3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

جلسه تعاملی ذوب آهن اصفهان با شرکت های حمل ریلی کشور و نمایندگان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با هدف تعامل و برنامه ریزی مناسب و تعیین میزان حق مالکانه سال ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه در محل سالن جلسات مدیر عامل شرکت برگزار شد. در این جلسه که نمایندگان ذوب آهن اصفهان، نمایندگان و مدیران ۸ شرکت بزرگ و معتبر ریلی کشور  و چند تن از مسئولین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند،  ظرفیت ها و مسایل مرتبط با سیستم حمل ریلی ذوب آهن اصفهان و شرایط موجود شرکت های حمل ریلی ایران و تعاملات فی مابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.   در این جلسه محمد جعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان ضمن بیان اهمیت حمل ریلی در کشور و جایگاه و نیاز های حمل ریلی ذوب آهن اصفهان گفت: توسعه زیر ساخت های ریلی کشور مورد فراموشی قرار گرفته و لازم است که همراه با توسعه زیر ساخت های جاده ای، زیر ساخت های ریلی هم مورد توجه قرار گیرد. ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان یکی از بهره برداران حمل ریلی ایران با حداکثر توان در خدمت توسعه سیستم حمل ریلی کشور است. وی تاکید کرد : ذوب آهن اصفهان ضمن این که مانند بعضی دیگر از شرکت های تولیدی با مشکلات مربوط به  گرانی تهیه مواد اولیه و انرژی مواجه است، به کمبودها و مشکلات شرکت های مرتبط با حمل ریلی نیز واقف بوده و متناسب با شرایط کشوری  در جهت برطرف نمودن مشکلات فیمابین تلاش می کند. در این جلسه مدیران شرکت های حمل ریلی نیز در سخنان خود به ظرفیت ها و جایگاه حمل ریلی کشور اشاره کرده و یاد آور شدند : سیستم مذکور ۱۰ درصد از بار کشور را حمل کرده و با حرکت یک قطار باری از حرکت ۱۵۰ تریلی بی نیاز و از خسارات احتمالی آن دور می شویم.  نمایندگان حاضر  با بیان مشکلات موجود حمل ریلی از جمله مشکلات و گرانی های مربوط به تهیه قطعات لازم و انجام تعمیرات جاری و سالانه تاکید کردند که شرکت های حمل ریلی طرف قرارداد ذوب آهن اصفهان، همواره خود را جزیی از زنجیره تولید این شرکت دانسته و فارغ از هرگونه کمبود و حاشیه ای به همکاری با آن می پردازند. در ابتدای این جلسه مسایل مربوط به پرتال داخلی و عملکرد نرم افزار بارگیری ریلی ذوب آهن اصفهان از معادن تا ایستگاه تخلیه از طرف شرکت مربوطه تشریح شد.

جلسه تعاملی ذوب آهن اصفهان با شرکت های حمل ریلی کشور و نمایندگان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با هدف تعامل و برنامه ریزی مناسب و تعیین میزان حق مالکانه سال ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه در محل سالن جلسات مدیر عامل شرکت برگزار شد. در این جلسه که نمایندگان ذوب آهن اصفهان، نمایندگان و مدیران ۸ شرکت بزرگ و معتبر ریلی کشور  و چند تن از مسئولین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند،  ظرفیت ها و مسایل مرتبط با سیستم حمل ریلی ذوب آهن اصفهان و شرایط موجود شرکت های حمل ریلی ایران و تعاملات فی مابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.   در این جلسه محمد جعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان ضمن بیان اهمیت حمل ریلی در کشور و جایگاه و نیاز های حمل ریلی ذوب آهن اصفهان گفت: توسعه زیر ساخت های ریلی کشور مورد فراموشی قرار گرفته و لازم است که همراه با توسعه زیر ساخت های جاده ای، زیر ساخت های ریلی هم مورد توجه قرار گیرد. ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان یکی از بهره برداران حمل ریلی ایران با حداکثر توان در خدمت توسعه سیستم حمل ریلی کشور است. وی تاکید کرد : ذوب آهن اصفهان ضمن این که مانند بعضی دیگر از شرکت های تولیدی با مشکلات مربوط به  گرانی تهیه مواد اولیه و انرژی مواجه است، به کمبودها و مشکلات شرکت های مرتبط با حمل ریلی نیز واقف بوده و متناسب با شرایط کشوری  در جهت برطرف نمودن مشکلات فیمابین تلاش می کند. در این جلسه مدیران شرکت های حمل ریلی نیز در سخنان خود به ظرفیت ها و جایگاه حمل ریلی کشور اشاره کرده و یاد آور شدند : سیستم مذکور ۱۰ درصد از بار کشور را حمل کرده و با حرکت یک قطار باری از حرکت ۱۵۰ تریلی بی نیاز و از خسارات احتمالی آن دور می شویم.  نمایندگان حاضر  با بیان مشکلات موجود حمل ریلی از جمله مشکلات و گرانی های مربوط به تهیه قطعات لازم و انجام تعمیرات جاری و سالانه تاکید کردند که شرکت های حمل ریلی طرف قرارداد ذوب آهن اصفهان، همواره خود را جزیی از زنجیره تولید این شرکت دانسته و فارغ از هرگونه کمبود و حاشیه ای به همکاری با آن می پردازند. در ابتدای این جلسه مسایل مربوط به پرتال داخلی و عملکرد نرم افزار بارگیری ریلی ذوب آهن اصفهان از معادن تا ایستگاه تخلیه از طرف شرکت مربوطه تشریح شد.

جلسه تعاملی ذوب آهن اصفهان با شرکت های حمل ریلی کشور و نمایندگان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با هدف تعامل و برنامه ریزی مناسب و تعیین میزان حق مالکانه سال ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه در محل سالن جلسات مدیر عامل شرکت برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگان ذوب آهن اصفهان، نمایندگان و مدیران ۸ شرکت بزرگ و معتبر ریلی کشور  و چند تن از مسئولین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند،  ظرفیت ها و مسایل مرتبط با سیستم حمل ریلی ذوب آهن اصفهان و شرایط موجود شرکت های حمل ریلی ایران و تعاملات فی مابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  
در این جلسه محمد جعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان ضمن بیان اهمیت حمل ریلی در کشور و جایگاه و نیاز های حمل ریلی ذوب آهن اصفهان گفت: توسعه زیر ساخت های ریلی کشور مورد فراموشی قرار گرفته و لازم است که همراه با توسعه زیر ساخت های جاده ای، زیر ساخت های ریلی هم مورد توجه قرار گیرد. ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان یکی از بهره برداران حمل ریلی ایران با حداکثر توان در خدمت توسعه سیستم حمل ریلی کشور است.
وی تاکید کرد : ذوب آهن اصفهان ضمن این که مانند بعضی دیگر از شرکت های تولیدی با مشکلات مربوط به  گرانی تهیه مواد اولیه و انرژی مواجه است، به کمبودها و مشکلات شرکت های مرتبط با حمل ریلی نیز واقف بوده و متناسب با شرایط کشوری  در جهت برطرف نمودن مشکلات فیمابین تلاش می کند.
در این جلسه مدیران شرکت های حمل ریلی نیز در سخنان خود به ظرفیت ها و جایگاه حمل ریلی کشور اشاره کرده و یاد آور شدند : سیستم مذکور ۱۰ درصد از بار کشور را حمل کرده و با حرکت یک قطار باری از حرکت ۱۵۰ تریلی بی نیاز و از خسارات احتمالی آن دور می شویم.
 نمایندگان حاضر  با بیان مشکلات موجود حمل ریلی از جمله مشکلات و گرانی های مربوط به تهیه قطعات لازم و انجام تعمیرات جاری و سالانه تاکید کردند که شرکت های حمل ریلی طرف قرارداد ذوب آهن اصفهان، همواره خود را جزیی از زنجیره تولید این شرکت دانسته و فارغ از هرگونه کمبود و حاشیه ای به همکاری با آن می پردازند. در ابتدای این جلسه مسایل مربوط به پرتال داخلی و عملکرد نرم افزار بارگیری ریلی ذوب آهن اصفهان از معادن تا ایستگاه تخلیه از طرف شرکت مربوطه تشریح شد.