3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

آمار عملکرد کارت تسهیلاتی مسکن

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، گزارش عملکرد ماهانه بانک مسکن در حوزه خدمات نوین بانکی حاکی از این است که در طول یک ماهه منتهی به 30 دی امسال با افزایش حدود یک درصدی تعداد کارت‌های هوشمند تسهیلاتی و کارت‌های صندوق پس‌انداز مسکن صادر شده توسط شعب در سراسر کشور، آمار کل کارت‌های هوشمند تسهیلاتی و صندوق پس‌انداز مسکن صادره به 11 میلیون و 518 هزار و 755 فقره رسید. در ماه گذشته بیش از 97 هزار و 600 فقره کارت هوشمند تسهیلاتی و کارت مربوط به افتتاح حساب‌های صندوق پس‌انداز مسکن صادر شد.

همچنین در دی ماه امسال با صدور 291 هزار و 437 فقره مسکن کارت توسط شعب بانک مسکن در سراسر کشور، تعداد مسکن کارت‌های صادره از 26 میلیون و 500 هزار فقره فراتر رفت. تعدادی از مسکن‌کارت‌های صادر شده بابت افتتاح حساب‌های جدید صورت گرفته و بخشی نیز جایگزین کارت‌های قدیمی که تاریخ انقضای آنها گذشته یا به دلیل مفقودی، خرابی و مسائلی از این دست نیاز به صدور مجدد وجود داشته، شده است.
یکی از کارکردهای انواع کارت‌های تسهیلاتی و کارت‌های متعلق به حساب در صندوق‌های پس‌انداز مسکن تسهیل ارائه خدمات به مشتریان بانک مسکن در حوزه شارژ دوره‌ای سپرده صندوق و نیز پرداخت اقساط انواع تسهیلات برای تسهیلات‌گیرندگان بانک مسکن است.
به گزارش هیبنا، بانک مسکن همچون سایر بانک‌های کشور در حوزه خدمات نوین بانکی در زمینه صدور کارت هدیه برای متقاضیان نیز فعالیت می ‌کند. بر این اساس در دی ماه حدود 27 هزار فقره کارت هدیه توسط شعب بانک مسکن در سراسر کشور با ارقام مختلف برای متقاضیان صادر شده است.
بانک مسکن همچنین در یک فرآیند مستمر در حال افزایش تعداد دستگاه‌های PinPad است تا طیف متنوعی از خدمات بانکی با امکانات وسیع‌تر از دستگاه‌های خودپرداز معمولی، از طریق این دستگاه‌های مستقر در شعب بدون نیاز به باجه‌ها برای مشتریان قابل انجام باشد. در واقع بخشی از خدمات نوین بانک مسکن با هدف فراهم کردن دسترسی مشتریان به خدمات بانکی با استفاده از واسطه‌های ایمن، از طریق دستگاه‌های pinpad ارائه می‌شود.
در دی ماه 20 دستگاه جدید pinpad در شعب راه‌اندازی شد و به این ترتیب تعداد این دستگاه‌ها در کل کشور به شش هزار و 247 دستگاه رسید. علاوه بر این حدود 70هزار پایانه فروشگاهی در نقاط فروش سراسر کشور فعال بوده و بیش از 1950 دستگاه خودپرداز نیز به مشتریان بانک مسکن و دارندگان کارت‌های عضو شتاب در 31 استان کشور خدمات ارائه می‌کند.