3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

با برنامه ریزی زمینه تخلف در فروش طلا و قاچاق را از بین می بریم

طلا در کشور به عنوان کالای سرمایه ای، پایدار و ماندگار محسوب می‌شود و اقشار مختلف جامعه با خرید طلا برای آینده خودشان، سرمایه گذاری می کنند.

غبه گزارش ایران اکونومیست-لامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین معاونت نظارت بر اجرای استاندارد و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی با بیان اینکه هرگونه تقلب در ساخت و عرضه طلا باعث از بین رفتن سرمایه می شود، گفت: رفع فساد و تخلف در این صنعت نیازمند عزم جدی بین اتحادیه ها و امور صنفی با سازمان ملی استاندارد ایران است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم که با حضور اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی در سازمان استاندارد برگزار شد ، مقابله با قاچاق را دغدغه این سازمان برشمرد و افزود: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان متولی کنترل طلا، جواهر،نقره و سنگهای قیمتی با همکاری اتحادیه با هرگونه تقلب و قاچاق در صنعت طلا مقابله و از این پس فضا را برای متخلفان ناامن می کند.
 سازمان ملی استاندارد: به منظور گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و مشارکت در استاندارد سازی عیار فلزات گرانبها، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان ملی استاندارد ایران و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی ایران به امضا رسید.
بهره گیری از ظرفیت‌های فنی و پژوهشی طرفین و همکاری در زمینه استانداردسازی فلزات گرانبها، سنگ های قیمتی و مشارکت در تدوین و بازنگری استانداردهای ملی و بین المللی از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه است.
به موجب این تفاهم نامه ، ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد و نهادینه کردن استانداردسازی عیار مصنوعات طلا در بین عموم مردم و فعالان اقتصادی مرتبط با صنعت طلا، جواهر ، نقره و سنگ های قیمتی در سطح کشور مورد توجه قرار گرفت.
از دیگر موضوعات مطرح شده در این تفاهم نامه، انجام مطالعات تطبیقی و تحقیقات علمی برای تدوین و بازنگری استانداردهای ملی و بین المللی درباره فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی، همچنین برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها، دوره های آموزشی مشترک در حوزه مرتبط با صنعت فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی است.
تفاهم نامه مذکور با اعتبار سه سال در ۴ ماده و ۲۶ بند به امضای معاون نظارت بر اجرای استاندارد و رئیس و عضو هیئت رئیسه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی ایران رسید.