3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

افزایش قیمت بیت کوین

اقتصاد نیوز:قیمت بیت کوین پس از ماه ها سقوط، دوباره روند صعودی به خود گرفته است. قیمت این ارز دیجیتال هم اکنون به بالای ۴۰۰۰ دلار رسیده است.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال در ماه های اخیر با نوسان های زیادی روبه‌رو بوده است. تغییرات قیمت این ارزها به گونه ای بود که یکی از سرمایه گذاران پیش بینی خود مبنی بر رسیدن ارزش بیت کوین به 0 دلار را مطرح کرد!

در این میان برخی از تحلیلگران به این موضوع اشاره کرده بودند که سقوط قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مقطعی بوده و دوباره در آینده شاهد افزایش ارزش آن ها خواهیم بود (معرفی بهترین کیف پول های بیت کوین برای موبایل).

در حال حاضر هر بیت کوین با قیمتی بیش از 4000 دلار معامله می شود. این موضوع می تواند برای بسیاری از سرمایه گذاران و ماینرها خوشایند باشند. برخی افراد علاقه ای به افزایش قیمت این ارز دیجیتال ندارند چرا که به امید افت قیمت بیشتر، ارزهای دیجیتال خود را فروخته اند (بهترین راه استفاده از بیت کوین در ایران چیست؟).

قیمت ارزهای دیجیتال

سال گذشته میلادی یکی از بدترین سال ها برای ارزهای دیجیتال بود (چگونه با گوشی بیت کوین استخراج کنیم؟). در رابطه با آینده ارزهای دیجیتال و همچنین ارزش آن ها نمی توان اظهار نظر قطعی کرد؛ با این حال انتظار می رود با سرمایه گذاری بیشتر دولت ها در این بخش، شاهد افزایش ارزش آن ها باشیم.

در برخی کشورها مردم می توانند توسط ارزهای دیجیتال خریدهای روزانه خود را انجام دهند و یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند (امکان پرداخت هزینه های حمل و نقل عمومی با بیت کوین در آرژانتین).

یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت بیت کوین را می توان در نصب دستگاه های خودپرداز در کشورهای مختلف جستجو کرد (امکان خرید بیت کوین از خودپرداز در نیویورک فراهم شد).