3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بازگرداندن ۲۴ میلیون دلار ارز دیجیتال؛ زمانی که هکرها باوجدان می‌شوند

چند روز پیش گزارش دادیم هکری موفق شده به کمک چندین کد در گیت‌هاب، به دو پلتفرم ارز دیجیتال حمله کند و نزدیک به ۲۴ میلیون دلار را به سرقت ببرد. اکنون مشخص شده این هکر یا گروه هکری، از کرده خود پشیمان شده و تمامی ارز دیجیتال سرقت شده را بازگردانده‌اند.

به صورت متداول زمانی که هکری ارز دیجیتال را به سرقت می‌برد، شناسایی آن‌ها کار دشواریست. در نتیجه یا او هیچگاه پیدا نمی‌شود یا این که پس از مدتی تنها بخشی از مبلغ به سرقت رفته بازگردانده می‌شود. هکری که چند روز پیش به دو پلتفرم Lendf.me و Uniswap دستبرد زده بود، تصمیم گرفته تمام مبلغ را به این دو پلتفرم بازگرداند.

ارز دیجیتال

مدیر شبکه dForce که بستر این دو پلتفرم ارز دیجیتال است اعلام کرده با همکاری مقامات دولتی، سرمایه‌گذاران، جامعه ارز دیجیتال و اعضای تیم خود توانسته ۲۴.۵ میلیون دلاری که از دست داده بودند را بازپس بگیرند. البته اگر خود هکر یا گرو هکری تمایلی به برگرداندن ارز دیجیتال نشان نمی‌دادند، اعضای این شبکه نمی‌توانستند رنگ پول را ببیند:

«ما هنوز وسط فرایند برگرداندن ارزهای دیجیتال به سرقت رفته هستیم و به همین دلیل نمی‌توانم اطلاعات دیگری منتشر کنیم. با این حال در آینده حتما جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.»

مدیران ارشد این دو پلتفرم اعلام کرده‌اند مهم‌ترین اتفاق این است که سرمایه‌گذاران اکنون به کل پولی که از دست داده‌اند، دسترسی دارند. البته بازگرداندن این ارزهای دیجیتالی به همان شکلی که سرقت شده بود، نیست. هکر تصمیم گرفته ارزهای دیجیتال دزدیده شده را در قالب چندین توکن مختلف پس دهد که این عمل خود به تنهای موجب شک و تردید می‌شود. از آن‌جایی که دنیای ارز دیجیتال خود مشکوک است، رخ دادن چنین اتفاقاتی خارج از ذهن نیست. البته تاکنون ندیده بودیم هکری به یک باره عذاب وجدان گرفته و ۲۵ میلیون دلار پول را پس دهد.