3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

افزایش استقبال از بیت کوین به دلیل گسترش ویروس کرونا

فراگیر شدن جهانی ویروس کرونا که از استان هبئی چین آغاز شده، سرمایه گذاران را بر آن داشته تا به سمت سرمایه های ایمن از جمله طلا و بیتکوین روی بیاورند.

عصر بانک؛ با گسترش ویروس کرونا و روی گرداندن سرمایه گذاران از سرمایه های پرخطر مثل سهام، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه به 9 هزار دلار رسید. در حالیکه بیت کوین هنوز یک سرمایه گذاری پر خطر به شمار می آید، یک بار دیگر توانست مانند طلا عمل کند. به نظر می رسد ترس از فراگیر شدن جهانی ویروس کرونا دوباره این داستان را بر سر زبان‌ها انداخته که بیت کوین می تواند یک طلای دیجیتال باشد.

 

قیمت بیت کوین در روز دوشنبه با 4.6 درصد افزایش به 8983.93 دلار رسید. با قیمت فعلی، کل سرمایه بیت کوین در بازار بیش از 162.3 میلیارد دلار است که 65.8 درصد کل بازار را تشکیل می‌دهد.

 

بیت کوین تنها سرمایه دیجیتالی نبود که در روز دوشنبه افزایش قیمت داشت.آلت کوین ها  شامل بیت کوین کش، بیتکوین اس وی، EOS و کاردانو هم حداقل 7 درصد افزایش قیمت داشتند. ارزش جمعی تمام ارز های مجازی در حال حاضر 246.7 میلیارد دلار است که بالاترین حد از 18 ژانویه است. این افزایش ارزش بیت کوین در شرایطی به وجود آمد که سرمایه‌گذاران بازار سهام را کنار گذاشته و به سراغ طلا، اوراق قرضه آمریکا و سایر سرمایه های کم خطر آمده اند.

 

قیمت طلا 1.1 درصد افزایش یافته و به 1594.70 در هر اونس در بازار نیویورک رسیده است. به نظر می رسد این فلز زرد برای دومین بار در 7 سال گذشته به 1600 دلار نزدیک می شود. برای اولین بار در سال جاری میلادی، نسبت 60 روزه بیت کوین به طلا مثبت شده است. یعنی بیتکوین و طلا همگام با یکدیگر معامله می‌شوند.

 

حامیان بیت کوین ادعا میکنند ارز دیجیتال مورد علاقه آن ها شکلی از «طلای دیجیتال» است که در زمان خطرات اقتصادی مثل رکود و تورم بالا می تواند ثروتشان را حفظ کند. فراگیر شدن جهانی ویروس کرونا که از استان هبئی چین آغاز شده، سرمایه گذاران را بر آن داشته تا به سمت سرمایه های ایمن روی بیاورند. این ویروس تا به حال جان 81 نفر را گرفته و هزاران نفر مبتلا شده اند.

 

/ تسنیم