3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بازی New World اولین موفقیت آمازون در صنعت بازی را رقم زد

بازی جدید New World که توسط شرکت آمازون توسعه یافته است و فاز بتای خود را روی استیم پشت سر گذاشته، تاکنون توانسته موفقیت بسیار خوبی را برای این شرکت رقم بزند.

طبق آمار استیم، در تعطیلات آخر هفته تعداد بازیکنانی که به‌صورت همزمان به تجربه‌ی این بازی پرداخته‌اند از مرز ۲۰۰ هزار نفر عبور کرده است. بتای این بازی از تاریخ ۲۰ ژوئیه در استیم در دسترس بوده است. طبق گزارش SteamDB اوج روزانه‌ی تعداد بازیکنان همزمان این اثر حدود ۱۸۰ هزار بازیکن بوده است. با این حال، رکورد اصلی و بیش‌تری تعداد بازیکن در روز ۲۵ ژوئیه رقم خورد که New World توانست ۲۰۰ هزار و ۸۵۶ را به‌صورت همزمان مشغول خود کند.

در روز ۲۶ ژوئیه این بازی نقش‌آفرینی MMO توانست در فهرست آثاری که بیشترین مخاطب‌ها را درگیر خود کرده‌اند در جایگاه ششم قرار گیرد و رتبه‌ای بهتر از بازی‌های چندنفره‌ی محبوبی همچون Rust، Team Fortress 2 و Tom Clancy’s Rainbow Six Siege کسب کند. New World در آن روز توانسته بود که در فهرست بازی‌های ترند استیم رتبه‌ی اول را در اختیار بگیرد.

بازی New World

این موفقیت برای آمازون گیمز بسیار حائز اهمیت بوده است.، چراکه آن‌ها به‌سختی در تلاش بودند تا بتوانند اولین موفقیت خود را ثبت کنند و روی ذهنیت مخاطبان اثر بگذارند. آن‌ها یک بازی بر اساس گرند تور ساخته بودند که شکست خورد و فروش آن هم متوقف شد. همچنین چند پروژه‌ی آن‌ها‌ هم در حال توسعه متوقف شده بود و همین موضوع باعث شده بود که بدبینی به آمازون بسیار زیاد شود. به همین خاطر است که موفقیت این بازی MMO تا به این لحظه چنین اهمیتی را برای آن‌ها داشته است.

البته این بازی با حاشیه‌هایی هم مواجه بوده است. هفته‌ی پیش گزارشی منتشر شد که اعلام می‌کرد که بعضی از افرادی که با کارت گرافیک انویدیا RTX 3090 به تجربه‌ی بتای این بازی پرداخته‌اند، کارت گرافیک آن‌ها دچار مشکل شده است. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از طرفداران برای تجربه‌ی این بتا دچار تردید شوند. در آن زمان، آمازون در توییتر به این نگرانی‌ها پاسخ داد و ضمن تأیید گزارش‌ها اعلام کرد این مشکل در آپدیت بتای بازی رفع شده است و طرفداران از این پس می‌توانند بدون نگرانی به تجربه‌ی بتای بازی و به‌زودی نسخه‌ی کامل آن بپردازند. شرکت EVGA هم اعلام کرد که برای افرادی که کارت گرافیک RTX 3090 آن‌ها حین تجربه‌ی این بازی دچار مشکل شده، همه‌ی کارت گرافیک‌ها را تعویض خواهد کرد.

اگرچه مهلت ثبت‌نام و شرکت در بتای بازی به اتمام رسیده است اما طرفداران می‌توانند این اثر را در اواخر همین ماه میلادی تجربه کنند. طبق اعلام رسمی آمازون، نسخه‌ی کامل بازی New World قرار است در تاریخ ۹ شهریور (۳۱ اوت) عرضه شود.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ