3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

آیا می‌توان با بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال طلا خرید؟

ممکن است با این سوال مواجه شوید که اگر تمام دارایی خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده باشید اکنون چگونه قادر خواهید بود طلا را به سبد سرمایه خود بیفزایید. آیا می توان با استفاده از ارز دیجیتال طلا خرید؟ در این مقاله با امید فدوی همراه شما هستیم و پاسخ سوالاتی از این دست را با شما در میان می گذاریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امروزه خرید ارزهای دیجتیال در مقایسه با سرمایه گذاری در ارزهای بدون پشتوانه ای مانند دلار با استقبال بیشتری مواجه شده است. اگر در حال مطالعه این مقاله هستید به احتمال زیاد رمزارزهایی را در والت خود اندوخته اید. دراین صورت باید به شما تبریک بگوییم که هر چه سریعتر به جمع کسانی پیوسته اید که برای پشتیانی و محافظت از دارایی های خود این گزینه را انتخاب کرده اند.

 همه ما می دانیم که روزگاری که در آن تنها خرید طلا و دلار به عنوان راهی برای سرمایه گذاری به شمار می رفت به سر آمده است. اما طلا هرگز جای خود را به دارایی دیگری نداده نخواهد داد. این فلز گران بها به دلیل موجود محدودی که دارد، همواره یکی از محبوبترین و ارزشمندترین دارایی هایی است که در جهان یافت می شود.

 حال ممکن است با این سوال مواجه شوید که اگر تمام دارایی خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده باشید اکنون چگونه قادر خواهید بود طلا را به سبد سرمایه خود بیفزایید. آیا می توان با استفاده از ارز دیجیتال طلا خرید؟

 در این مقاله با امید فدوی همراه شما هستیم و پاسخ سوالاتی از این دست را با شما در میان می گذاریم.

چرا باید به فکر خرید طلا با ارز دیجیتال باشیم؟

 سوالات خود را از آقای فدوی با این پرسش بنیادی آغاز می کنیم؛ چرا که ممکن است هنوز بسیاری از افراد به درستی ندانند که چرا باید به دنبال خرید ارز دیجیتال طلا  باشند؟

 امید فدوی در پاسخ به این سوال می گوید ارز دیجیتال تمامی ویژگی های ذاتی خود را از طلا به ارث می برد. این ارز شباهت زیادی به طلا دارد و همین امر آن را به نوعی طلای دیجیتالی تبدیل کرده است. اگر بیت کوین را در نقطه مقابل طلا قرار دهید، مشاهده می کنید که این ارز دیجیتال از موجودی بسیار محدودی برخوردار است و از این نظر شباهت بی اندازه ای به فلز طلا دارد.

 از طرف دیگر میزان استخراج بیت کوین درست مانند طلا و به دلیل کاهش منابع موجود روزبه روز در حال کاهش است. همین امر منجر به افزایش ارزش این دارایی ها می شود. هر سرمایه ای که آنچنان که باید و شاید در دسترس عموم نباشد از ارزش بالاتری برخوردار است.

 چطور ارز دیجیتال طلا را بخریم؟

امید فدوی می گوید طلا یا ارز های دیجیتالی که از پشتوانه طلا برخوردار هستند انتخاب بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است. اما به یاد داشته باشید که پیش از هر گونه سرمایه گذاری باید آموزش های لازم را پشت سر بگذراید. این نکته را فراموش نکنید که بدون آموزش بهترین دارایی نیز می تواند نقطه پایانی برای شما باشد.

 طلا و ارز های دیجتال دارایی های ارزشمندی هستند اما اگر این دارایی ها را به درستی به کار نبرید راه به جایی نخواهید برد. برای خرید و فروش طلا در بازار رمزارز ها باید اطلاعات خود را افزایش دهید و سپس با ثبت نام در صرافی بایننس اقدامات لازم را برای خرید این دارایی انجام دهید.

 ابتدا باید والتی را در اختیار داشته باشید. اگر رمزارزهایی را در اختیار داشته باشید به احتمال زیاد والت را نیز برای خود انتخاب کرده اید. در این حالت شما آماده خرید طلا در بازار ارز دیجیتال هستید.

بیت کوین

از صرافی های معتبر خرید کنید

امید فدوی رمز موفقیت را نه در خرید به قیمت مناسب بلکه در خریدی ایمن و هوشمندانه می داند.  او می گوید ممکن است پلتفرم های متعددی را پیدا کنید، که خدمات خود را با کارمزد های ارزان قیمت و به بهایی کمتر از دیگر بازارها در اختیار شما بگذارند. اما آیا می توانید به این پلتفرم ها اعتماد کنید؟! درواقع آیا آنها از اعتبار کافی برای خدمات رسانی به شما برخوردار هستند؟!

 بهترین بازارها را انتخاب کنید و سرمایه خود را به خطر نیندازید. بایننس یکی از بهترین و شناخته شده ترین بازاری های معاملاتی در جامعه ارز دیجیتال است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران قرار می دهد. جالب است بدانید که با استفاده از این بازار در بازه زمانی کوتاه تری موفق به انجام معاملات خود می شوید.

بیت کوین

نحوه استفاده از صرافی بایننس

 امید فدوی در آموزش هایی که برای این منظور تهیه و تدارک دیده است، شما را با اصول معامله در این بازار آشنا می کند. این نکته را به یاد داشته باشید که برای استفاده از این بازار ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کنید. این کار چندان که تصور می کنید دشوار نیست و تنها به یک آدرس ایمیل نیاز خواهید داشت.

 در قدم بعد باید موجودی حساب خود را در بایننس افزایش دهید. این اعتبار برای خرید طلا در این بازار به کار گرفته می شود. به احتمال زیاد به خوبی متوجه شده اید که والت درست در این بخش به یاری شما خواهد آمد. وجه مورد نظر را از والت به حساب خود در بایننس انتقال می دهید و آماده خرید می شوید.

در آموزش معامله در این بازار در می یابید که میزان کارمزد های در نظر گرفته شده در این بازار چه مقدار است؟ چه کسانی باید از این بازار معاملاتی استفاده کنند؟ و چه نکاتی بر امنیت حساب کاربری شما در این پلتفرم می افزاید؟

 امید فدوی تجربه و دانش خود را با شما به اشتراک می گذارد و با تهیه آموزش های ارزشمند شما را تا رسیدن به پاسخ تمامی سوالاتی که در ذهن دارید، یاری خواهد کرد.

با خرید طلا، دارایی های خود را سفت بچسبید

 اگر خرید ارز دیجیتال طلا را انتخاب کرده اید، باید بدانید که راهکار هوشمندانه ای را انتخاب کرده اید. با استفاده از بازاری مانند بایننس از امنیت دارایی های خود اطمینان حاصل می کنید.

 به یاد داشته باشید که همواره این امکان وجود دارد که برای ورود به حساب کاربری خود در این بازار از روش تایید دو مرحله ای استفاده کنید که امنیت حساب کاربری شما را دو چندان می کند. این نکته را به یاد داشته باشید که بی هوا به دریا زدن، به گل نشستن و غرق شدن کشتی را نیز به همراه دارد.

 بنابراین بهترین و هوشمندانه ترین راه استفاده از دارایی هایی است که هرگز ارزش خود را از دست نمی دهند. طلا یکی از این دارایی هاست که به زودی به یکی از نایاب‌ ترین سرمایه های موجود تبدیل می شود.

بیت کوین

 کلام آخر

 با وجود بحران اقتصادی عظیمی که گریبان گیر جهان شده است، سرمایه گذاران به دنبال یافتن راهکارهایی برای حفاظت از دارایی خود هستند. و گویا بهترین راه، دور کردن دارایی از گزند تورم عظیمی است که به جان اقتصاد جهانی افتاده است.

ظهور ارز های دیجیتالی چیزی از ارزش و اهمیت طلا در اقتصاد جهانی کم نکرده است، بلکه بیش از پیش بر اهمیت حفظ این دارایی افزوده است.

آینده از آن کسانی است که سرمایه خود را به شکل طلا و ارز دیجیتال اندوخته اند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید تخم مرغ های خود را در سبد های متفاوت و ایمنی نگه دارند، بهتر است خرید ارز دیجیتال طلا را در برنامه خود بگنجانید. در این راه از تجربه کسانی چون امید فدوی غافل نشوید. به یاد داشته باشید که آموزش برگ برنده شما در این بازار نوظهور ارز دیجیتال خواهد بود.

منابع

https://www.investopedia.com/news/should-you-buy-gold-or-bitcoin/

https://bullionexchanges.com/learn/buy-gold-with-bitcoin#:~:text=Once%20your%20bitcoin%20currency%20is,and%20then%20proceed%20to%20checkout.

https://www.bitdegree.org/crypto/tutorials/how-to-use-binance

بیشتر بخوانید:

  • چشم انداز قیمت بیت کوین در آینده ایران
  • کشف مزرعه ماینر