3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

اگر از سرمایه‌گذاری با خرید بیت کوین جا مانده‌اید، با خرید ترون از بیت 24 آن را جبران کنید

بیت 24 سامانه‌ی خریدوفروش ارزهای دیجیتال برای مبادله‌ی دارایی‌های دیجیتال و رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش، تتر، ترون و سایر ارزهای الکترونیک با پول رایج ایران (ریال) است.

بیت 24 با هدف حذف واسطه‌ها باعث سهولت و امنیت در خریدوفروش می‌شود و امکان خریدوفروش ۲۴ ساعته را برای مشترکان به‌وجود می‌آورد. خرید ترون بهترین اقدام برای جبران فرصت ازدست‌رفته در سرمایه‌گذاری روی بیت کوین است. ارز دیجیتال ترون (Tron یا TRX) با سرعتی چشمگیر در حال رشد است. اگر پنج سال قبل همه‌ی سرمایه خود را صرف خرید بیت کوین کرده بودید، امروز در زمره ثروتمندان قرار داشتید. سال ۲۰۱۵ زمانی‌که ارزش هر بیت کوین بین ۱۱۰ تا ۴۰۰ دلار در نوسان بود، بیشتر مردم سراسر دنیا ارزهای دیجیتال را چندان جدی نمی‌گرفتند و بسیاری حتی آن‌ها را بدون پشتوانه و بدون آینده خطاب می‌کردند.

در سال ۲۰۲۰، شاهد عقیده‌ی کاملا متفاوت بزرگ‌ترین اقتصاددانان و بزرگان دنیای فناوری درباره‌ی رمزارزها و قیمت ۱۲ هزار دلاری BitCoin هستیم. یکی از ارزهای دیجیتال بسیار موفق که آینده‌ی بسیار روشن آن پیش‌بینی‌کردنی و سرمایه‌گذاری در آن مطمئن است، ترون با نماد اختصاری TRX محسوب می‌شود.

به‌نظر فرصت بی‌نظیر سرمایه‌گذاری در بیت کوین از بین رفته و دیگر نمی‌توان سودی سرشار از محل ترید ارزهای دیجیتال کسب کرد؛ اما نگاهی به سرعت پیشرفت بسیار زیاد ترون و حجم فراوان خریدوفروش این رمز ارز نشان می‌دهد دنیای اقتصاد فرصت جدیدی برای پیشرفت رو‌به‌رویتان قرار داده است. خرید ترون به قیمت تنها ۵۸۰ تومان (۰،۰۲۴۷۲ دلار) به‌ازای هر واحد، برای هر فردی به‌سادگی امکان‌پذیر است. به‌همین‌دلیل، بدون نیاز به داشتن سرمایه‌ای هنگفت می‌توانید خریدوفروش این ارز دیجیتال را شروع کنید. فراموش نکنید هر واحد بیت کوین چند سال قبل فقط ۱۱۰ دلار قیمت داشت؛ اما اکنون به بیش از ۱۱ هزار دلار رسیده است (صدبرابر افزایش).

خرید ترون؛ راهکاری ارزان و سودآور و آینده‌دار در ترید ارزهای دیجیتال

با وجود نزدیک به ۵،۰۰۰ ارز دیجیتال در دنیای اقتصاد و فناوری، از ترون به‌عنوان یکی از پروژه‌های جاه‌طلبانه‌ی‌ مبتنی‌بر فناوری بلاک‌چین یاد می‌کنند. Tron نه‌تنها ارز دیجیتال، بلکه پلتفرمی متشکل از سرویس‌ها و قابلیت‌های فراوان است و می‌توان کاربردها و اهداف متعددی برایش در نظر گرفت. توسعه‌دهنده‌ی این پلتفرم هدف اصلی را ساخت اینترنتی واقعا غیرمتمرکز بیان کرده است.

ترون علاوه‌بر مقیاس‌پذیری چشمگیر و داشتن توان اجرایی بی‌نظیر، می‌تواند برنامه‌های غیرمتمرکز یا همان دی‌اپ‌ها (Dapp) را نیز اجرا کند. آن‌ها روی بلاک‌چین و با استفاده از قراردادهای هوشمند اجرا می‌شوند و پس از اجرا، بدون اتکا به واسطه‌ها و با احتمال ازکارافتادن اندک، به حیات خود ادامه خواهند داد. یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار مهم آن که چالش‌برانگیزترین مسئله‌ی کنونی شبکه‌ی بیت کوین، یعنی محدودیت در پردازش تراکنش‌ها را برطرف کرده است، ظرفیت درخورتوجه سقف تراکنش‌ها در هر ثانیه محسوب می‌شود. گفتنی است شبکه‌ی بیت کوین و اتریوم در هر ثانیه به‌ترتیب ۷ و ۱۵ تراکنش را پردازش می‌کنند؛ اما این رقم برای ترون برابر ۲،۰۰۰ است.

این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های ترون به‌شمار می‌روند. نگاهی به نمودار رشد قیمت خرید ارز دیجیتال نام برده نشان می‌دهد اولین سرمایه‌گذاران در آن سود هنگفتی به‌دست آوردند. سپتامبر ۲۰۱۷ ترون با قیمت ۰،۰۰۲ دلار معرفی شد و صرافی‌ها آن را عرضه کردند؛ اما چهار ماه بعد، قیمتش با افزایش حدودا ۱۴ برابری به ۰،۰۲۸ دلار رسید. درحال‌حاضر، از بین ۵،۰۰۰ ارز دیجیتال موجود، ازنظر میزان خریدوفروش ترون در رتبه‌ی نهم قرار دارد. این موضوع بدون دلیل نیست؛ چراکه سرمایه‌گذاران به آینده‌ی بسیار روشن این ارز دیجیتال پی برده و به‌جای خرید اتریوم یا، بیت کوین یا ریپل بخشی از سرمایه‌شان را به خرید ترون اختصاص داده‌اند.

از کجا ارز دیجیتال Tron را بخریم؟

اولین قدم برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال یافتن صرافی معتبر است. ازآنجاکه به‌دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، خرید از وب سایت‌های خارجی امکان‌پذیر نیست، پیشنهاد ما استفاده از خدمات معدود صرافی‌های ارز دیجیتال مجاز و معتبر داخلی است. یکی از صرافی‌های معتبر در این حوزه بیت 24 محسوب می‌شود.

bit24

 کاربران زیادی هرروز در این وب‌سایت انواع رمز ارز را خریدوفروش می‌کنند و برای دریافت انواع خدمات در‌زمینه‌ی ارزهای الکترونیکی، تماما متکی به سرویس‌های بیت 24 هستند. برخی از خدمات این وب‌سایت قابلیت فروش سریع و دریافت آنی وجه، خرید مطمئن، مشاهده‌ی قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و دریافت دیگر اطلاعات لازم به‌منظور آگاهی از بهترین زمان خریدوفروش هر ارز است.