3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

آیا دوران کرونا زمان خوبی برای تبلیغ در گوگل است؟

گروه کسب و کار:

تبلیغ در گوگل را به جرات می­توان اساسی­ ترین رکن تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ عنوان کرد. در دنیایی که دستگاه‌­های الکترونیکی نقش تاثیرگذاری در بازاریابی محصولات دارند، تبلیغ در گوگل که یکه تاز بی­رقیب موتورهای جستجوگر است را نمی­توان نادیده گرفت. اگر می­خواهید بدانید چرا تبلیغ در گوگل مهم است؟ و تبلیغات گوگل چیست؟ خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید!


گوگل، محبوب­ترین موتور جستجوگر جهان!
در دنیای مدرن امروز هیچ کسی نیست که نام گوگل را نشنیده باشد. گوگل شرکتی با سرویس‌های مختلف است که با ارائه خدماتی چون موتور جستجوگر، نقشه، رایانامه و شبکه ­های اجتماعی­ اش معروف شده است. گوگل دارای امکانات منحصر به فردی است که آن را به محبوبیتی جهانی رسانده است. همان محبوبیتی که باعث می­شود صاحبان کسب و کارها و سلبریتی­ها نتوانند از تبلیغ در گوگل چشم پوشی کنند. برخی از امکاناتی که گوگل را محبوب کرده است، با هم مرور می­کنیم:
می‌کنیم:
•    قابلیت جستجو به تمامی زبان¬ها
•    ایندکس چندین بیلیون صفحه وب
•    قابلیت بی‌نظیر گوگل در جستجوی محتواهایی که به شکل PDF ذخیره شده ¬اند
•    ارائه مختصری از اطلاعات هر لینکِ جستجو شده به کاربر
•    سرعت جستجو
•    دقت در جستجو

این­ موارد تنها بخشی از قابلیت­های منحصر به فرد گوگل است که صاحبان کسب و کارها را به سوی تبلیغ در گوگل ترغیب می کند. اکثر خدماتی که گوگل به کاربرانش در سراسر دنیا ارائه می­دهد، رایگان است، اما قطعا برای شما هم سوال پیش می­آید که پس منبع درآمد گوگل چیست؟این موتور جستجوگر محبوب، در سرویس­های خدماتی که ارائه می­دهد، امکان تبلیغ در گوگل را فراهم ساخته است. این سیستم که گوگل ادز (Google Ads) نام دارد، سفارش تبلیغات در سرویس­های گوگل را از سوی کاربران دریافت و آن­ها را منتشر می کند.

راه صد ساله را یک شبه پیمودن با تبلیغ در گوگل
فرض کنید که شما به تازگی یک شرکت تولیدی راه اندازی کرده ­اید. شرکتی که رقبای بزرگ بین­­ المللی دارد که هزینه ­های گزافی برای تبلیغات می­‌کنند. تبلیغاتی که در رسانه‌­های جهانی و با اینفلوئنسرهای مطرح منتشر می­‌شود و کار شما را سخت می­کند. حتی اگر همپای رقبا هم تلاش کنید، اصول سئو و رپورتاژ آگهی را رعایت کنید، از وبسایت‌­های مطرح بک لینک هم بگیرید، سال­ها طول می­کشد تا بتوانید نام و برند خود را در ذهن مخاطب حک کنید. حال چاره چیست؟ تبلیغ در گوگلهمان راه صد ساله­ ای است که یک شبه طی می شود و شما را به شهرت و موفقیت می­‌رساند.


تبلیغات گوگل چیست؟
همان­طور که پیش از این هم گفتیم، سیستم گوگل ادز به صاحبان کسب و کارها کمک می­کند، تا با تبلیغ در گوگل در بهترین زمان ممکن، تبلیغاتشان به مناسب­ترین شکل نمایش داده شود. در واقع سرویس تبلیغات گوگل، اولین مشتریان آنلاین را شکار می­کند. تبلیغ در گوگل که معمولا در بالا یا پایین صفحه نتایج موتور جستجو نشان داده می­شود، رایگان نیست؛ اما هزینه ­ای که صرف آن می­شود صد در صد مثمرثمر است. این بدان معنی است که شما در قبال هر کلیکی که بر روی لینک شما می­شود، هزینه پرداخت می­کنید؛ یعنی در ازای حضور هر مشتری آنلاین و هر کاربر فعال، هزینه پرداخت خواهید کرد و مابقی هزینه پرداختی شما ذخیره خواهد شد.

چرا فرصت تبلیغ در گوگل را نباید از دست داد؟
چه چیزی از این بهتر است که هوش مصنوعی موتورجستجوگر گوگل، مشتریان واقعی و محتمل را به سمت کسب و کار شما سوق می­دهد؟ شما می­توانید با استفاده از گوگل ادز دقیقا مشخص کنید که می­خواهید کاربران در چه ساعتی به شما مراجعه کنند. مثلا اگر فکر می­کنید مشتریان احتمالی شما دانش آموزان هستند، ساعت حضور آن ها در مدرسه را در نظر گرفته و ساعت فراغت و استراحت آن­ها را تعیین می­کنید تا تبلیغ در گوگل انجام پذیرد. هم چنین اگر عمده مراجعه کنندگان شما کارمندان هستند، بهتر است تنظیمات گوگل ادز را به گونه ­ای سفارشی کنید که آخر هفته ­ها تبلیغات انجام نشود! شما حتی می­توانید انتخاب کنید کاربر با چه وسیله­ای به وبسایت شما مراجعه کند! اگر فروشنده لوازم خانگی هستید، می ­توانید انتخاب کنید که کاربران، بیشتر با تبلت و یا کامپیوتر به فروشگاه شما ارجاع داده شوند تا ویژگی­های دقیق محصولات را بررسی کنند. تبلیغ در گوگل با سیستم گوگل ادز، گزارش کاملی به شما ارائه می­کند که بدانید چه تعداد از کاربران به وبسایت شما مراجعه کرده­­اند، بیشتر از چه محصولاتی بازدید کرده­­اند، اغلب در چه ساعتی سفارش خرید داده­اند و گزارشاتی از این دست که شما را در موفقیت در کسب و کارتان یاری خواهد کرد.

تبلیغ در گوگل با پرداخت هزینه برای هر کلیک
همانطور که پیشتر گفته شد، گوگل از راه سرویس ­های تبلیغاتی خود، کسب درآمد می­کند. اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید که می­خواهید پله ­های تبلیغات را چندتا در میان بپیمایید تا به قله شهرت برسید، از تبلیغ در گوگل غافل نشوید. برای این کار نیاز به ساخت اکانت ادوردز دارید. برای ساخت اکانت باید هدفتان را به روشنی به گوگل اعلام کنید. از تبلیغ در گوگل دقیقا چه می­خواهید؟ برند شدن، افزایش فروش و توسعه کسب و کار می­تواند از اهداف شما برای ساخت اکانت گوگل ادوردز باشد. پس از ثبت نام و طی کردن مراحل اولیه نیاز به پرداخت هزینه دارید که اگر فاقد یک حساب بین ­المللی یا ارز دیجیتال هستید می­توانید با مراجعه به سایت­های معتبری که به طور تخصصی در زمینه تبلیغ در گوگل فعالیت می کنند و معتبر هستند، این امکان را فراهم کنید.

آیا دوران کرونا زمان خوبی برای تبلیغ در گوگل است؟
جهان میزبان میهمان ناخوانده­ای است که معلوم نیست تا چه زمانی هست و دقیقا کِی قصد عزیمت دارد. میهمانی که سبک زندگی مردم در سراسر دنیا را تحت تاثیر شیوع خود قرار داده است و بسیاری از کسب و کارها را به دورکاری و یا تغییر اساسی در شیوه ارائه محصول و خدمات مجبور کرده است. در شرایط کرونایی جهان، ایران نیز با مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیاری مواجه شده است. از این رو بسیاری از کسب و کارها که پیش از این اعتقادی به دیجیتال مارکتینگ نداشتند، برای ادامه حیات و کسب سود به فضای مجازی پناه آورده ­اند! اینجاست که نقش تاثیرگذار تبلیغ در گوگل در دوران کرونا برجسته می­شود. وفور فروشگاه­های اینترنتی در همه زمینه­ها سبب شده تا مردم تنها با یک کلیک و از میان خانه­ هایشان محصولات درخواستی خود را سفارش دهند. بنابراین در این بازار مجازی و آنلاین، کسب و کاری برنده است که توانسته باشد گوی سبقت را در تبلیغات از دیگر رقبایش برباید!


تبلیغ در گوگل را به جی ادز بسپارید!
پیشنهاد ما برای اینکه بتوانید کسب و کارتان را در این روزهای کرونایی رونق ببخشید، تبلیغ در گوگل است، اما آیا همه صاحبان کسب و کارها مهارت لازم برای استفاده از سرویس گوگل ادوردز را دارند؟ قطعا نه! بنابراین منطقی است که کار را به کاردان بسپارید. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتری درباره تبلیغات در گوگل دارید به متخصصین آژانس دیجیتال مارکتینگ جی ادز (g-ads.org) سری بزنید. جی ادز با داشتن گواهینامه پارتنری گوگل، خدمات تبلیغ در گوگل را با بهترین کیفیت و بر اساس جدیدترین تغییرات پلتفرم گوگل ادز ارائه می­‌کند. قیمت­های رقابتی، شفافیت و صداقت، آموزش به مشتریان و تحویل فوری سفارشات، جی ادز را به محبوب­ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ تبدیل کرده است. اینکه چقدر و چگونه می­خواهید برای تبلیغ در گوگل هزینه کنید، کاملا به خودتان بستگی دارد، اما قبل از هرچیز با کارشناسان این رشته گفتگو و مشورت نمایید و فراموش نکنید، هزینه ­ای که صرف تبلیغات در گوگل می ­شود، سرمایه ­ای است که مداوم و در دراز مدت شما را به سودی باور نکردنی می­‌رساند.