3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

با بخش جدید سومین نمایشگاه خودرو تهران آشنا شوید

پدال نیوز: امسال شاهد اتفاقی نو در سومین نمایشگاه خودرو تهران و با حضور ورزش‌های الکترونیک در مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور خواهیم بود.

به گزارش پدال نیوز، با وجود سنگ‌اندازی‌ها و تحریم‌هایی که روزبه‌روز بیشتر می‌شود، اما نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران هرسال به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر می‌شود.
 
بنابراین با الگوبرداری از نمایشگاه‌های خودرو مطرح در سطح بین‌المللی و بسیاری از دیگر رویدادهای خودرو محور، برای اولین بار در مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور شاهد برپایی بخشی برای ورزش‌های الکترونیک (E-Sport) خواهیم بود؛ که این روزها اعتبار زیادی در بین دیگر ورزش‌ها پیدا کرده است.
 
در این میان کسب مدال نقره دربازی‌های آسیایی جاکارتا نشان داد که تلاش‌های زیادی برای مطرح‌شدن ورزشکاران ایرانی در این رشته شده است.
 
امسال سومین نمایشگاه خودرو تهران میزبان رقابت بین این ورزشکاران خواهد بود تا افراد برگزیده به‌ عنوان اعضای تیم ملی ایران، برای اعزام به مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک (WESG) در رشته PES 2019 مشخص شوند.
 
همچنین در کنار این مسابقات رویدادهای مختلف مرتبط با خودرو نیز وجود خواهد داشت که موجب می‌شود بازدیدکنندگان از این بخش نمایشگاه با رضایت بیشتری مجموعه شهرآفتاب را ترک کنند.
 
البته برگزاری این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران، به معنی پایه‌ریزی مسابقات اختصاصی شبیه‌سازهای خودرو در سال‌های آتی برگزاری مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور و حتی تکرار آن در سطح نمایشگاه‌های استانی خواهد بود.
 
بنابراین آماده باشید تا بزرگترین رویداد ورزش‌های الکترونیک امسال در کنار مهم‌ترین رویداد خودرو‌یی کشور در روزهای 18 تا 21 دی ماه جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شود.