3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

آیا بیت‌کوین در آستانه انفجار دوباره است؟

کوین ریوت نوشت:حباب بیت کوین معمولاً زمانی رشد می‌کند که موجی از کاربران جدید به بازار اضافه می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، اولین حباب بیت کوین ثبت شده در ۲۰۱۱ ترکید. پس از آن حباب دیگری در ۲۰۱۳ به وجود آمد. پس از ترکیدن آن حباب هم بازار مجبور شد ۴ سال صبر کند تا بزرگترین حباب بیت کوین به طرز شگفت انگیزی بترکد.

 در دسامبر ۲۰۱۷ بیت کوین به ۲۰ هزار دلار رسید که یک رکورد قیمت در تاریخ تمام ارزهای مجازی بود. ولی پس از ترکیدن آن حباب، این سرمایه دیجیتال تا ۳۱۵۰ دلار پایین آمد. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود ۵۰ درصد بالاترین قیمت آن است، آیا باز هم شاهد یک حباب دیگر خواهیم بود؟

نگاهی به دلایل ایجاد حباب بیت کوین و امکان پیش بینی آن نشان می‌دهد: به نظر می‌رسد بیت کوین از اوایل سال ۲۰۱۹ قدرت جدیدی گرفته است چون سرمایه‌گذاران کم کم آن را وارد بازار کرده اند.

اشخاص و کسب و کارهای زیادی وجود ندارند که در یک آدرس مالک بیش از هزار بیت کوین باشند. ولی از اواخر ۲۰۱۹ تا به امروز حدود ۶۰۰ آدرس با بیش از ۱۰۰۰ بیت کوین ایجاد شده است. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران سازمانی و سرمایه گذاران مخاطره آمیز به شدت بر روی ارزهای مجازی شرط بندی کرده اند.اگر اولین مولفه یک حباب بیت کوین را ورود بازیگران‌ جدید بدانیم، دومین مولفه کاهش ناگهانی عرضه است.

به این رویداد معمولاً «نصف شدن بیت کوین» می گویند و نشان دهنده تاریخی است که در آن پاداش استخراج بیت‌کوین نصف می شود.در حدود ماه می ۲۰۲۰، استخراج کنندگان بیت‌کوین ۶.۲۵ بیت کوین در هر بلوک استخراج شده، به جای ۱۲.۵ بیت کوین فعلی دریافت می‌کنند.

اگر امروز حدود ۱۸۰۰ بیت کوین در روز استخراج می شود، پس از کاهش عرضه شاهد استخراج حدود ۹۰۰ بیت کوین در روز خواهیم بود.

پیش بینی می شود فشار بیشتری برای افزایش قیمت بیت کوین وجود داشته باشد ولی به هر حال سود استخراج کنندگان نصف خواهد شد.طبق تاریخچه قیمت بیت کوین، همواره چندین ماه پس از هر رویداد «نصف شدن»، قیمت بیت کوین به اوج رسیده است.

ولی در همین حال تاریخچه گذشته قیمت آینده را تعیین نمی‌کند،بنابراین ممکن است این خوش‌بینی مورد انتظار اتفاق نیفتد.

در کل، حبابهای بیت‌کوین زمانی تشکیل می شوند که افراد جدیدی وارد بازار می‌شوند و دلیل آن فروش بیت کوین با قیمت‌های بالاتر توسط استخراج کنندگان برای حفظ سوددهی است.