3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

ارز دیجیتال وینک چیست و چگونه آن را بخریم؟

tikakala

یکی از رمز ارزهای معتبر بازار کریپتو، وینک یا wink با نام اختصاری WIN نام دارد. میزبانی این رمز ارز در ابتدا بر عهده شبکه معتبر ترون بود که پس از آن بر روی بایننس نیز ارایه شد. وینک در ابتدا قرار بود با نام Tronbet و با دارا بودن قابلیت شرط بندی برخی بازی‌ها وارد بازار کریپتو کارنسی شود؛ اما در زمان عرضه رسمی، نام این ارز دیجیتال به وینک تغییر یافت.

atramart mobile

وینک به‌عنوان یک پلتفرم عرضه‌کننده بازی‌های متنوع و مختلف است که تا به امروز چند عنوان بازی نظیر اسلاتس، دایس و پوکر را به دنیای بازی‌ها عرضه کرده است. وینک که هم‌اکنون به‌عنوان یکی از موفق‌ترین پروژه‌های غیرمتمرکز دنیا به شمار می‌رود، برای اولین بار در ماه جولای سال 2019 میلادی رسما وارد بازار کریپتو شد.

مهم‌ترین کارکرد وینک همان‌طور که عنوان شد؛ ایجاد یک پلتفرم برای توسعه‌دهندگان است تا بتوانند بازی‌هایی که غیرمتمرکز هستند، بر روی آن اجرا کنند. اما WIN توکنی است که از سوی شبکه وینک و بازهم بر روی بستر معتبر ترون ساخته و وارد بازار شد. این توکن همانند دیگر رقبای خود بر روی بستر TRC-20 ترون ایجاد شده است. وین دراپ یا WinDrop سیستم پاداش دهی منحصر به فرد این پلتفرم است. الگوریتم تائید تراکنش‌ها در توکن وین، DPoS یا اثبات دارایی سهام نمایندگی شده است.

dgservice mobile

ارزش بازار و حجم معاملات وینک

وین یا win در بازار ارزهای دیجیتال هم‌اکنون رتبه 111 را در اختیار دارد. این توکن با حجم معاملات روزانه بیش از یک‌صد میلیون دلار و حجم بازار بیش از ششصد میلیون دلار یکی از ارزشمندترین پلتفرم‌های غیرمتمرکز در دنیای رمز ارزها به شمار می‌رود.

تعداد کل واحدهای وینک بر اساس اعلام اولیه گروه توسعه‌دهنده آن؛ چیزی حدود 999 میلیارد واحد است که از این میزان تاکنون 767 میلیارد واحد آن تولید و در گردش قرارگرفته است.

کیف پول‌های مناسب وینک

برای نگهداری وینک همانند تمام ارزهای دیجیتال بازار، نیاز به یک کیف پول معتبر دارید. شما می‌توانید برای نگهداری حجم زیاد این توکن یا تصمیم برای نگهداری بلندمدت وین، از کیف پول‌های معتبری چون لجر (Ledger)، ترزور (Trezor)، سیف پل یا تراست ولت بهره‌مند شوید.

قیمت وینک

در ابتدا باید بگوییم که صرافی بایننس با دارا بودن بیش از 65 درصد حجم معاملات وینک، فعال‌ترین صرافی برای این رمز ارز محسوب می‌شود. قیمت وینک طی یک سال اخیر بیش از 560 درصد رشد داشته است و سقف قیمتی آن مربوط به تاریخ فروردین 1400 است که در آن روز باقیمت 73 تومان یا 0.002939 دلار معامله‌ شده است.

از کجا وینک بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش وینک می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید توکن وین تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون وینک به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن ارزیف همانند برخی پلتفرم‌ها وینک را در ایران عرضه می‌کند، شما به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی وینک نیز در آنجا بشوید. پس اگر به WIN علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم