3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بازگشت پرقدرت بیت‌کوین

در پی سقوط قیمت نفت در چند هفته گذشته ارزهای دیجیتال نیز با بحران بی سابقه ای مواجه شدند اما با احیاء بازارهای مالی بزرگ دنیا و جان گرفتن دوباره نفت ارزهای دیجیتال نیز جان گرفتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، با اقدامات اخیر فدرال رزرو آمریکا نفت وست تگزاس پس از آن که تا منفی ۳۷ دلار پایین آمد امروز به قیمت ۱۹.۷ دلار رسید در این بین قیمت نفت برنت نیز روی ۲۶ تا ۲۷ دلار ثابت مانده است.

جان گرفتن دوباره نفت و بازگشایی بازارهای مالی بزرگ دنیا منجر به بازگشت سرمایه ها به بازار ارزهای دیجیتال شده است به گونه ای که بیت کوین به قیمت خود در اوایل سال ۲۰۲۰ نزدیک می شود و پس از سقوط خود تا قیمت ۴ هزار دلاری امروز با افزایش هزار دلاری نسبت به اواخر هفته گذشته  به قیمت ۸ هزار و ۸۴۷ دلار رسیده است.

در خصوص سایر ارزهای دیجیتال نیز وضعیت به همین منوال است و اتریوم که با آغاز شیوع کرونا تا سقوط قیمت نفت توانسته بود در کانال ۱۷۰ دلاری بماند طی یک هفته اخیر افزایش قیمت ۴۳ دلاری داشته است و قیمت آن امروز به ۲۱۳ دلار رسیده است.

لایت کوین نیز طی یک هفته اخیر روند صعودی را طی کرده است و این ارز دیجیتال که با سقوط قیمت نفت به ۴۰ دلار رسیده بود امروز با افزایش قیمت ۷ دلاری مواجه شده و قیمت آن به ۴۷ دلار رسیده است.

بخشی از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال تحت تاثیر اخبار مبتنی بر درگذشت رهبر کره شمالی بوده است چراکه کره شمالی رابطه تنگاتگی با ارزهای دیجیتال دارد و بخش قابل توجهی از درآمدهای این کشور از طریق معاملات ارزهای دیجیتال است.

در این بین پیش بینی ها مبنی بر آن است که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار خواهد رسید و مدیرعامل بیت مکس در این خصوص می گوید: تداوم روند افزایشی قیمت بیت کوین تا پایان امسال صد در صد است.