3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

اسکوئر برای سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال، ۵۰ میلیون دلار بیت کوین خرید

مدت زیادی است جک دورسی، مدیرعامل اسکوئر، از بیت کوین پشتیبانی می‌کند و از سال ۲۰۱۴، امکان انجام مبادلات آن را در این پلتفرم فراهم کرده است.

اسکوئر به‌تازگی اعلام کرد که به‌عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری بزرگ روی ارز دیجیتال، بیت‌کوین‌هایی به ارزش ۵۰ میلیون دلار خریده است. به‌گفته‌ی این پلتفرم پرداختی، ارزهای دیجیتال خریده‌شده مجموعا ۴،۷۰۹ بیت‌کوین بودند که ‍۱ درصد از مجموع دارایی‌های این شرکت در سه‌ماهه‌ی دوم امسال را تشکیل می‌دهند.

اسکوئر درباره‌ی دلیل خرید این ارزهای دیجیتال گفت بیت‌کوین قابلیتی دارد که می‌تواند در آینده، عملکردی بیشتر از ارز رایج داشته باشد. این شرکت ارزهای دیجیتال را ابزاری برای تقویت اقتصاد می‌داند که راهکاری برای ورود جهان به سیستم پولی جهانی فراهم می‌کند. ناگفته نماند اسکوئر از سال ۲۰۱۴، روش پرداختی بیت‌کوین را به پلتفرمش اضافه کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مردم بیش از گذشته به‌دنبال سرمایه‌گذاری در حوزه‌های جدید ازجمله رمزارزها هستند

در سال ۲۰۱۸، جک دورسی، مدیرعامل اسکوئر و توییتر، اعلام کرد که مدت‌ها است طرفدار بیت‌کوین است و باور دارد که این ارز دیجیتال تا یک دهه‌ی دیگر، به تنها ارز جهانی تبدیل می‌شود. دورسی شخصا مقدار نامعلومی بیت‌کوین دارد. وی در سال ۲۰۱۸ گفت که خریدوفروش بیت‌کوین برای اسکوئر متوقف نمی‌شود و این پلتفرم به بیت‌کوین به‌عنوان فناوری متحول‌کننده‌ای برای صنعتش نگاه می‌کند و قصد دارد هرچه زودتر درباره‌ی آن اطلاعات بیشتر کسب کند.

در همین سال، اسکوئر مبادلات بیت‌‌کوین را به اپلیکیشن کش اپ اضافه کرد و سال ۲۰۱۹ نیز گروه مستقل اسکوئر کریپتو را تأسیس کرد تا بر ماهیت منبع باز بیت‌کوین متمرکز شود. ماه گذشته، اسکوئر اتحادیه‌ی غیرانتفاعی Cryptocurrency Open Patent Alliance را راه‌اندازی کرد تا با به‌اشتراک‌گذاری پتنت‌ها در کتابخانه‌ی ثبت اختراع مشترک، مانعی برای متجاوزان ثبت اختراع ایجاد کند.

اکنون بیت‌کوین با قیمت ۱۱،۳۷۰ دلار مبادله می‌شود. ماه مه، اسکوئر درآمد حاصل از بیت‌کوین در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری را ۳۰۶ میلیون دلار اعلام کرد. گفتنی است درآمد کلی این پلتفرم در مدت یادشده ۱/۳۸ میلیارد دلار بود. به‌گفته‌ی این شرکت، میزان درآمد حاصل از ارز دیجیتال درمقایسه‌با همین زمان در سال گذشته ۳۶۷ درصد افزایش یافته است. دلیل رشد چشمگیر این درآمد به افزایش تعداد مشتریان فعال بیت‌کوین و رشد تقاضا مربوط می‌شود.