3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

«بایننس» مسدودسازی حساب کاربران آمریکایی در پلتفرم اصلی خود را کلید زد

صرافی ارز دیجیتال «بایننس» شروع به مسدود کردن دسترسی کاربران آمریکایی به پلتفرم خود کرده و این افراد نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

در ژوئیه سال گذشته میلادی این صرافی اعلام کرد که ارائه خدمات به کاربران آمریکایی را در سپتامبر ۲۰۱۹ متوقف می‌کند، اما حالا پس از یکسال شروع به چنین کاری کرده است. تا به امروز این صرافی امکان استفاده از پلتفرم خود برای کاربران آمریکایی را فراهم می‌کرد.

حالا طبق گزارش اخیر، شهروندان آمریکایی برای ساخت حساب در سایت این صرافی باید گزینه «من آمریکایی نیستم» را انتخاب کنند. با این کار همچنان می‌توانند در این سایت برای خود حساب بسازند.

هم اکنون این صرافی با استفاده از آدرس آی‌پی کاربران برای آن‌ها در ایالات متحده آمریکا ایمیل ارسال می‌کند که یکی از آن‌ها به شرح زیر است:

«ما به این موضوع پی برده‌ایم که با توجه به آدرس آی‌پی، حساب شما مرتبط به ایالات متحده آمریکا می‌شود. مطابق با الزامات قانونی، ما نمی‌توانیم به شهروندان یا ساکنان ایالات متحده آمریکا خدمات ارائه کنیم. اگر شهروند یا ساکن این کشور هستید، تا ۹۰ روز آینده دارایی خود را از این حساب خارج کنید. شما می‌توانید استفاده از پلتفرم بایننس در آمریکا یا سایر پلتفرم‌ها در این کشور را مدنظر قرار دهید.»

بایننس

این اقدام بایننس پس از آن صورت می‌گیرد که دولت ایالات متحده آمریکا دو پرونده حقوقی علیه صرافی «BitMEX» باز کرد. وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) و کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای آمریکا (CFTC) اخیرا BitMEX و موسسان آن را به علت نقض قوانین پولشویی و سایر اتهامات جریمه کرده‌اند.

این موضوع باعث شده که BitMEX و همچنین رقیب آن، «Deribit» کاربران خود را مجبور به تایید حساب پیش از سال جاری میلادی کنند. بایننس در سال‌های اخیر اقدامات زیادی انجام داده تا از سوی مقامات مورد بررسی قرار نگیرد. طبق اعلام «گروه ویژه اقدام مالی» (FATF)، این صرافی قلب عملیات‌های خود را از محلی به محل دیگر تغییر می‌دهد.

در سپتامبر ۲۰۱۹ یک بازوی اختصاصی بایننس برای کاربران در ایالات متحده آمریکا با نام «Binance US» راه‌اندازی شد، با این حال حجم معاملات آن بسیار کمتر از پلتفرم اصلی این صرافی است.