3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بازداشت ۲۰۰ معترض در مناطق مختلف مصر

مقامات مصر حدود ۲۰۰ جوان را در استان‌های مختلف این کشور حین مشارکت در تظاهرات علیه رئیس جمهوری مصر بازداشت کردند. به دنبال حادثه آتش‌سوزی قطار در قاهره که بیش از ۲۰ قربانی گرفت، این اعتراضات پراکنده آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، یک منبع حقوقی به شبکه خبری الجزیره گفت، دو تن از جوانانی که در شهر البحیره دست به تظاهرات زدند، بازداشت شدند. در مرکز قاهره هم نیروهای امنیتی تعدادی از تجمع‌کنندگان را بازداشت کردند که پلاکاردهای کوچکی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: “برو”.

همچنین نیروهای امنیتی در شمال الجیزه هم تعدادی از جوانان را دستگیر کردند. مقامات مصر هنوز درباره این موج از بازداشت‌ها اظهارنظری نکرده‌اند.

اسامه بیومی، وکیل مصری نیز گفت، تاکنون ۱۹۰ تن بازداشت شده‌اند که در میان آنها دختران نیز هستند. وی در صفحه فیس‌بوک خود بدون بیان جزئیاتی نوشت، این بازداشتی‌ها در میان دادستانی‌ها تقسیم شدند.

طبق اعلام الجزیره، تظاهرات خودجوشی در استان‌های مختلف رخ داده که اکثر مشارکت‌کنندگان این تظاهرات جوانان هستند.

مقامات مصر روز چهارشنبه اعلام کردند، شمار تلفات حادثه خروج یک قطار مسافری از ریل و انفجار آن که در پی نزاع میان دو راهبر قطار رخ داده بود، به دست‌کم ۲۵ کشته و ۴۷ زخمی افزایش یافت. به دنبال این حادثه فعالان شبکه‌های مجازی با شعار “سیسی برو” خواستار برگزاری تظاهرات با هدف برکناری عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر شدند.

هشتگ “برو سیسی” طی دو روز گذشته در راس هشتگ‌های توئیتر قرار داشت و روز پنج‌شنبه به دنبال استقرار نیروهای امنیتی در منطقه مرکز قاهره، این منطقه به پادگان نظامی تبدیل شد. همچنین نیروهای پلیس با لباس شخصی در پارکینگ‌ها مستقر شده و هرکسی که مظنون به تظاهرات باشد را بازداشت می‌کردند.

از زمان براندازی محمد مرسی، رئیس جمهوری مخلوع مصر در سال ۲۰۱۳، مقامات این کشور میدان التحریر را که محل اصلی انقلاب ۲۰۱۱ محسوب می‌شود را به دلیل بیم از تجمع تظاهرکنندگان مخالف نظام می‌بندند. مصر درباره تظاهرات محدودیت‌های قانونی اعمال کرده تا جایی که از زمان تظاهرات در آوریل ۲۰۱۶ در اعتراض به توافقنامه ترسیم مجدد مرز دریایی با عربستان، مصر به ندرت شاهد تظاهرات بوده است.

از روز چهارشنبه همزمان با آتش‌سوزی در قطار قاهره، فیلم‌هایی از جوانان که شبانه علیه سیاست‌های دولت مصر اعتراض می‌کنند، منتشر شده که خواستار رفتن سیسی هستند. همچنین در شبکه‌های مجازی کمپینی با هشتگ “مطمئن باش تنها نیستی” راه‌اندازی شد.

یک جوان مصری هم روز پنج‌شنبه به تنهایی در میدان التحریر واقع در مرکز قاهره علیه سیسی دست به تظاهرات زد و طبق اعلام سازمان‌های حقوق بشر، پلیس مصر به سرعت او را بازداشت کرد.

در سال ۲۰۱۳ مصر قانونی را برای تظاهرات صادر و در آن شرط کرد که تظاهرکنندگان باید زمان و مکان تظاهرات را به وزارت کشور اطلاع دهند و قانون تظاهراتی که پارلمان در سال ۲۰۱۶ تصویب کرد هم شامل حکم زندان و جریمه مخالفان می‌شود.

انتهای پیام