3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

انجام پرداخت های اینترنتی به کمک ارزهای دیجیتال

بیت کوین از جمله ارزهایی است که این روزها تمایل به معامله آن رو به افزایش می باشد. اگر به دنبال ارزی دیجیتال و مطمئن هستید که بتوان با آن خریدهای اینترنتی و یا مبادلات ارزی را در هر نقطه از جهان بدون محدودیت مرزی انجام داد، خرید بیت کوین بهترین انتخاب است.

به گزارش افکارنیوز،

بیت کوین از جمله ارزهایی است که این روزها تمایل به معامله آن رو به افزایش می باشد. اگر به دنبال ارزی دیجیتال و مطمئن هستید که بتوان با آن خریدهای اینترنتی و یا مبادلات ارزی را در هر نقطه از جهان بدون محدودیت مرزی انجام داد، خرید بیت کوین بهترین انتخاب است. افرادی که می خواهند از سایت ها یا فروشگاه های خارجی خرید کنند حتما باید ویزا کارت یا مستر کارت داشته باشند اما با دارا بودن کیف پول این ارز دیگر نیازی به آن ها نبوده و بی واسطه می توان امور مالی را بدون هیچ دردسری انجام داد. امنیت مهم ترین فاکتوری است که در خرید چنین ارزی حائز اهمیت می باشد، از این رو اگر قصد خرید بیت کوین دارید باید امن ترین و معتبرترین روش ها را انتخاب کنید. اگر تاکنون عبارت ووچر پرفکت مانی را شنیده اید با صراحت می توان گفت خرید بیت کوین با این سیستم پرداخت آنلاین از طریق صرافی های معتبر، بهترین روش محسوب می شود.

 بزرگ ترین مشکلی که همواره در مسیر مبادلات ارزی کاربران ایرانی قرار می گیرد، بحث تحریم ها و یا عدم دسترسی به حساب های ارزی مانند پی پال است. در چنین وضعیتی، خرید بیت کوین با پرفکت مانی مناسب ترین راهکار است زیرا این سیستم به کاربران ایرانی و یا کاربران سایر کشورهای تحریم شده بدون هیچ محدودیتی سرویس ارائه می دهد. برای انجام این کار ابتدا باید نسبت به عضویت در پرفکت مانی و افتتاح حساب یا کیف پول در آن اقدام نمائید. شما به راحتی با ورود به سامانه آن و تکمیل اطلاعات حساب می توانید عضو پرفکت مانی شوید. نکته جالب این است که این سیستم، زبان فارسی را پشتیبانی می کند و می توان از منوی فارسی مراحل افتتاح حساب را انجام داد. هنگامی که اطلاعات اکانت شما تایید شدند اجازه ورود به حساب را خواهید داشت. بزرگ ترین مزیت این سیستم این است که شما همزمان می توانید چندین کیف پول برای ارزهای مختلف نظیر دلار، یورو و … داشته باشید. سایت ها و صرافی های مختلفی در سراسر دنیا خدمات مربوط به خرید پرفکت مانی و شارژ کیف پول های آن ارائه می دهند و با دریافت مقدار ناچیز کارمزد آسایش را برای شما به ارمغان می آورند. لازم به ذکر است که خرید ووچر پرفکت مانی یا شارژ حساب با بیت کوین نیز امکان پذیر است. وقتی حساب خود را به میزان دلخواه شارژ نمودید می توانید با پرفکت مانی، بیت کوین بخرید یا برعکس.

وب مانی نیز که ازدیگر سیستم های پرداخت آنلاین ارز به صورت بین المللی می باشد و  خرید وبمانی، معاملات بیت کوین را برای شما آسان می کند. بدین منظور شما باید صاحب کیف پول وب مانی باشید و پس از شارژ آن می توانید نسبت به خرید ارزهای مختلف مانند خرید تتر اقدام نمائید. این روزها با وجود صرافی های معتبر تبدیل پرفکت مانی و وب مانی به بیت کوین و برعکس بسیار راحت شده و شما در هر نقطه از دنیا که باشید می توانید با کمترین هزینه و در اسرع وقت معاملات ارزی خود را بی واسطه انجام دهید.