3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

استرالیا: با توجه به پایبندی ایران، به حمایت از برجام ادامه می‌دهیم

نماینده استرالیا در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که با توجه به پایبندی ایران به برنامه جامع اقدام مشترک، استرالیا به حمایت از برجام ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «برندون هامر» نماینده استرالیا در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که استرالیا بر اهمیت فعالیت‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران تحت برنامه جامع اقدام مشترک تاکید می‌کند.

وی که این پیام را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرده است، افزود: با توجه به گزارش مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر پایبندی کامل ایران به تعهدات خود تحت برنامه جامع اقدام مشترک، استرالیا به حمایت خود از برجام ادامه می‌دهد.

بر اساس توافقی که سه سال پیش در شهر وین اتریش به دست آمد، ایران پذیرفت به مدت ده سال فعالیت‌های هسته‌ای خود را محدود کند. در مقابل، گروه موسوم به ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آلمان) هم قرار بود تحریم‌های مرتبط با هسته‌ای ایران را رفع کند. دولت آمریکا اردیبهشت ماه امسال با «فاجعه‌بار» خواندن این توافق، از آن خارج شد و  تحریم‌های رفع‌شده ذیل این توافقنامه را بار دیگر علیه ایران اعمال کرد.

 با وجود خروج آمریکا از برجام، اجرای تعهدات ایران همچنان ادامه دارد و اتحادیه اروپایی اعلام کرده که قصد دارد با تضمین منافع مالی ایران، برجام را حفظ کند. از زمان خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، بسیاری از شرکت‌های اروپایی از بیم تحریم‌های آمریکا، بازار ایران را ترک کرده‌اند.

انتهای پیام/.