3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

افت قیمت سکه در آخرین ساعات معاملات بازار

افت قیمت سکه در آخرین ساعات معاملات بازار
اقتصادنیوز: امروز 29 شهرویر 1400 حباب قیمت دلار با مقیاس درهم منفی همچنان منفی ماند.

به گزارش اقتصادنیوز  قیمت دلار آمریکا عصر دیروز روی 27 هزار و 340 تومان قرار گرفت. قیمت دلار در شروع معاملات امروز قدری رشد کرد و روی 27 هزار و 400 تومان قرار گرفت. دلار امروز نوسانات محدودی داشت و در آخرین ساعات معاملات در 27 هزار و 380 تومان معامله شد.

بازدهی بازارها 29 شهریور 1400

حباب منفی قیمتی دلار!

قیمت درهم امارات در ابتدای معاملات امروز 7 هزار و 480 تومان بود. با ضرب کردن این عدد در نرخ تبدیل درهم (3.673) عدد 27 هزار و 474 تومان بدست می‌آمد. قیمت درهم در طول معاملات امروز افت کرد و در نهایت روی 7 هزار و 465 تومان قرار گرفت. معادل درهمی دلار در پایان معاملات امروز 27 هزار و 418 تومان به دست می‌آمد. در نتیجه حباب قیمتی دلار با مقیاس درهم در طول معاملات امروز منفی بود.

افت ناگهانی قیمت سکه

قیمت طلای جهانی در روزهای پایانی هفته گذشته افت نسبتا شدیدی داشت و در پایان معاملات روز جمعه روی 1754 دلار قرار گرفت. قیمت طلا امروز توانست خود را تا 1760 دلار بالا بکشد، اما دوباره نزولی شد. قیمت طلا در ساعت 15 و 52 دقیقه عصر به وقت ایران روی 1757 دلار قرار داشت. قیمت طلا نتوانست جهت انتظارات در بازار سکه را به طور جدی تغییر دهد. قیمت سکه عصر دیروز روی 11 میلیون و 720 هزار تومان بود. این رقم در شروع معاملات امروز روی 11 میلیون و 730 هزار تومان قرار گرفت. قیمت سکه در آخرین ساعات معاملات امروز به صورت ناگهانی افت کرد و روی 11 میلیون و 610 هزار تومان قرار گرفت.

عرضه دلار افزایش یافت

تغییرات قیمت دلار در بازار آزاد امروز محدود بود، اما حجم عرضه در بازار متشکل 9 درصد نسبت به روز گذشته رشد کرد و روی 8 میلیون و 995 هزار قرار گرفت. این رقم حدود 50 درصد از مقدار متوسط عرضه از هفت فروردین تا امروز بالاتر بود. در هفته‌های اخیر مقدار عرضه به طور کلی بالا بوده است و امروز متوسط روزانه عرضه دلار به کانال 6 میلیون وارد شد. (متوسط عرضه دلار از 7 فروردین تا امروز به مقدار جزئی از 6 میلیون بیشتر بود)

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت دلار امروز در دامنه‌ای محدود نوسان داشت. حباب قیمتی دلار با مقیاس درهم منفی بود. قیمت سکه امامی در آخرین ساعات معاملات ناگهان افت کرد. حجم عرضه دلار 50 درصد بالای متوسط بود. مقدار متوسط عرضه به کانال 6 میلیون وارد شد.