3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

افزایش قیمت بیت کوین به بیش از ۹ هزار دلار

قیمت بیت کوین به بیش از ۹ هزار دلار رسید ولی ویروس کرونا تنها عامل تاثیر گذار بر آن نیست.

بیت کوین، بزرگترین ارز مجازی دنیا، در 27 ژانویه 5 درصد افزایش قیمت داشت و در بازار بیت استمپ مستقر در لوکزامبورگ به بالاترین حد 9142.80 دلار رسید ولی پس از آن کمی کاهش داشت. بیت کوین در حال حاضر 9017 دلار معامله می‌شود ولی این قیمت هم بیش از 4 درصد نسبت به 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

از زمان اوج قیمت بیت کوین در 2017، این ارز مجازی هنوز نتوانسته افزایش قیمت مشابهی را تجربه کند و در حال حاضر نیمی از بالاترین قیمت خود را دارد. بیت کوین در 2018 با افت قیمت شدیدی مواجه شد و در 2019 بهبودی نسبی داشت.

بیت کوین تنها ارز مجازی نبوده که در این هفته افزایش قیمت نشان داده است. ارزش سایر سرمایه ها هم بالا رفته است. شاخص گلکسی کریپتو 1.7 درصد افزایش را در عملکرد بزرگترین ارزهای مجازی دنیا ثبت کرده است که بالاترین حد طی دو ماه گذشته است.

این افزایش قیمت پس از عملکرد ضعیف هفته گذشته قبل از آغاز جشن های سال نوی چینی به وجود آمد و بسیاری را امیدوار کرده که طی چند هفته آینده هم ادامه می یابد.

بحث های زیادی وجود دارد که افزایش قیمت بیت کوین مربوط می‌شود به شیوع ویروس کرونا در چین و خارج از مرزهای این کشور. ولی علیرغم این واقعیت که بیت‌کوین در برابر درگیری های بین المللی و مسائل اجتماعی واکنش نشان می دهد، این نمی تواند تنها عامل تاثیر گذار باشد.

ارزش بیت کوین احتمالاً با گذشت زمان افزایش می یابد. جک دورسی، مدیرعامل توییتر قول داده به توسعه این ارز مجازی از طریق شرکت پرداخت اسکوئر کریپتو کمک کند. وی ادعا کرد فقط زمان لازم است تا پرداخت‌های کم هزینه بیت کوین مانند پول نقد مورد استقبال قرار گیرند.

شرکت اسکوئر کریپتو اعلام کرد در حال ساخت یک کیت برای شبکه بیت کوین است تا پرداخت های کوچکتر سریعتر و کم هزینه تر انجام شوند و احتیاجی به استفاده از شبکه متراکم بلاک چین نباشد.

همچنین این ارز مجازی به نقطه اوج قابل توجهی در تاریخ خود نزدیک می شود و آن هم نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در حدود 100 روز آینده است. متخصصان می گویند این واقعه تاثیر قابل توجهی بر قیمت این ارز مجازی دارد.