3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

ارزش بیت کوین در یک روز گذشته ۴۸ درصد سقوط کرد

سقوط دوباره‌ی ارزش بیت‌کوین در شب گذشته سبب شد تا قیمت این رمزارز تا ۴٬۶۷۹ دلار کاهش یابد.

پس از یک روز پرتلاطم در بازار معاملات که با سقوط ۲۸٫۳۵ درصدی قیمت بیت‌کوین همراه بود و باعث شد تا قیمت این رمزارز از ۷٬۶۵۰ دلار به ۵٬۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند، این روند نزولی با همان شدت از ساعت ۱۱ دیشب به‌وقت گرینویچ از سرگرفته شد. در بازه‌ی زمانی یادشده، قیمت بیت‌کوین با کاهش دوباره‌ی ۲۴ درصدی، تا ۴٬۶۷۹ دلار سقوط کرد؛ کاهشی که از ماه  آوریل سال ۲۰۱۹ سابقه نداشته است.

تغییرات قیمت در این روز، به‌معنی نابودی تمامی دستاوردهای بیت‌کوین در سال ۲۰۱۹ و ۵۸٫۰۷ درصد کاهش قیمت ارز دیجیتال یادشده در کمتر از یک‌ماه درقیاس‌با بالاترین قیمت در سال ۲۰۱۹ است؛ بالاترین قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱۰٬۵۰۰ دلار بود. همچنین، داده‌های به‌دست آمده از وب‌سایت Coin360 نشان می‌دهد، حجم بازار بیت‌کوین تنها در عرض یک‌روز با کاهش ۴۸٫۳ میلیارد دلاری، از ۱۳۷٫۸ میلیارد دلار به ۸۹٫۵ میلیارد دلار رسیده و شدیدترین افت را از سال ۲۰۱۳ میلادی تجربه کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

  • بهره‌برداری یک نیروگاه گاز طبیعی در نیویورک از انرژی مازاد خود برای استخراج بیت‌کوین
  • ارزش بیت کوین با سقوط ۱۷ درصدی به ۶ هزار دلار رسید

بازارهای آتی نیز رو به سقوط هستند و هنگام نگارش این مطلب، شاخص دائوجونز و اس‌اند‌پی ۵۰۰ (S&P)، هرکدام با کاهش یک‌درصدی روبه‌رو بودند. به‌همین‌ترتیب، معاملات آتی طلا نیز ۰٫۸۷ درصد کاهش داشته‌اند و درهمین‌حال، ارزش بازار نقره، کاهشی ۱٫۵۶ درصدی را تجربه کرده است. باتوجه‌به وضعیت نامعلوم اقتصادی ناشی‌از همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سهام ازبین رفته است و آن‌ها تمایلی به ریسک روی دارایی‌هایشان ندارند.

همان‌گونه که پیش‌تر وب‌سایت Cointelegraph گزارش کرده است، بانک مرکزی ایالات متحده با امید جلوگیری از ریزش بیشتر سهام و دارایی‌ها، قصد دارد ۱٫۵ تریلیون دلار به بازار تزریق کند؛ بااین‌حال، تزریق ۵۰۰ میلیارد دلار که اولین بخش از این مبلغ است، با موفقیت اندکی همراه بود و شاخص دائوجونز در پایان معاملات دیروز با ثبت رکوردی تاریخی، ۱۰ درصد سقوط را تجربه کرد. چندین رسانه معتبر گزارش کردند که تقریبا ۵۰ درصد از ایالت‌های آمریکا باتوجه‌به هرج‌و‌مرجی که دیروز حاکم بود، اشکال مختلفی از شرایط اضطراری را اعلام کردند که منجربه‌ تعطیلی گسترده‌ی مدارس و تعلیق تمامی رویدادهای ورزشی حرفه‌ای شده است. با درنظر گرفتن وضعیت فعلی بازارها، به‌نظر می‌رسد سقوط ارزش سهام و قیمت رمزارزها در معاملات آغازین روز جمعه نیز ادامه یابد.

بیت کوین

در زمان نگارش مطلب پیش‌رو، قیمت بیت‌کوین با اندکی جهش به ۵٬۱۰۰ دلار رسیده است؛ اما در بلندمدت، چشم‌انداز روشنی درباره‌ی ارزش این ارز دیجیتال وجود ندارد و نمودار روزانه، تغییرات احتمالی قیمت بیت‌کوین را مشخص نمی‌کند. کاهش خرید و افزایش غیرمنتظره‌ی فروش رمزارزها که درنتیجه‌ی سرعت بالای کاهش قیمت‌ها حاصل شده است، نشان می‌دهد در شرایط کنونی دلال‌ها تمایلی به خرید بیت‌کوین ندارند.

طی چند سال گذشته، بیت‌کوین باعناوینی همچون طلای دیجیتال شناخته می‌شد و بسیاری از کاربران رمزارز یادشده را به‌عنوان گاوصندوقی امن برای ذخیره‌ی پول در هنگام آشفتگی بازار می‌دانستند. بااین‌حال، اکنون که بیت‌کوین تمامی دستاوردهایش در یک‌سال گذشته را از دست داده و شاخص‌های مربوط‌به آن منفی هستند، بیشتر شبیه‌به یک دارایی پُرریسک و موجودی معمولی است.

بیت کوین

سایر رمزارزها نیز در روز جمعه افت ارزش را تجربه کردند؛ اتریوم ۴۹ درصد و XRP درحدود ۴۲ درصد از ارزشش را از دست داد. قیمت بیت‌کوین کش (BCH) نیز ۴۲٫۸۵ درصد افت کرد. درحال حاضر، حجم کل بازار رمزارزها ۱۳۵٫۸ میلیارد دلار است که ۶۳٫۷ درصد از این مقدار را بیت‌کوین به خودش اختصاص می‌دهد.