3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

افزایش قیمت فلزات گرانبها همگام با نفت / فلز زرد در تلاش برای ادامه روند صعودی

اقتصاد آنلاین – اکرم شعبانی؛ به نظر می‌رسد روند صعودی معاملات آتی در بازار فلزات گرانبها به دنبال شکل دهی یک روند باثبات هستند. بر این اساس روز گذشته طلای آتی اکتبر با ۶ دلار افزایش به قیمت ۱۷۳۰.۴۰ دلار در هر اونس و نقره آتی سپتامبر در بازار کومکس نیویورک با ۰.۱۰۶ دلار افزایش به قیمت ۲۳.۳۸ دلار در هر اونس معامله شد.

بازارهای جهانی سهام روز گذشته عمدتا روند ترکیبی داشتند. در ایالات متحده آمریکا هم دو شاخص از سه شاخص اصلی روند صعودی در پیش گرفتند. در بحبوحه رکود تابستانی بازارهای سهام، زمانی که بخش اعظم اروپا در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد، معاملات جهش چندانی نداشته‌اند. معامله‌گران روز گذشته سخنرانی‌های چند نفر از مقامات فدرال رزرو از جمله لورتا مستر و چارلز ایوانز را تجزیه و تحلیل بودند تا سرنخ‌هایی از زمان و جهت سیاست‌های پولی ایالات متحده به ویژه پس از انتشار گزارش مشاغل بیش از سطح انتظارات جمعه گذشته پیدا کنند. به صورت جداگانه، گزارش‌ها در هفته جاری حاکی از آن است که دولت بایدن از انتصاب دوباره جروم پاول به ریاست فدرال رزرو برای دوره آتی هم حمایت خواهد کرد. 

در بازارهای کلیدی خارجی روز گذشته شاخص دلار آمریکا تقویت شد و به بالاترین سطح سه هفته گذشته خود رسید. قیمت‌های آتی نفت خام نیمکس با یک جهش خوب اصلاحی ناشی از فشار فروش به حدود ۶۸.۷۵ دلار در هر بشکه رسید. بازده اوراق قرضه ده ساله خزانه‌داری ایالات متحده نیز در محدوده ۱.۳۴۱درصدی معامله شد.

طلا

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت طلا)

از دیدگاه فنی، روند نزولی معاملات آتی طلا از مزیت فنی کلی کوتاه مدت برخوردار است. هدف بعدی صعودی قیمت طلا دستیابی به سطح مقاومت و بالاترین سطح قیمت معاملات هفته یعنی ۱۷۶۳ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها رسیدن به سطح پشتیبانی فنی و پایین‌ترین سطح قیمت معاملات هفته یعنی ۱۶۷۶.۴۰ دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست طلا بالاترین سطح قیمت معاملات روز گذشته یعنی ۱۷۳۶.۹۰ دلار در هر اونس و سطح مقاومت دوم ۱۷۵۰ دلار در هر اونس است در حالی که سطح پشتیبانی نخست طلا ۱۷۰۰ دلار در هر اونس و سطح پشتیبانی دوم ۱۶۷۶.۴۰ دلار در هر اونس عنوان شده است.

نقره

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت نقره)

قیمت نقره در معاملات روز دوشنبه به کمترین سطح هشت ماه گذشته خود رسید. روند نزولی معاملات آتی نقره از مزیت فنی کلی کوتاه مدت برخوردار است. هدف بعدی صعودی قیمت نقره رسیدن دستیابی به سطح مقاومت ۲۵ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها رسیدن به سطح حمایت ثابت و کمترین سطح قیمت معاملات هفته یعنی ۲۲.۲۹۵ دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست نقره در بالاترین سطح قیمت معاملات روز گذشته یعنی ۲۳.۶۷۵ دلار در هر اونس و سطح مقاومت دوم ۲۴ دلار در هر اونس مشاهده شده در حالی که سطح پشتیبانی نخست نقره بر روی ۲۳ دلار در هر اونس و سطح پشتیبانی دوم بر روی ۲۲.۵۰ دلار در هر اونس قرار گرفته است.