3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

اِکسکوینو پلتفرمی که می­توان به آن اعتماد کرد / دلایل اعتماد به اِکسکوینو

این روزها، به دلیل مشکلات اقتصادیِ کشور، همه جا صحبت از ارزهای دیجیتالی­ست که محبوب­ترین آن­ها بیت کوین است. این رمزارزها همانطور که از نامشان پیداست، فقط به صورت دیجیتالی و بر روی کامپیوترها وجود دارند و به صورت آنلاین و بدون واسطه داد و ستد می­شوند. برای خرید، فروش و به طور کلی معامله­ی ارزرهای دیجیتال باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید؛ صرافی‌هایی که مجازی هستند و در قالب سایت یا اپلیکیشن موبایل فعالیت می‌کنند. این صرافی­ها یا همان پلتفرم­ها بستری هستند که در آن اشخاص می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله و به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی تبدیل کنند. حال در این بازار پرهیاهو که همه به فکر سودآوری بیشتر هستند، انتخاب پلتفرم مناسب، امن و قابل اعتماد که خیالمان را از نگهداری دارایی‌هایمان راحت کند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

در این مطلب به معرفی یک پلتفرم (صرافی) به نام “اکسکوینو ” می­پردازیم و دلایل انتخاب آن را ذکر می­کنیم.

W3Schools

اِکسکوینو، اولین پلتفرم (صرافی) جامع رمز ارزها است که به عنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول رمزارز در ایران از سال ۱۳۹۶ تا کنون در حال فعالیت است که زمینه­ی انجام تراکنش‌های نامحدود ارزی را فراهم می‌کند.

سامانه اِکسکوینو زیر مجموعه­ی هولدینگ “ارنیکا” است که مالک بخش عمده­ سهام­ شرکت­های فلایتیو، بیت راه، هومسا، کانکتا و کاوان است که در این مدت کاربران چند هزار نفری این وب سایت را در فضایی دوستانه، حرفه‌ای و قابل اعتماد در عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال همراهی کرده است .

 

دلایل بسیاری وجود دارد تا اِکسکوینو را به پلتفرمی منحصر به فرد تبدیل کند که در زیر به آن اشاره می­شود:

  • داخلی بودن کیف پولِ اِکسکوینو (نداشتن ریسکِ تحریمِ کیف پول­های خارجی مانند بایننس)

برای نگهداری از سرمایه در صرافی نیاز به ساخت کیف پول داریم که به دلیل وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که کاربران ایرانی در ساخت کیف پول در پلتفرم‌های خارجی دارند، باعث می­شود که نگهداری از دارایی‌ها در این صرافی‌ها ریسک بالایی داشته باشد. مثلاً صرافی­های خارجی بسیاری از جمله بایننس، هوبی (Huobi)، کراکن (Kraken) و کوینکس (Coinex) وجود دارند که به بهانه تحریم‌ها، دسترسی ایرانیان را به دارایی‌هایشان مسدود می­کنند.

حتّی با وجود اینکه صرافی بایننس اعتبار بیشتری نسبت به صرافی­های خارجی دیگر دارد، همه کاربران بایننس از تأخیر طولانی در پاسخگویی این صرافی شکایت دارند. بنابراین بهترین گزینه برای نگهداری ارزهای دیجیتال، ثبت نام در سایت‌های مطمئن و ایمن داخلی است که دارای تیم پشتیبانی قوی برای پاسخگویی شبانه­روزی باشد و در صورت بروز مشکلات، شما را در نگهداری از دارایی‌هایتان کمک کند.

در میان صرافی­های داخلی، سامانه ارز دیجیتال اکسکوینو از مطمئن‌ترین سایت‌های داخلی در جهت تأمین امنیت دارایی سرمایه‌گذارن به شمار می‌رود.

این سامانه، کیف پول‌های اختصاصی و رایگان هر کاربر را توسط یک اپلیکیشن با رابط کاربری آسان در اختیارش قرار می‌دهد. دارندگان این کیف پول‌ها به راحتی می‌توانند رمزارز مورد نظر خود را به ارزهای دیگر تبدیل کرده و با تِرید در این حوزه به کسب سود بپردازند. این سامانه با تأمین امنیت تراکنش‌های کاربران، احتمال از دست رفتن سرمایه را به صفر می‌رساند.

  • امکان خرید و فروش با سرعت بالا و به صورت لحظه­ای با نرخِ کارمزدِ پایین

در اِکسکوینو می‌توانید با ثبت نام در سایت و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مربوط به احراز هویت، به راحتی و بدون هیچگونه پیچیدگی و تنها با استفاده از کارت بانکی خود به خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، پرفکت مانی و سایر ارزها با منصفانه‌ترین و عادلانه‌ترین قیمت‌ها اقدام کنید. با توجه به نرخِ کارمزدِ پایینِ در نظر گرفته شده برای انجام معاملات و سرعتِ بالایِ انجام تراکنش‌‌‌ها، می­توانید از نوسانات شکل گرفته در بازار ارزهای دیجیتال لذت برده، تراکنش‌های خود را انجام دهید و به دارایی‌های خود اضافه کنید.

  • داشتنِ ویژگی­های مهم یک کیف پولِ امن

از مهم‌ترین ویژگی‌هایِ کیف پول های اکسکوینو  دسترسی کاملاً رایگانِ هر کاربر به بیش از 70 کیف پول اختصاصی برای هر ارز است. همچنین وجود مزایایی مثل حفظِ امنیتِ بالایِ دارایی‌های کاربران، امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر (تِرید) در بستری یکپارچه و امن، دسترسی سریع به دارایی‌ها از طریق اپلیکیشن اندروید و حفاظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین المللی، این کیف پول را از سایر کیف پول های موجود متمایز می‌کند. همچنین این سایت طی همکاری خود با پلیس فتا، امکان بروز هر گونه سواستفاده‌ مربوط به رمزارزها و کلاهبرداری‌های این حوزه را به کمترین حد ممکن رسانده است.

سخن پایانی

اِکسکوینو نخستین پلتفرم (صرافی) داخلی­ست که زمینه­ی انجام تراکنش‌های نامحدود ارزی را فراهم می‌کند. از ویژگی­­های مهم آن می­توان به: دانش بنیان بودن سامانه، داخلی بودن کیف پول و نداشتن ریسک تحریم، امکان خرید و فروش با سرعت بالا و به صورت لحظه­ای با نرخِ کارمزدِ پایین و امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد. اِکسکوینو با برخورداری از تمامیِ خصوصیاتِ ذکر شده از بهترین و قابل اعتمادترین سامانه­ها برای معامله­ی ارزهای دیجیتال، تبدیل آن­ها به ارز دیجیتال دیگر و یا پول ملی محسوب می­شود.

شما می­توانید از طریق ثبت‌نام در سایت یا اپلیکیشن اِکسکوینو درکوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحتی کیف پول‌های اختصاصی خود را مدیریت کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است