3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

برگ برنده معامله گران سکه/ ارزش واقعی سکه در آخر تابستان

برگ برنده معامله گران سکه/ ارزش واقعی سکه در آخر تابستان
ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی به بالای ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان رسیده بود،‌حال آنکه دو روز قبل در محدوده ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار داشت.

به گزارش اقتصادنیوز، شاید کمتر معامله گری تصور می کرد که اونس طلا در بازارهای جهانی به سرعت به مسیر افزایشی بازگردد. با این حال، چنین اتفاقی در روز سه شنبه رخ داد و موجب شد که فلز گران بهای داخلی نیز به مرز ۱۲ میلیون تومانی بازگردد. در واقع اونس طلا که در روزهای ابتدایی هفته تاثیر زیادی در افزایش فعالیت فروشندگان بازار سکه داشت، روز سه شنبه محرکی قوی برای رشد فلز گران بهای داخلی شد.

با وجود چنین اتقاقی، ممکن است امروز نیز سکه امامی نتواند به بالای بام ۱۲ میلیونی قدم بگذارد، چرا که برای چنین رشدی، سکه نیاز به افزایش قیمت دلار نیز دارد. دیشب حداقل تا ساعت ۸ شب در معاملات پشت خطی گرایش خاصی در بازار دلار برای افزایش قیمت وجود نداشت و تمایل معامله گران ارزی بیشتر فروش اسکناس آمریکایی بود.

فعالان بازار سکه باور دارند که برای شکست مرز ۱۲ میلیون تومانی، ارزش اسکناس آمریکایی باید به بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی برود. با این حال، در روزهای اخیر دلار  موفق به انجام چنین مهمی نشده است و زمانی که قیمت به بالای سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است، میزان فروش ها افزایش پیدا کرده است.

علی رغم دشواری های سکه برای عبور از مرز ۱۲ میلیونی، شکست این فلز گران بها به زیر محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز سخت شده است. با بالا آمدن ارزش طلا، سکه امامی ارزش ذاتی بیشتری پیدا کرده است. دیروز عصر ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی به بالای ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان رسیده بود،‌حال آنکه دو روز قبل در محدوده ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار داشت.