3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

اجرای نسخه نویسی الکترونیک جرات زیادی می‎خواست

ایران اکونومیست- مهدی قنادی مدیرکل نظارت بر  خدمات بیمه سلامت کشور در کارگاه دو روزه آموزش نسخه نویسی الکترونیک با اشاره به اینکه اجرای این پروژه دل و جرات بزرگی می‌خواست که در استان کرمان انجام شد، افزود: برخلاف انتظار که فکر می‌شد مردم یا برخی موسسات درمانی رغبتی به استفاده ازاین سرویس‌ها نخواهند داشت، اما استقبال خوبی از این طرح در کرمان شد.

باید در برابر مقاومت‌ها صبور باشیم

قنادی بر ضرورت اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک اشاره کرد و گفت: برای تغییر فرهنگ با مقداری مقاومت روبرو هستیم ولی باید تغییر را ایجاد کنیم و در برابر مقاومت‌ها صبور باشیم.

وی ادامه داد: اجرای این گونه طرح‌ها نظیر نسخه نویسی الکترونیک ما را ملزم می‌کند که بعد از مدت‌ها درگیری به امور دست و پا گیر اداری، به وظایف اصلی فراموش شده پرداخته وکمتر درگیرحاشیه‌های درمان شویم.

مدیرکل نظارت بر خدمات بیمه سلامت کشور بیان کرد: عده‌ای از اجرای این برنامه ترس دارند در حالی که باید به جای ترس که مانع اجرای موفق طرح خواهد بود، به دنبال دلیل اجرای برنامه باشیم.

قنادی گفت: اگر با مشکلی روبرو شدیم باید آن را برطرف کنیم و در صورت نیاز به بررسی بیشتر از تجربیات استان کرمان استفاده کنیم و به تنهایی مشکلات را با روش‌های آزمایش نشده برطرف نکنیم چرا که کرمان به حد کفایت تجربیات مختلفی در استفاده از نرم افزار کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه در استفاده از این نرم‌افزار، ادارات مختلف مانند بیمه گری، نظارت و رسیدگی به اسناد و اتوماسیون درگیر بوده و بایستی با هماهنگی بیشتر از قبل همکاری نمایند، همچنین افزود: دو کلمه کنترل و نظارت کاملا متفاوت است که باید همه کسانی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند نسبت به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشند تغییرات لازم را بر اساس شرایط موجود اصلاح نمایند.

مدیرکل نظارت بر خدمات بیمه سلامت کشور افزود: اینکه رضایتمندی موسسات درمانی از این طرح را بدست بیاوریم کمی سخت است، اما کار شدنی می‌باشد اگر مشکلات مد نظر آن‌ها را مرتفع بکنیم استقبال موسسات بیش از پیش خواهد بود.