3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

اجاره ماینر با همیار ماینر؛ تنها شرکت رسمی کلود ماینینگ ایران

هروقت قیمت بیت کوین افزایش پیدا می‌کند، دوباره موضوعاتی ازقبیل خرید بیت کوین و اجاره ماینر و کلاد ماینینگ بر سر زبان‌ها می‌افتد و جست‌وجوها در گوگل سر به فلک می‌کشد.

در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال و استخراجشان معدود سایت‌هایی هستند که به‌طور حقوقی و رسمی در ایران در حال فعالیت هستند و به‌قولی، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بیت کوین می‌توانند با خیال راحت در آن‌ها فعالیت کنند. اجاره ماینر که قبل‌از‌این به‌ نام‌ کلاد ماینینگ نیز معروف بود، یکی از این فعالیت‌ها است.

وب‌سایت اجاره ماینر همیار ماینر به آدرس www.HamyarMiner.com درحدود یک سال است که فعالیت قانونی و رسمی خود را در ایران آغاز کرده و در همین مدت اندک، توانسته است اعتماد قشر کثیری از افراد جامعه را به خود جلب کند. داستان فعالیت همیار ماینر دقیقا از فروردین ۱۳۹۸ آغاز شد که وزارت نیرو و اداره‌ی کل گمرکات جمهوری اسلامی ایران با مانیتورینگ شدید فعالیت‌های استخراج بیت کوین در ایران، در این عرصه برای برق‌دزدان و کسانی محدودیت ایجاد کردند که بدون مجوز قانونی دستگاه‌های ماینر را به کشور وارد می‌کردند.

طبیعتا این کار از همه لحاظ اقدامی صحیح برای اصلاح الگوی مصرف برق و سامان‌دهی بازار آشفته‌ی استخراج بیت کوین بود؛ اما به کاهش سود ماینینگ در ایران انجامید. سایت‌های زیادی در این حوزه پا به عرصه فعالیت گذاشتند؛ ولی تنها وب‌سایت کلاد ماینینگ همیار ماینر توانست با شکل‌دهی قانونی و رسمی به کسب‌و‌کارش، خیال سرمایه‌گذاران را بابت ورود به عرصه‌ی کسب سود از بیت کوین راحت کند.

اجاره ماینر همیار ماینر چگونه انجام می‌شود؟

فعالیت و سرمایه‌گذاری در این سایت به دانش فنی و نرم‌افزاری در حوزه ارز دیجیتال نیاز ندارد و تمام اقشار جامعه و افرادی که به کسب درآمد ارزی برای پوشش هزینه‌های زندگی و کسب‌و‌کار خود نیاز دارند، می‌توانند تنها با چند کلیک و ثبت‌نام ساده، استخراج را برای خود شروع کنند.

همیار ماینر

معمولا سرمایه‌گذاران ایرانی عادت دارند با مبالغ کم هر سیستم سرمایه‌گذاری را آزمایش می‌کنند و طبق آماری که از مدیران سایت می‌توان کسب کرد، بیشتر سرمایه‌گذاران با مبالغ کمتر از ۵۰ میلیون تومان در HamyarMiner ماینر اجاره می‌کنند. پس از گذشت چند هفته و آزمودن سرعت عمل سایت و مطمئن‌شدن، پشتیبانی مناسب سایت و برداشت سود بسیار سریع، ماینرهای بیشتری اجاره می‌کنند و درآمد ارزی خود را افزایش می‌دهند.

برای مثال، در صفحه ماشین‌حساب بیت کوین همیار ماینر که در تصویر  زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانید مقدار قدرت ماینر خود را وارد و میزان سرمایه لازم برای اجاره‌ی آن و تخمین سود روزانه و هفتگی و ماهانه آن را بررسی کنید. برای مثال، با اجاره یک ماینر به قدرت تنها ۱۰۰ تراهش‌بر‌ثانیه (Th/s واحد پردازنده‌های ماینینگ بیت کوین) می‌توانید ماهانه حدودا ۰/۰۲۵ بیت کوین ماین کنید که در‌حال‌حاضر، حدودا معادل سه‌میلیون تومان است.

همیار ماینر

طبیعتا این اعداد تخمین درآمدی هستند و ممکن است با افزایش و کاهش قیمت بیت کوین یا سختی ماینینگ، این اعداد بیشتر یا کمتر شوند؛ بنابراین، لازم است ضریب اطمینانی در این اعداد تخمینی ضرب کنید.

امکان مراجعه حضوری و عقد قرارداد نیز مهیا است؟

بله، این امکان را مدیران شرکت فراهم کرده‌اند که علاقه‌مندان با مراجعه به شرکت در منطقه آجودانیه تهران، سرمایه‌گذاری خود را به‌صورت حضوری انجام دهند و مراحل عقد قرارداد رسمی را طی کنند. البته افرادی که به‌دلیل دوری مسافت از شهر تهران یا هر دلیل دیگری نمی‌توانند مراجعه کنند، باید پس از سرمایه‌گذاری در مدت دو هفته دو نسخه قرارداد را از پنل کاربری خود دریافت و چاپ و امضا کنند و با پست برای شرکت بفرستند.

واحد حقوقی شرکت همیار ماینر پس از مهر و امضا، یک نسخه را برای خریدار باز‌می‌گرداند. بدین‌ترتیب، اعتماد بیشتری بین شرکت و خریداران و سرمایه‌گذاران محترم فراهم می‌شود. در انتها، توصیه می‌کنیم برای شروع آسان کلاد ماینینگ و استخراج ابری بیت کوین به سایت www.HamyarMiner.com مراجعه کنید.