3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بازی Guilty Gear Strive رکوردهای تکن و استریت فایتر را در استیم شکست

فقط مدت کوتاهی از عرضه‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی «گیلتی گیر» یعنی بازی «گیلتی گیر استرایو» (Guilty Gear Strive) سپری شده است که این بازی توانسته با استقبال فوق‌العاده‌ی بازیکنان مواجه شود و رکورد بیش‌ترین تعداد بازیکن همزمان بعضی از دیگر بازی‌های مبارزه‌ای رقیب خود را پشت سر بگذارد.

در همین مدت کوتاه، تعداد بازیکنانی که به‌صورت همزمان به‌ تجربه‌ی بازی Guilty Gear Strive در استیم پرداخته‌اند، بیشتر از تعداد بازیکنانی بوده که هم‌زمان بازی‌های مبارزه‌ای معروف و محبوبی مثل استریت فایتر ۵ و تکن ۷ را روی کامپیوتر تجربه کرده‌اند.

  • تریلر معرفی شخصیت Giovanna برای Guilty Gear: Strive

در این زمان که این گزارش نوشته شده است، بازی مبارزه‌ای جدید استودیو «آرک سیستم ورکس» توانسته به تعداد ۲۶۱۹۶ بازیکن همزمان در استیم دست پیدا کند. در واقع، این رقم در روز انتشار بازی به دست آمده است که همین موضوع هیجان و علاقه‌ی بالای طرفداران را برای تجربه‌ی این اثر نشان می‌دهد.

با نگاهی به سوابق، دو بازی تکن ۷ و استریت فایتر ۵ به ترتیب توانسته‌ بودند ۱۸۷۶۶ و ۱۳۸۰۷ بازیکن را به‌صورت همزمان در کامپیوترهای شخصی به خود جلب کنند.

بازی Guilty Gear Strive

همچنین این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده و آخر هفته‌ای که در انتظار است، بازی Guilty Gear Strive بتواند رکورد مورتال کمبت ۱۱ را هم پشت سر بگذارد. مورتال کمبت ۱۱ توانسته بود در زمان عرضه‌اش در آوریل ۲۰۱۹ به رکورد ۲۷۳۰۱ بازیکن همزمان دست پیدا کند.

با این حال، رکورد بیش‌ترین بازیکن همزمان در یک بازی مبارزه‌ای در کامپیوترهای شخصی در اختیار بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ است و Guilty Gear Strive کار بسیار دشواری برای رسیدن به رکورد این اثر خواهد داشت. به‌صورت دقیق، ۴۴۲۳۴ بازیکن به‌صورت همزمان به تجربه‌ی بازی Dragon Ball FighterZ پرداخته‌اند. محبوبیت انیمه و مانگا دراگون بال و همچنین کیفیت بالا بازی از دلایلی بودند که آن بازی توانست به چنین رکوردی برسد و همین قضیه کار دیگر رقبا را برای رسیدن به این رکورد سخت‌تر می‌کند.

  • تریلر سوم Guilty Gear Strive

اگر این آمار را با قسمت‌های قبلی بازی «گیلتی گیر» مقایسه‌ کنیم، تفاوت عظیمی را خواهیم دهید. قسمت قبلی یعنی بازی Guilty Gear Xrd Revelator فقط توانسته بود ۱۶۱۴ بازیکن را به‌صورت همزمان به خود جذب کند. تا قبل از قسمت جدید، این رکورد در این مجموعه بازی در اختیار Guilty Gear XX Accent Core Plus R قرار داشت که توانسته بود ۲۳۳۰ بازیکن را همزمان مشغول خود کند. این آمار نشان می‌دهد که رکورد فعلی بازی Guilty Gear Strive در این زمینه نسبت به قسمت‌های پیشین خود بیش از ۱۰ برابر بوده است.

بازی Guilty Gear Strive هفتمین قسمت اصلی از این مجموعه بازی مبارزه‌ای محبوب است که در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و البته‌ دستگاه‌های آرکید منتشر شده است.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ