدمات لازم را ارائه نمایند.
  4. درخواست شما پس از بررسی و کارشناسی به تمامی سرویس دهندگانی که خدمات مورد نظر شما را ارائه می نمایند ارسال می گردد و استعلام گرفته خواهد شد.
  5. اطلاعات تکمیلی و هزینه ، از طریق سامانه اطلاع رسانی در پنل کاربری شما به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت تمایل می توانید دریافت خدمات از شبکه امکان را تایید نمایید
  6. عقد قرارداد های همکاری خدماتی با شبکه امکان به سه صورت امکان پذیر است ، حضوری در محل شما، حضور در دفاتر شبکه امکان در تهران، روش کاملا اینترنتی و به صورت غیرحضوری.

تحقیقات بازار و بازاریابی

  • تحقیق و تحلیل مخاطب
  • تجمیع و یکپارچه سازی داده‌ها
  • تجزیه و تحلیل داده‌ها
  • بخش بندی بازار و مشتری
  • تحلیل رقبا

اســـــتراتژی

  • تدوین استراتژی بازاریابی
  • تدوین استراتژی‌ ارتباطی و تبلیغاتی
  • تدوین استراتژی رسانه ای
  • طراحی محصول/ خدمت
  • قیمت گذاری

خلاقیت و تولید محتوا

  • ایده پردازی و خلق ایده مرکزی
  • طراحی خلاقانه و بصری
  • کپی رایتینگ
  • طراحی تعاملی

طراحی تجربه کاربری

  • ارائه راهکارهای کسب و کار مبتنی بر وب و موبایل
  • ارائه و توسعه اپلیکشن های (بورس،بانک و بیمه)
  • طراحی و توسعه اپلیکیشن های باشگاه مشتریان
  • توسعه سامانه های سلامت دیجیتال
  • طراحی و توسعه سامانه های موقعیت محور

ویژگی های خدمات تبلیغات تخصصی تجاری

موبایل مارکتینگ

به عقیده بسیاری از صاحب‌نظران علم بازاریابی، موبایل، آینده علم بازاریابی را رقم می‌زند. عصر فراگیرشدن تلفن‌ها و وسایل هوشمند قابل حمل و کاربردهای متفاوت آن‌ها، فرا رسیده است. موبایل مارکتینگ (Mobile Marketing) به بیان ساده شامل هرگونه فعالیت تبلیغاتی است که محصولات و خدمات یک کسب‌وکار را از طریق وسایل هوشمند قابل حمل ( مانند تبلت یا تلفن همراه) معرفی و پروموت می‌کند.

موبایل مارکتینگ کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا با استفاده از مهم‌ترین مزایای تکنولوژی‌های همراه هوشمند مانند خدمات مرتبط با مکان مخاطبان و مشتریان بالقوه، کمپین‌های تبلیغاتی براساس ویژگی‌های افراد و مخاطبان هدف طراحی نمایند. موبایل مارکتینگ راهی برای استفاده از تکنولوژی در ایجاد پروموشن‌های منحصر به فرد و سفارشی شده است تا مخاطبانی که به طور مستمر در فضای دیجیتال فعالیت می‌کنند، به استفاده از محصولات و خدمات شرکت، متمایل و در نهایت وفادار شوند.

شبکه ارتباطی راهبردی امکان mobile marketing 1

بازاریابی و تبلیغات چابک چیست؟

بازاریابی چابک یا Agile Marketing یک رویکرد بازاریابی اقدام‌گرا و تاکتیکی است که بر شناسایی و تمرکز تیم‌ها و دپارتمان‌های سازمان بر فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند تاکید دارد. هر یک از دپارتمان‌ها، مسئولیت تکمیل بخش مشخصی از یک پروژه را در مدت زمان معینی به عهده دارند. از طریق رویکرد بازاریابی چابک، نتایج و عملکرد هر بخش به طور مستمر و پی‌ در پی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؛ بدین ترتیب، با اصلاح زودهنگام خطاهای موجود، ضمن کاهش و جلوگیری از صرف هزینه‌های زیاد، عملکرد تیم‌ها و سازمان در طول زمان بهبود پیدا می‌کند.

تعامل مستمر اعضای تیم با یکدیگر، آمادگی برای چالش‌های غیر قابل پیش‌بینی و پاسخ به موقع به تغییرات، سازمان را در بازی رقابتی و کسب سود، توانمندتر می‌سازد.

Advertising-large-Cover-Belovedmarketing