3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

اگر عملکرد بیت کوین مانند اتریوم باشد چه می‌شود؟ / احتمال پیشی گرفتن برترین آلت کوین از بیت کوین پابرجاست

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس معتقد است: “اگر بیت‌کوین در سال جاری عملکرد اتریوم را در پیش بگیرد، قیمت رمزارز شماره یک جهان به ۱۰۰هزار دلار نزدیک می‌شود.” 

اتریوم از نظر عملکرد سالانه بازار از بیت‌کوین پیشی گرفته و رشد ۳۲۰درصدی تجربه کرده، در حالی که بیت‌کوین ۵۴درصد افزایش یافته است. اما به گفته مک گلون، بیت‌کوین به زودی به سود اتر دست خواهد یافت که ممکن است قیمت هر واحد از آن را به ۱۰۰هزار دلار برساند.

در حالی که این تحلیلگر روی عواملی که بیت‌کوین را با سود سالانه اتریوم مطابقت می‌دهد، تاکید نکرده است، گزارش قبلی او در خصوص رمزارزها به چند کاتالیزور اشاره کرده که می‌تواند معیار قیمت این رمزارز را به شش رقم برساند.

میلیاردها دلار در صف انتظار

حامیان بیت‌کوین بر این باورند که این رمزارز می‌تواند با دلار آمریکا رقابت کند و به یک دارایی ذخیره جهانی تبدیل شود. یکی از مهم‌ترین دلایل این است که از نظر طرفداران، عرضه ثابت این رمزارز، باعث می‌شود پول بهتری نسبت به اسکناس باشد.

در نتیجه، بیت‌کوین برای سال گذشته رشد ۲۶۰درصدی را ثبت کرد و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران این رمزارز را به عنوان ابزاری در برابر تورم ناشی از دلار می‌دانند.

گلدمن ساکس در بررسی خود در اوایل سال ۲۰۲۱، به افزایش تقاضا برای بیت‌کوین در میان سرمایه‌گذاران نهادی، از جمله صندوق‌های بازنشستگی، صندوق‌های ثروت ملی و بنیادها اشاره کرد. با این وجود، حتی با وجود ذخیره تریلیون‌ها دلار، فقدان قوانین واضح رمزارزها، سرمایه‌گذاران معتبر را از وارد کردن این وجوه در بازار بیت‌کوین باز داشت.

تحلیلگران Autonomous Capital Management اظهار کردند که یک صندوق معاملات بیت‌کوین با قوانین تنظیم شده، می‌تواند پذیرش این رمزارز را در میان موسسات تسریع کند. علاوه بر این، آنها اذعان داشتند در حالی که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین را به عنوان یک دارایی بسیار ناپایدار تلقی می‌کنند، عدم ارتباط آن باعوامل ریسک سنتی برای آنها خوشایند خواهد بود.

این تحلیلگران افزودند: “اگر فرض کنیم در سبد سرمایه‌گذاران میزان بیت‌کوین با طلا برابر باشد، قیمت آن ۲.۸برابر بیشتر یا تقریبا ۱۱۲هزار دلار خواهد بود.”

رقابت اتریوم

به رغم چشم‌انداز پذیرش بیت‌کوین در وال استریت، میزان تسلط این رمزارز پس از رسیدن به بالاترین سطح خود یعنی ۷۳درصد در دسامبر ۲۰۲۰، به شدت کاهش یافته است. میزان آن در حال حاضر حدود ۴۸درصد است که معامله‌گران سرمایه‌گذاری خود را به سایر دارایی‌های دیجیتال منتقل کرده‌اند.

به ویژه اتریوم، بزرگترین عامل سقوط شاخص تسلط بیت‌کوین بوده است. تسلط آن در صنعت رمزارزها از ۱۰.۰۶درصد در دسامبر ۲۰۲۰، به ۲۰.۰۵درصد در زمان نوشتن این گزارش افزایش یافته است.

بخشی از دلیل افزایش تسلط اتریوم ناشی از رشد سریع توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) بوده که اصالت و کمیابی آنها می‌تواند توسط دفتر کل عمومی تایید شود.

علاوه بر این، رونق فضای امور مالی غیرمتمرکز، شامل وام دادن، قرض گرفتن و سایر خدمات مالی ایجاد شده روی بلاکچین اتریوم، باعث پذیرش آن در میان توده‌های رمزارزها شده است.

توسعه‌دهندگان اتریوم همچنین اقداماتی را برای مقیاس‌گذاری این بلاکچین انجام می‌دهند. در تاریخ ۵آگوست، به روزرسانی به اصطلاح هارد فورک لندن برای شبکه اتریوم انجام شد.

مک گلون خاطرنشان کرد که عملکر گذشته اتریوم نشان می‌دهد احتمالا این رمزارز بتواند تا سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ از نظر ارزش بازار از بیت‌کوین پیشی بگیرد.

وی افزود: “اگرچه ما بیت‌کوین را در این مسیر می‌بینیم، اما به نظر می‌رسد که موارد بسیار کمی می‌تواند مانع این روند رو به رشد اتریوم شود.”

داده‌های ارائه شده از سوی بلاکچین سنتر نشان می‌دهد که تا به امروز، اتریوم از نظر تراکنش‌های شبکه و کل کارمزد تراکنش از بیت‌کوین پیشی گرفته است.

در نمودار ارائه شده، عملکرد بیت‌کوین در سال‌های اخیر را مشاهده می‌کنید؛

5f7ca718-a82f-4ae1-93ad-b2525861464a