3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

استخراج بیت‌کوین در کدام کشورها ممنوع است؟

در چند سال گذشته موضوع ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است و کشورها به دنبال وضع قوانینی برای کنترل ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین ها هستند؛ در این گزارش به بررسی کشورهایی می پردازیم که استخراج بیت کوین در آن ها قدغن است و در این بین کشورهایی را بررسی می کنیم که اجازه استخراج بیت کوین در آن ها صادر شده است.

خبرآنلاین: “کریپتوکارنسی” یا ارزهای دیجیتال به سیستمی گفته می شود که وظیفه انتقال وجه الکترونیک را بر عهده دارد. بر خلاف سیستم های متمرکز بانکی اکثر ارزهای دیجیتال توسط سیستم های رایانه ای در سراسر دنیا که نِت نامیده می شوند به صورت پراکنده مورد استفاده قرار می گیرند.

هر کسی با دسترسی به اینترنت یا سیگنال رادیویی ضعیف و با یک کلیک می تواند دارایی هایش را از یک قاره به قاره دیگر جابه جا کند.هزینه انتقال ارزهای دیجیتال نسبت به تراکنش های بانکی کم تر است و بر خلاف تراکنش های بانکی غیر قابل بازگشت است.ارزهای دیجیتال برای انتقال به بانک مرکزی یا شخص ثالثی نیازمند نیست و این ویژگی از جمله مزیت های ارز دیجیتال به حساب می آید.

استخراج بیت‌کوین در کدام کشورها ممنوع است؟

با توجه به روند توسعه ای که جهان در پیش گرفته است احتمال نابودی ارزهای دیجیتال دیگر وجود ندارد و اگر گونه ای از آن نابود شود جایگزینی برای آن ساخته می شود و در حال حاضر “بیت کوین” رهبر سایر ارزهای دیجیتال است.

در این بین معروف ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین دردسر هایی را برای دولت ها به وجود آورده است که این اتفاق برخی از دولتمردان را مجبور به قدغن کردن استخراج بیت کوین کرده است در ادامه به بررسی کشورهایی می پردازیم که استخراج بیت کوین در آنها قدغن است.

چین

چین کشوری است که به طور کلی استخراج بیت کوین در آن ممنوع است و هر گونه معامله و پرداختی که به وسیله بیت کوین صورت بگیرد با پیگرد قانونی همراه است و دولتمردان اقداماتی در راستا مختل کردن ماینرها در این کشور انجام داده اند.

روسیه

استفاده و استخراج بیت کوین در این کشور قانونی نیست و در صورتی که برای پرداخت هزینه کالاها و یا خدمات استفاده شود تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

ویتنام

دولت ویتنام و بانک های مرکزی این کشور از بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت غیرقانونی یاد می کنند و بر این عقیده اند که مردم این کشور نباید از بیت کوین به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری استفاده کنند.

بولیوی، کلمبیا و اکوادور

استفاده و استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در این کشورها قدغن شده است و هر گونه استفاده از ارزهای دیجیتال در این سه کشور با پیگرد قانونی همراه است.

به هرحال بیت کوین ارز دیجیتال ده ساله است و خیلی از کشورها زمینه استخراج آن را ندارند و برای استفاده از این ارز دیجیتال دولتمردان باید زمینه های لازم را فراهم کنند و جوانب استفاده از آن را در نظر بگیرند؛ به همین علت است که استخراج بیت کوین برای این کشورها دردسر ساز است.

در این بین کشورهایی قرار دارند که نهایت استفاده از ارز دیجیتال را می برند و از آن برای دور زدن تحریم ها و یا بهبود اوضاع اقتصادی استفاده می کنند؛ این کشورها زمینه استخراج بیت کوین را دارند و استفاده و استخراج ارز دیجیتال برای آن ها مشکل ساز نخواهد شد.

این کشورها عبارتند از:

آمریکا

استفاده و استخراج بیت کوین در این کشور با وجود مخالفانی که داشته است قانونی اعلام شده است و خیلی از کمپانی های آمریکایی برای پرداخت خدمات و کالاها از بیت کوین استفاده می کنند.

کانادا

کانادا مانند همسایه خود موضع مشابهی در برابر بیت کوین گرفته است و از این ارز دیجیتال استفاده گسترده ای در اقتصاد کشور می کند.

سایر کشورهایی که اجازا استفاده از ارز دیجیتال را صادر کرده اند عبارتند از: استرالیا و کشورهای اتحادیه اروپا و برخی از کشورهای آسیایی

نگارعلی