3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

انتقاد حبیب زاده از الکترونیکی نشدن صورت وضعیت پیمانکاران پسماند

کاظمی/انتقاد حبیب زاده از الکترونیکی نشدن صورت وضعیت پیمانکاران پسماندایران اکونومیست- افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در جریان برگزاری صدو بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به تأخیر در عملیاتی شدن سامانه صورت وضعیت الکترونیک در حوزه پسماند تذکر داد و گفت: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نظافت و نگهداری معابر وظیفه شهرداری‌ها است و بی‌شک انجام درست این وظیفه اهمیت بالایی برای شهروندان دارد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بررسی‌های میدانی صورت گرفته اظهار کرد: وضعیت عملکرد برخی از پیمانکاران خدمات شهری در حوزه جمع‌آوری پسماند‌های‌تر و خشک شایسته نیست و از کارگران غیر مجاز برای جمع‌آوری پسماند استفاده می‌شود.

حبیب‌زاده افزود: عدم ایجاد زیرساخت مناسب برای تفکیک پسماند‌های خشک در مبدا، عدم الزام پیمانکاران به موضوع فرهنگ‌سازی مناسب و ایجاد انگیزه در شهروندان به منظور تحویل پسماند‌های تفکیک شده در غرفه‌ها، استفاده پیمانکار از نیرو‌های قراردادی برای جمع‌آوری پسماند‌های خشک از داخل مخازن، علاوه بر ورود خسارات مادی و معنوی به شهرداری تهران چهره شهر را زشت کرده و انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه عدم وجود پایگاه داده از دلایل این آشفتگی است، نظارت بر پیمانکاران را امری مهم برشمرد و اظهار کرد: برای رفع این مشکلات و نظانمند کردن اصطلاحات پیمانکاران باید بر اساس دستور شهردار تهران سامانه صورت وضعیت الکترونیک به منظور اعمال نظارت سیستمی و کاهش مداخله نیروی انسانی بر تایید صورت وضعیت‌ها و پرداخت صورت وضعیت بر اساس عملکرد دقیق پیمانکاران اجرایی شده و مناطق شهری را موظف به ثبت کلیه اطلاعات صورت وضعیت در سامانه مذکور شود.

حبیب زاده با انتقاد از الکترونیکی نشدن صورت وضعیت‌ها ادامه داد: اطلاعات صحیح به ساختارمند نمودن پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران کمک بزرگی می‌کند و براورد دقیق میزان کارکرد پیمانکاران و نظارت بر عملکرد آن‌ها را عملیاتی می‌کند.

عضو شورای شهر تهران  با اشاره به مشکلات مالی شهرداری گفت: وقت آن رسیده که به صورت جدی این موضوع در دستور کار متولیان امر قرار گیرد تا با اعمال نظارت سیستمی و عملکرد پیمانکار و استفاده از شیوه‌های جدید تفکیک پسماند در مبدأ هزینه‌های شهرداری در این حوزه واقعی شود.