3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

آموزش کار با صرافی بایننس

مقدمه

بایننس در معاملات خود از بیش از 100 ارز‌ دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. حجم معاملات آن نیز به بیش از 1.2 میلیارد دلار در روز می‌رسد. بایننس در حال حاضر دومین صرافی رمزارز در جهان با تقریبا 8 میلیارد دلار دارایی معامله شده در یک دوره هفت روزه می‌باشد و از آغاز راه‌اندازی آن در جولای 2017، رشد بسیار سریعی داشته است. بایننس کوین (BNB) نام یک رمزارز مورد استفاده در صرافی بایننس نیز می‌باشد. از زمان عرضه اولیه این کوین، ارزش BNB با رشد این صرافی افزایش یافته است. این کوین در سال 2020 در میان 10 رمزارز برتر در جهان بر حسب ارزش بازار قرار دارد. رمزارز بایننس کوین به صورت یک توکن ERC20 ساخته شده در شبکه اتریوم است. تعداد کل این رمزارز، در ابتدا محدود به 200 میلیون BNB بود که بایننس جهت حفظ ارزش بایننس کوین به مرور زمان نیمی از کوین های موجود را می‌سوزاند. بایننس در حال تشویق به استفاده مردم از توکن BNB با ارائه تخفیف است و می‌توانید از BNB برای پرداخت کارمزدهای خودتان در صرافی بایننس استفاده کنید و تخفیف دریافت کنید. با آموزش صرافی بایننس همراه ما باشید.

ثبت نام در بایننس

پس از مراجعه به سایت Binance.com در صفحه ابتدایی سایت و بالای صفحه روی Register  کلیک کنید.

بعد از باز شدن صفحه جدید باید اطلاعات در خواست شده در فرم را با دقت کامل نمایید. جهت تائید هویت، حتما باید یک ایمیل معتبر که امکان دسترسی به آن را دارید وارد کنید.

پس از این مرحله کافیست تا رمز عبور خود را تعیین کنید و تیک قبول قوانین را بزنید تا گزینه Create account برای شما فعال شود. پس از کلیک بر روی این گزینه حساب کاربری شما ساخته خواهد شد.

اکنون برای فعالسازی حساب خود به ایمیلی که معرفی کردید، مراجعه و در ایمیل دریافتی از بایننس، کد تایید ارسالی را در محل خواسته شده در سایت وارد کنید.

تایید شماره همراه در صرافی ‌بایننس تنها به عنوان یک مرحله برای تشخیص هویت به کار می‌رود. از آنجا که امکان ترید برای ایرانیان وجود ندارد، در صورت ارائه شماره تلفن همراه، حساب شما مسدود خواهد شد. اما پیشنهادی که به‌عنوان جایگزین می‌توانیم به شما بدهیم استفاده از اپ Google Authenticator است. این نرم‌افزار که برای تایید هویت 2 عاملی به کار می‌رود، به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به وارد کردن شماره تلفن همراه خود، هویت خود را برای بایننس تایید کنید.

شروع معاملات در بایننس

همانطور که گفتیم برای شروع معامله در بایننس، شما باید مقداری ارز دیجیتال یا رمز‌ارز داشته باشید. از آن‌جا که بیت کوین، اتریوم و تتر معاملات بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند، بهتر است ارز پایه شما نیز یکی از این این‌ها باشد. یادآوری می‌کنیم که قبل از مراجعه به سایت صرافی بایننس، حتما از طریق یکی از صرافی‌های آنلاین ایرانی ارز موردنظر خود را خریداری کنید.

حال باید بیت کوین یا ارز خریداری شده را به کیف پول بایننس منتقل کنید. آدرس کیف پول بایننس خود را می‌توانید در پنل کاربری و با انتخاب Deposit پیدا کنید. البته در قسمت والت هم این نشانی قابل دسترسی می‌باشد. این آدرس با توجه به نوع ارز شما متفاوت خواهد بود. پس زمانی که قصد دارید کیف پول خود را مثلا با بیت کوین شارژ کنید، باید آدرس والت بیت کوین خود را وارد کنید. با ارسال بیت کوین به کیف پول بایننس، حساب شما شارژ و آماده شروع ترید خواهید بود. همچنین لیست کیف پول های ارز دیجیتال را در وبسایت رمزارز نیوز مشاهده کنید.

آموزش ترید در بایننس

بایننس از قسمت‌های مختلفی به نام market یا بازار تشکیل شده است. شما بر اساس ارزی که قصد ترید آن را دارید، باید به مارکت مختص آن ارز مراجعه کنید.

بایننس از 4 نوع مارکت مختلف تشکیل شده است که با هم آنها را مرور می‌کنیم:

مارکت بایننس کوین

همانطورکه گفتیم تراکنش‌هایی که با بایننس کوین صورت می‌گیرد شامل 25% تخفیف در کارمزد می‌شود. در این مارکت برای مبادله ارز با دیگران، نیازمند داشتن بایننس کوین توسط یکی از طرفین معامله می‌باشید.

مارکت بیت کوین

با تفاسیر بالا اگر شما قصد انجام معامله‌ای داشته باشید که یک طرف آن بیت کوین باشد، باید حتما سری به مارکت بیت کوین بزنید. مثلا اگر قصد خرید اتریوم با استفاده از بیت کوین را دارید، این مارکت را باید انتخاب کنید.

مارکت آلت‌ کوین‌ها

مارکتی که به شما امکان تبادل آلت کوین‌ها از جمله ترون، اتریوم و ریپل را می‌دهد.

مارکت فیات

در این مارکت شما می‌توانید از طریق دلار یا استیبل‌کوین‌ها که همیشه یک قیمت ثابت دارند، اقدام به خرید ارز مورد نظر خود کنید.

سخن پایانی

اگر نیاز دارید که ارز خود را به پول نقد تبدیل کنید، بایننس اصلا به درد شما نمی‌خورد. اما، اگر از صرافی فعلی خودتان ناراضی هستید، به کارمزدهای پایین‌تر برای مبادله رمزارزها احتیاج دارید یا به دنبال سریع‌ترین زمان‌های پردازش رمزارز هستید، آنگاه بایننس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است