3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

اجاره زمین برای استخراج ارزهای دیجیتال/۴۰هکتار زمین واگذار می شود

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از صدور مجوز واگذاری ٤٠ هکتار از اراضی منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی به سرمایه گذاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، محمد مهدی کربلایی، گفت: در راستای طرح جامع توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و براساس مصوبه هیئت مدیره این مجموعه، مجوز واگذاری ٤٠ هکتار از اراضی منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی به سرمایه گذاران به دفتر مناطق آزاد و ویژه این مجموعه ابلاغ شد و سرمایه گذاران پروژه‌های تولیدی و لجستیکی می‌توانند برای کسب اطلاعات مورد نیاز به دفتر امورمناطق آزاد و ویژه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد در سالی که گذشت تاکنون ٢٠ شرکت در حوزه بازرگانی ثبت شرکت کردند و ٤٠ شرکت متقاضی دیگر در حال ارائه مدارک جهت ثبت در این منطقه هستند.

وی با اشاره به اهداف ترسیم شده برای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جهت تبدیل شدن به قطب اول بار در منطقه بیان داشت با توجه به ظرفیت حمل و نقل ترکیبی در شهر فرودگاهی، لجستیک به عنوان محور توسعه این مجموعه در نظر گرفته شده و در این حوزه ٤ تفاهم نامه با شرکت‌های حوزه واردات و صادرات منعقد شده است. چرا که در راستای اهداف توسعه پایدار این مجموعه مشغول واگذاری زمین جهت ایجاد انرژی‌های تجدیدپذیر و استخراج ارزهای دیجیتال در منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی هستیم.