3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

ارزشمندترین ارزهای دیجیتال بازار کدامند؟

بازار ارزهای دیجیتال با وجود هزاران ارز مختلف به یک مارکت چند میلیارد دلاری تبدیل شده و حالا طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. اما این مارکت بی انتها همانند سایر بازارها دارای ارزهای پرطرفداری است که بیش از دیگر عناصر مورد معامله قرار می‌گیرند و عملا ارزشمندترین اعضای این مارکت شناخته می‌شوند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر به گونه‌ای بوده که بسیاری از افراد به طمع سودهای چند برابری وارد و البته با ضررهای زیادی نیز روبرو شده‌اند. صعود یکباره بیت کوین به رقم حوالی 20 هزار دلار و سقوط آن تا قیمت حدود 3 هزار دلار شاید بدترین اتفاقی بود که برای بسیاری از فعالان بازار ارز دیجیتال رخ داد ولی نوسانات بعدی آن، بسیاری از معامله‌گران این بازار را منتفع کرد.

ارزهای دیجیتال

بسیاری از افراد معمولی تصور می‌کنند که بازار ارز دیجیتال صرفا محدود به بیت کوین بوده و به طور کلی بلاک چین و ارزهای دیجیتال را محدود در بازار بیت کوین می‌دانند. اما با گسترده‌تر شدن فعالیت این بازارها و همچنین ایجاد رسانه‌های گوناگون پیرامون ارز دیجیتال، بسیاری از رمزارزهای جدید به کاربران معرفی شده و هر کدام طرفداران زیادی پیدا کرده است.

البته گستردگی بازار بیت کوین و چند ارز مجازی دیگر باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها و حتی نهادهای دولتی دنیا وارد بازار این رمزارزها شوند و رمزارزهای اختصاصی را به بازار عرضه کنند. وجود چند هزار ارز دیجیتال در بازار موید همین موضوع بوده و گستردگی آن به رمزارزهای دولتی مانند پتروی ونزوئلا و یا رمزارزهای شناخته نشده، می‌رسد.

اما در بین همه این ارزهای دیجیتال، 7 مورد از آنها دارای بازار بسیار فراگیری بوده و در عمل بسیاری از صرافی‌های معتبر دنیا اقدام به ایجاد بستر معاملاتی آنها کرده‌اند. اگر شما نیز به دنبال این هستید تا بدانید که کدام یک از ارزهای موجود در بازار دارای ارزش بیشتری هستند، ادامه این مقاله را از دست ندهید:

شاید شما نیز همین فکر را می‌کردید که بیت کوین در صدر این رده‌بندی قرار بگیرد. البته بیش از آنکه بخواهیم به ویژگی‌های خوب این رمز ارز شناخته شده اشاره کنیم، باید بگوییم که بازار بیت کوین بیش از تکیه به ویژگی‌ها، از معروفیت خود استفاده کرده و کماکان به پیشتازیش ادامه می‌دهد.

افرادی که در بازار این رمزارز فعالیت می‌کنند، به خوبی متوجه این موضوع هستند که رمزارزهای جدیدتر به مراتب با ویژگی‌های جذاب‌تر و به‌روزتری عرضه می‌شوند و در بازار به فعالیت می‌پردازند. به طور مثال بیت کوین اس‌وی تراکنشی به مراتب سریع‌تر از بیت کوین داشته و وقفه‌هایی که در ارسال و تایید بیت کوین برای مصرف کردن آن وجود دارد، به هیچ وجه در بسیاری از رمزارزهای دیگر وجود نداشته و امنیت آنها نیز کاسته نشده است.

ارزهای دیجیتال

بیت کوین که شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال موجود در بازار به شمار می‌رود، سال 2009 به طور عمومی عرضه شد و ابتدا با ارقام بسیار پایین مورد معامله قرار می‌گرفت ولی کم کم به یک روند صعودی وارد شد و حالا در حوالی قیمت 8 تا 9 هزار دلار نوسان می‌کند.

روند استخراج بیت کوین تا به حال به نحوی بوده که چیزی در حدود 80 درصد آن استخراج شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است ولی باقیمانده آن به این راحتی‌ها قابل استخراج نبوده و راه طولانی برای به اتمام رسیدن بیت کوین‌های استخراج‌ نشده وجود دارد.

ارزش بیت کوین‌های موجود در بازار چیزی در حدود 157 میلیارد دلار ارزیابی می‌شود که یک عدد فوق العاده بزرگ بوده ولی این عدد بسیار بزرگ در مقابل پیش بینی‌های انجام شده برای سال‌های بعد به مراتب کوچک به نظر می‌رسد.

دومین ارز دیجیتال محبوب و ارزشمند بازار، اتریوم است که توانسته خود را در زمینه قراردهای هوشمند به یک اصل اساسی تبدیل نماید. این ارز دیجیتال که در بسیاری از موارد دارای تفاوت‌های ماهوی با بیت کوین بوده، حالا مورد توجه بخش عظیمی از بازار قرار گرفته است.

ارزهای دیجیتال

پیش بینی‌ها بر این قرار است که این ارز دیجیتال در یک روند صعودی بلندمدت قرار گرفته و به احتمال فراوان در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رشد خوبی از این رمزارز خواهیم بود. این ارز دیجیتال در سال 2015 وارد بازار شد ولی علی‌رغم ورود دیرهنگام خود توانست سهم بازار خوبی را از آن خود نماید.

برآوردهای انجام شده از بازار اتریوم نشان می‌دهد که کل اتریوم‌های موجود بازار چیزی در حدود 18 میلیارد دلار بوده و با توجه به پیش بینی تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، روند صعودی این ارز دیجیتال منجر به بزرگتر شدن سهم بازار آن خواهد شد.

همه مشکلاتی که فعالان ایرانی استخراج بیت کوین و رمزارزها با آن سروکار…

این ارز دیجیتال که به منظور تسهیل تراکنش‌های بین شرکت‌ها و موسسات مختلف وارد بازار شد، حالا به سومین ارز دیجیتال ارزشمند بازار تبدیل شده است. قیمت اندک این سهم در کنار سازوکار طراحی شده برای استفاده از آن باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کرده و سرمایه گذاران با ترس اندکی وارد معاملات این ارز دیجیتال شوند.

ارزهای دیجیتال

طبق گزارش‌های موجود از بازار معاملاتی ریپل در صرافی‌های معتبر دنیا، سهم این ارز دیجیتال از بازار چیزی در حدود 10 میلیارد دلار بوده که یک رقم بسیار قابل قبول نسبت به قیمت این سهم به شمار می‌رود.

ارز دیجیتال مشابه بیت کوین که در سال 2017 وارد بازار شد و با توسعه قابل توجهی مورد استقبال کاربران قرار گرفت. استفاده از نرخ تعرفه‌های ارازن‌تر انتقال نسبت به بیت کوین از جمله دلایل محبوبیت آن بوده و حالا به سهم بازاری در حدود 6 میلیارد دلار رسیده است.

ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از ارزهای مشابه بیت کوین که البته از پروتکل‌های امنیتی بسیار بالایی برخوردار بوده و از سوی دیگر مزایای خوبی نسبت به بیت کوین دارد. همان‌طور که در بالا گفته شد، یکی از مشکلات مربوط به ارزهای دیجیتال، تاخیرهایی است که در زمان ارسال و از سوی دیگر کانفرم (تایید) معامله صورت می‌گیرد و بیت کوین اس‌وی در این بخش از مزیت بسیار خوبی برخوردار است.

ارزهای دیجیتال

همین مزایا و همچنین علاقه‌مندی بازار به ارزهای مشابه بیت کوین با قیمت پایین‌تر، باعث شده تا این رمرزارز نیز بازاری در حدود 5.5 میلیارد دلار را در اختیار داشته باشد.

از دیگر ارزهای دیجیتال که البته با ماهیت رمزارزهای دیگر متفاوت است. این رمزارز به نوعی دلار مجازی محسوب می‌شود و به یکی از ابزارهای معامله‌ای بازار تبدیل شده است. این ارز مجازی در حقیقت متکی به دلار آمریکا، روپیه هند و یورو بوده و قیمت‌گذاری چندان خاصی ندارد. به بیان دیگر در حال حاضر هر تتر در بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال معادل یک دلار معامله می‌شود.

ارزهای دیجیتال

با این حساب سهم بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر چیزی در حدود 4.1 میلیارد دلار بوده و توانسته علیرغم شایعاتی که چند ماه قبل در مورد آن وجود داشت، پیشرفت خوبی را داشته باشد.

لایت کوین از جمله قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال است که بر مبنای اصول اولیه بیت کوین پایه گذاری شد و توانست سهم بازار خوبی را از آن خود کند. البته عملکرد و شایعات پیرامون آن باعث شد تا روند صعودی این سهم به اندازه‌ای نباشد که نسبت به زمان شروع کارش قابل توجیه باشد.

ارزهای دیجیتال

این ارز دیجیتال از سال 2011 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و مزیت‌هایی در بحث استخراج و انتقال نسبت به بیت کوین داشت ولی عملا رشدی که کرد، به اندازه قدمت آن نبود. در حال حاضر سهم بازار این ارز دیجیتال چیزی در حدود 3.6 میلیارد دلار بوده که یک رقم اندک برای این رمزارز قدیمی به شمار می‌رود.