3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

تولید قطعات موردنیاز تولید در صنایع مختلف به‌ویژه صنعت خودرو، یکی از برنامه‌های مهم دولت دوازدهم و در ادامه دولت سیزدهم است.  با آغاز تحریم‌ها، داخلی‌سازی قطعات شتاب گرفت و خودروسازان بزرگ کشور از جمله گروه خودروسازی سایپا، همکاری خود را با نهادهای مرتبط برای بومی‌سازی محصولات گسترش دادند. در این راستا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از این امر حمایت می‌کنند، موضوع را با جدیت دنبال خواهند کرد. ممنوعیت واردات برای رشد تولید داخل درباره تعمیق ساخت داخل قطعات خودرو نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس از تصمیم سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو حمایت می‌کند. به‌گزارش سایپانیوز، حسنعلی نوروزی، نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر تولید خودرو ملی در داخل کشور و قطع وابستگی به خارج گفت: مجلس از تصمیم سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو و قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی حمایت می‌کند. نماینده رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در افزایش و رونق تولید خودرو در کشور اظهارکرد: قرارداد شرکت سایپا با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از جمله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع و سپاه در راستای افزایش تولید در داخل است و ما از این اقدام حمایت می‌کنیم. وی تاکید کرد: مسئولان خودرو ما برای رشد و بالندگی صنعت خودرو باید جهادی عمل کنند و از واردات خودرو به داخل جلوگیری کرده تا صنعت خودرو کشور رشد کند. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر ضرورت استفاده از نخبگان و متخصصان داخلی برای تامین قطعات خودرو در داخل گفت: نگاه ما نسبت به صنعت خودرو این است که باید با اقتدار و قدرت از ظرفیت، توانمندی، تخصص، مهارت و فناوری داخلی برای تولید خودرو استفاده کنیم. نوروزی عنوان کرد: باید قطعات خودرو در داخل تولید شود تا از وابستگی به خارج رهایی یابیم. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: متاسفانه برخی در داخل به واردات خودرو و قطعات خودرو نظر دارند و به‌دنبال وابستگی پنهانی هستند. این افراد با جریان نفاق خارج از کشور ارتباط دارند و مانع تولید خودرو در داخل می‌شوند. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهارکرد: باید نیروی انسانی داخلی و از منابع و امکانات داخل استفاده شود و با کار ۳ نوبته نیازمندی داخلی خودرو تامین شود. این نمایندگان مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند نرخ خودرو پایین بیاید و براساس ریال و نه دلار محاسبه شود. وی افزود: برای فروش خودرو در داخل باید با توجه به هزینه‌های داخلی، خودرو با نرخ مناسب و براساس ریال عرضه و چنانچه صادراتی انجام می‌شود، خودرو براساس دلار محاسبه شود. خدمت به صنعت خودرو با داخلی‌سازی در ادامه نماینده دیگری از مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو گفت: تلاش برای داخلی‌سازی خودرو خدمت فوق‌العاده به کشور است. علیرضا نظری، نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در رونق و افزایش تولید خودرو در کشور گفت: تلاش مدیران این شرکت برای داخلی‌سازی صنعت خودرو، خدمت فوق‌العاده به کشور است و یک اقدام مثبت برای رشد اقتصادی محسوب می‌شود.  وی افزود: امیدوارم با حمایت‌هایی که از صنعت خودرو می‌شود، وضعیت این صنعت در آینده بهتر از گذشته باشد. عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه شرکت سایپا بعد از دوران تحریم با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و از جمله وزارت دفاع برای تولید قطعات خودرو قرارداد بسته است، عنوان کرد: شرکت‌های هوافضای سپاه همچنین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع، قراردادهای خوبی را با صنعت خودرو بسته و تلاش دارند قطعات خودرو در داخل تامین شود. نظری با بیان اینکه در حال‌حاضر بیش از ۶۰ قطعه خودرو پژو و رنو در داخل تولید می‌شود، اظهارکرد: در حال‌حاضر گیربکس اتوماتیک از خارج وارد می‌شود و مدیران صنعت خودرو در تلاش هستند تا این قطعه را داخلی‌سازی کنند. وی افزود: در حال‌حاضر کیفیت خودرو یکی از دغدغه‌های اصلی در صنعت خودرو است و امیدواریم با افزایش کیفیت خودرو این دغدغه نیز کاهش یابد. عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: توجه به صنعت خودرو و داخلی‌سازی آن برای رشد اقتصادی کشور بسیار مفید است و باعث می‌شود دیگر پارکینگ‌های خودروسازان از خودروهای ناقص دپو نشود و در بازار مشکلی در تامین خودرو وجود نداشته باشد. درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم در ادامه نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر حمایت از صنعت خودرو کشور، گفت: سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است. محمد موحد، نماینده کهگیلویه و بهمئی، چرم و لنده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر کشوری باید صنعت خودرو داشته و از آن حمایت کند، گفت: صنعت خودرو یک صنعت مادر است و موجب تقویت صنایع دیگر و اشتغال پایدار در کشور می‌شود. وی افزود: باید از تولیدات داخلی حمایت شود تا بتوانیم در اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: ما قدرت و شرایط خاصی داریم و باید به تولیدات داخلی به‌ویژه صنعت خودرو توجه ویژه‌ای داشته باشیم. او تصریح کرد: داخلی‌سازی صنعت خودرو یک ضرورت است و باید با تمام توان در راستای توسعه و اشتغال این صنعت گام برداشت. موحد با اشاره به عملکرد مدیران سایپا و نقش این شرکت در افزایش و رونق تولید، اظهارکرد: معتقدم مدیران سایپا در سال‌های اخیر خیلی خوب درخشیدند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانستند سطح صنعت خودرو را ارتقا دهند. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عنوان کرد: خودروهای جدیدی که از سوی سایپا تولید و روانه بازار می‌شود، نشان از عزم مدیران این شرکت برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور است. موحد گفت: به‌دلیل مزایا و فواید زیاد صنعت خودرو برای اقتصاد کشور باید این صنعت موردتوجه ویژه قرار گیرد و از همه کسانی که در این عرصه فعالیت دارند، حمایت شود.

تولید قطعات موردنیاز تولید در صنایع مختلف به‌ویژه صنعت خودرو، یکی از برنامه‌های مهم دولت دوازدهم و در ادامه دولت سیزدهم است.  با آغاز تحریم‌ها، داخلی‌سازی قطعات شتاب گرفت و خودروسازان بزرگ کشور از جمله گروه خودروسازی سایپا، همکاری خود را با نهادهای مرتبط برای بومی‌سازی محصولات گسترش دادند. در این راستا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از این امر حمایت می‌کنند، موضوع را با جدیت دنبال خواهند کرد. ممنوعیت واردات برای رشد تولید داخل درباره تعمیق ساخت داخل قطعات خودرو نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس از تصمیم سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو حمایت می‌کند. به‌گزارش سایپانیوز، حسنعلی نوروزی، نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر تولید خودرو ملی در داخل کشور و قطع وابستگی به خارج گفت: مجلس از تصمیم سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو و قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی حمایت می‌کند. نماینده رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در افزایش و رونق تولید خودرو در کشور اظهارکرد: قرارداد شرکت سایپا با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از جمله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع و سپاه در راستای افزایش تولید در داخل است و ما از این اقدام حمایت می‌کنیم. وی تاکید کرد: مسئولان خودرو ما برای رشد و بالندگی صنعت خودرو باید جهادی عمل کنند و از واردات خودرو به داخل جلوگیری کرده تا صنعت خودرو کشور رشد کند. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر ضرورت استفاده از نخبگان و متخصصان داخلی برای تامین قطعات خودرو در داخل گفت: نگاه ما نسبت به صنعت خودرو این است که باید با اقتدار و قدرت از ظرفیت، توانمندی، تخصص، مهارت و فناوری داخلی برای تولید خودرو استفاده کنیم. نوروزی عنوان کرد: باید قطعات خودرو در داخل تولید شود تا از وابستگی به خارج رهایی یابیم. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: متاسفانه برخی در داخل به واردات خودرو و قطعات خودرو نظر دارند و به‌دنبال وابستگی پنهانی هستند. این افراد با جریان نفاق خارج از کشور ارتباط دارند و مانع تولید خودرو در داخل می‌شوند. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهارکرد: باید نیروی انسانی داخلی و از منابع و امکانات داخل استفاده شود و با کار ۳ نوبته نیازمندی داخلی خودرو تامین شود. این نمایندگان مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند نرخ خودرو پایین بیاید و براساس ریال و نه دلار محاسبه شود. وی افزود: برای فروش خودرو در داخل باید با توجه به هزینه‌های داخلی، خودرو با نرخ مناسب و براساس ریال عرضه و چنانچه صادراتی انجام می‌شود، خودرو براساس دلار محاسبه شود. خدمت به صنعت خودرو با داخلی‌سازی در ادامه نماینده دیگری از مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو گفت: تلاش برای داخلی‌سازی خودرو خدمت فوق‌العاده به کشور است. علیرضا نظری، نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در رونق و افزایش تولید خودرو در کشور گفت: تلاش مدیران این شرکت برای داخلی‌سازی صنعت خودرو، خدمت فوق‌العاده به کشور است و یک اقدام مثبت برای رشد اقتصادی محسوب می‌شود.  وی افزود: امیدوارم با حمایت‌هایی که از صنعت خودرو می‌شود، وضعیت این صنعت در آینده بهتر از گذشته باشد. عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه شرکت سایپا بعد از دوران تحریم با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و از جمله وزارت دفاع برای تولید قطعات خودرو قرارداد بسته است، عنوان کرد: شرکت‌های هوافضای سپاه همچنین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع، قراردادهای خوبی را با صنعت خودرو بسته و تلاش دارند قطعات خودرو در داخل تامین شود. نظری با بیان اینکه در حال‌حاضر بیش از ۶۰ قطعه خودرو پژو و رنو در داخل تولید می‌شود، اظهارکرد: در حال‌حاضر گیربکس اتوماتیک از خارج وارد می‌شود و مدیران صنعت خودرو در تلاش هستند تا این قطعه را داخلی‌سازی کنند. وی افزود: در حال‌حاضر کیفیت خودرو یکی از دغدغه‌های اصلی در صنعت خودرو است و امیدواریم با افزایش کیفیت خودرو این دغدغه نیز کاهش یابد. عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: توجه به صنعت خودرو و داخلی‌سازی آن برای رشد اقتصادی کشور بسیار مفید است و باعث می‌شود دیگر پارکینگ‌های خودروسازان از خودروهای ناقص دپو نشود و در بازار مشکلی در تامین خودرو وجود نداشته باشد. درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم در ادامه نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر حمایت از صنعت خودرو کشور، گفت: سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است. محمد موحد، نماینده کهگیلویه و بهمئی، چرم و لنده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر کشوری باید صنعت خودرو داشته و از آن حمایت کند، گفت: صنعت خودرو یک صنعت مادر است و موجب تقویت صنایع دیگر و اشتغال پایدار در کشور می‌شود. وی افزود: باید از تولیدات داخلی حمایت شود تا بتوانیم در اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: ما قدرت و شرایط خاصی داریم و باید به تولیدات داخلی به‌ویژه صنعت خودرو توجه ویژه‌ای داشته باشیم. او تصریح کرد: داخلی‌سازی صنعت خودرو یک ضرورت است و باید با تمام توان در راستای توسعه و اشتغال این صنعت گام برداشت. موحد با اشاره به عملکرد مدیران سایپا و نقش این شرکت در افزایش و رونق تولید، اظهارکرد: معتقدم مدیران سایپا در سال‌های اخیر خیلی خوب درخشیدند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانستند سطح صنعت خودرو را ارتقا دهند. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عنوان کرد: خودروهای جدیدی که از سوی سایپا تولید و روانه بازار می‌شود، نشان از عزم مدیران این شرکت برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور است. موحد گفت: به‌دلیل مزایا و فواید زیاد صنعت خودرو برای اقتصاد کشور باید این صنعت موردتوجه ویژه قرار گیرد و از همه کسانی که در این عرصه فعالیت دارند، حمایت شود.

تولید قطعات موردنیاز تولید در صنایع مختلف به‌ویژه صنعت خودرو، یکی از برنامه‌های مهم دولت دوازدهم و در ادامه دولت سیزدهم است.

 با آغاز تحریم‌ها، داخلی‌سازی قطعات شتاب گرفت و خودروسازان بزرگ کشور از جمله گروه خودروسازی سایپا، همکاری خود را با نهادهای مرتبط برای بومی‌سازی محصولات گسترش دادند. در این راستا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از این امر حمایت می‌کنند، موضوع را با جدیت دنبال خواهند کرد.
ممنوعیت واردات برای رشد تولید داخل

درباره تعمیق ساخت داخل قطعات خودرو نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس از تصمیم سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو حمایت می‌کند.
به‌گزارش سایپانیوز، حسنعلی نوروزی، نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر تولید خودرو ملی در داخل کشور و قطع وابستگی به خارج گفت: مجلس از تصمیم سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو و قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی حمایت می‌کند.
نماینده رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در افزایش و رونق تولید خودرو در کشور اظهارکرد: قرارداد شرکت سایپا با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از جمله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع و سپاه در راستای افزایش تولید در داخل است و ما از این اقدام حمایت می‌کنیم.
وی تاکید کرد: مسئولان خودرو ما برای رشد و بالندگی صنعت خودرو باید جهادی عمل کنند و از واردات خودرو به داخل جلوگیری کرده تا صنعت خودرو کشور رشد کند.
نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر ضرورت استفاده از نخبگان و متخصصان داخلی برای تامین قطعات خودرو در داخل گفت: نگاه ما نسبت به صنعت خودرو این است که باید با اقتدار و قدرت از ظرفیت، توانمندی، تخصص، مهارت و فناوری داخلی برای تولید خودرو استفاده کنیم.
نوروزی عنوان کرد: باید قطعات خودرو در داخل تولید شود تا از وابستگی به خارج رهایی یابیم.
نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: متاسفانه برخی در داخل به واردات خودرو و قطعات خودرو نظر دارند و به‌دنبال وابستگی پنهانی هستند. این افراد با جریان نفاق خارج از کشور ارتباط دارند و مانع تولید خودرو در داخل می‌شوند.
نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهارکرد: باید نیروی انسانی داخلی و از منابع و امکانات داخل استفاده شود و با کار ۳ نوبته نیازمندی داخلی خودرو تامین شود.
این نمایندگان مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند نرخ خودرو پایین بیاید و براساس ریال و نه دلار محاسبه شود.
وی افزود: برای فروش خودرو در داخل باید با توجه به هزینه‌های داخلی، خودرو با نرخ مناسب و براساس ریال عرضه و چنانچه صادراتی انجام می‌شود، خودرو براساس دلار محاسبه شود.
خدمت به صنعت خودرو با داخلی‌سازی

در ادامه نماینده دیگری از مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو گفت: تلاش برای داخلی‌سازی خودرو خدمت فوق‌العاده به کشور است. علیرضا نظری، نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سایپا در رونق و افزایش تولید خودرو در کشور گفت: تلاش مدیران این شرکت برای داخلی‌سازی صنعت خودرو، خدمت فوق‌العاده به کشور است و یک اقدام مثبت برای رشد اقتصادی محسوب می‌شود.
 وی افزود: امیدوارم با حمایت‌هایی که از صنعت خودرو می‌شود، وضعیت این صنعت در آینده بهتر از گذشته باشد. عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه شرکت سایپا بعد از دوران تحریم با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و از جمله وزارت دفاع برای تولید قطعات خودرو قرارداد بسته است، عنوان کرد: شرکت‌های هوافضای سپاه همچنین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع، قراردادهای خوبی را با صنعت خودرو بسته و تلاش دارند قطعات خودرو در داخل تامین شود.
نظری با بیان اینکه در حال‌حاضر بیش از ۶۰ قطعه خودرو پژو و رنو در داخل تولید می‌شود، اظهارکرد: در حال‌حاضر گیربکس اتوماتیک از خارج وارد می‌شود و مدیران صنعت خودرو در تلاش هستند تا این قطعه را داخلی‌سازی کنند.
وی افزود: در حال‌حاضر کیفیت خودرو یکی از دغدغه‌های اصلی در صنعت خودرو است و امیدواریم با افزایش کیفیت خودرو این دغدغه نیز کاهش یابد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: توجه به صنعت خودرو و داخلی‌سازی آن برای رشد اقتصادی کشور بسیار مفید است و باعث می‌شود دیگر پارکینگ‌های خودروسازان از خودروهای ناقص دپو نشود و در بازار مشکلی در تامین خودرو وجود نداشته باشد.
درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم

در ادامه نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر حمایت از صنعت خودرو کشور، گفت: سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است. محمد موحد، نماینده کهگیلویه و بهمئی، چرم و لنده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر کشوری باید صنعت خودرو داشته و از آن حمایت کند، گفت: صنعت خودرو یک صنعت مادر است و موجب تقویت صنایع دیگر و اشتغال پایدار در کشور می‌شود. وی افزود: باید از تولیدات داخلی حمایت شود تا بتوانیم در اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم.
نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: ما قدرت و شرایط خاصی داریم و باید به تولیدات داخلی به‌ویژه صنعت خودرو توجه ویژه‌ای داشته باشیم. او تصریح کرد: داخلی‌سازی صنعت خودرو یک ضرورت است و باید با تمام توان در راستای توسعه و اشتغال این صنعت گام برداشت.
موحد با اشاره به عملکرد مدیران سایپا و نقش این شرکت در افزایش و رونق تولید، اظهارکرد: معتقدم مدیران سایپا در سال‌های اخیر خیلی خوب درخشیدند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانستند سطح صنعت خودرو را ارتقا دهند. نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عنوان کرد: خودروهای جدیدی که از سوی سایپا تولید و روانه بازار می‌شود، نشان از عزم مدیران این شرکت برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور است.
موحد گفت: به‌دلیل مزایا و فواید زیاد صنعت خودرو برای اقتصاد کشور باید این صنعت موردتوجه ویژه قرار گیرد و از همه کسانی که در این عرصه فعالیت دارند، حمایت شود.