3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

افزایش ۰.۳ درصدی هر اونس طلا

بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۷۹۱ دلار و۶۷ سنت رسید و پایین رکورد ۱۷۹۵ دلار و ۲۵ سنت روز سه شنبه که بالاترین قیمت در بیش از یک هفته گذشته بود، ایستاد.

به گزارش بورس نیوز، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۷۹۱ دلار و۶۷ سنت رسید و پایین رکورد ۱۷۹۵ دلار و ۲۵ سنت روز سه شنبه که بالاترین قیمت در بیش از یک هفته گذشته بود، ایستاد.


  • بیشتر بخوانید: باز هم تاثیر کرونا بر قیمت طلا

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۷۹۳دلار و ۳۰ سنت رسید.

به گفته جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار شرکت OANDA، مشکل عمده فعلی، کرونای دلتا و احتمال تاثیر آن بر روند احیای اقتصاد جهانی است. در چنین وضعیتی، طلا احتمالا تقاضای خرید بیشتری پیدا می‌کند.

با ادامه شیوع کرونای دلتا در آسیا، بازار‌های سهام این منطقه نزدیک به پایینترین رکورد یک سال اخیر ایستادند.

انتشار آمار خرده فروش آمریکا در ژوییه که کاهش بیش از حد انتظاری داشت، نشانه دیگری از کندی رشد اقتصادی بود. سرمایه گذاران اکنون منتظر انتشار گزارش جزییات نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا در ژوییه هستند تا برنامه‌های آتی این بانک را ارزیابی کنند.

به گفته هالی، سرنوشت طلا توسط کمیته بازار آزاد فدرال بانک مرکزی مریکا و سیگنال این کمیته درباره تعدیل برنامه‌های محرک مالی در سپتامبر تعیین خواهد شد. اگر انتشار این گزارش به صعود دلار و بازده اوراق قرضه منجر شود، اونس طلا احتمالا به پایین ۱۷۰۰ دلار سقوط می‌کند.

نیل کاشکاری، رییس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس روز سه شنبه اعلام کرد آغاز تعدیل محرک‌های مالی در سال جاری منطقی می‌تواند باشد، اما به پیشرفت بازار کار بستگی خواهد داشت. جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا اظهار کرده که معلوم نیست آیا تشدید شیوع کرونای دلتا تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد خواهد گذاشت.

بر اساس گزارش رویترز، شاخص دلار در برابر سبدی از ارز‌های رقیب نزدیک به رکورد بالای اخیرش ایستاد. طلا اغلب با دلار به عنوان دارایی امن رقابت می‌کند و دلار قویتر طلا را برای خریداران غیرآمریکایی گرانتر می‌کند.

 

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۲۳ دلار و ۷۹ سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۱.۲ درصد صعود کرد و ۱۰۰۹ دلار و ۶۷ سنت معامله شد. بهای هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۱.۲ درصد افزایش، به ۲۵۱۹ دلار و ۱۸ سنت رسید.