3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

اعطای نشان افتخار جشنواره فیلم سن سباستین به جانی دپ با اعتراضاتی مواجه شد

جشنواره فیلم سن سباستین بالاترین نشان افتخار هنری خود را به جانی دپ اهدا خواهد کرد، اما این تصمیم با اعتراضاتی از سوی سینمادوستان و هنرمندان مواجه شده است.

شصت‌ونهمین دوره‌ی جشنواره فیلم سن سباستین از ۲۶ شهریور تا ۳ مهر (۱۷ تا ۲۵ سپتامبر) برگزار خواهد شد و مسئولین آن قصد دارند نشان «دونوستیا» (Donostia) را به عنوان بالاترین نشان افتخار این رویداد هنری به جانی دپ اهدا کنند. مدیر جشنواره فیلم سن سباستین در بخشی از گفت‌وگوی اخیر خود، دپ را اینگونه توصیف کرده است: «او (جانی دپ) یکی از بااستعدادترین و کاربلندترین بازیگران سینمای معاصر است.»

  • زور طرفداران جانی دپ به امبر هرد نرسید!

طی ساعات گذشته این تصمیم مسئولان برگزاری جشنواره سن سباستین اعتراضات بسیاری را به دنبال داشته است. کریستینا آندرو، رئیس انجمن فیلم‌سازان زن و رسانه‌های سمعی و بصری اسپانیا به همراه چند فیلم‌ساز دیگر این اقدام را محکوم کرده‌اند. آندرو در قسمتی از صحبت‌های خود با آسوشیتد پرس در این خصوص آورده است: «این تصمیم تصویر بسیار بدی از جشنواره سن سباستین و مدیریت آن ارائه می‌دهد و پیام وحشتناکی را به عموم مردم منتقل خواهد کرد: اگر بازیگر خوبی باشید، مهم نیست یک متجاوز هستید!»

جشنواره سن سباستین طی سال‌های اخیر نشان داده از حاشیه‌ها نمی‌ترسد و حتی از آن‌ها استقبال هم می‌کند! سال گذشته این رویداد سینمایی با فیلم جدید وودی آلن، «فستیوان ریفکین» آغاز شد که اعتراضات بسیاری هم نسبت به آن شکل گرفت.

نشان افتخار دونوسیتا پیش از این به بازیگران و هنرمندان سرشناسی همانند ایثن هاک، ویگو مورتنسن و پنه‌لوپه کروز اهدا شده است.

شایان ذکر است جشنواره سن سباستین نیز همانند جشنواره برلین قصد دارد از این دوره به‌جای دو جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن، تنها جایزه‌ی بهترین بازیگر را اهدا کند. در نتیجه از این پس به جای اهدای دو جایزه‌ی صدف نقره‌ای به بهترین بازیگر مرد و بازیگر زن، دو صدف نقره‌ای به بهترین بازیگر نقش اصلی و بهترین بازیگر نقش مکمل اعطا خواهد شد.

در سال‌های اخیر دپ بارها به همسرآزاری و زن‌ستیزی متهم شده است. روزنامه‌ی انگلیسی سان سال ۲۰۱۹ در گزارش مفصلی به این موضوع پرداخته بود که با اعتراض و شکایت دپ مواجه شد، اما این بازیگر پنجاه‌وهشت ساله در دادگاه نهایی شکست خورد و قاضی به نوعی «همسرآزاری» وی را تأیید کرد. در مقاله‌ی روزنامه‌ی سان ۱۴ رفتار خشن از جانب دپ علیه هرد گزارش شده بود که بنا بر تشخیص دادگاه ۱۲ مورد از این رفتارها واقعا رخ داده‌اند و مطلب سان غیرواقعی نبوده است. هرچند وکیل دپ و او هرگز این حکم را نپذیرفتند و آن را «نادرست» خواندند، اما نظر دادگاه بریتانیایی باعث شد برادران وارنر دپ را از ادامه‌ی حضور در مجموعه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» منصرف کنند. چند هفته‌ی بعد مشخص شد او از مجموعه‌ی تلویزیونی به تهیه‌کنندگی جری بروکهایمر هم کنار گذاشته شده تا وی از جدایی‌اش بسیار متضرر شود.

منابع: Deadline و Associated Press