3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بسته سفر تعطیلات تور جزیره کیش سفرهای گالیور

چه یک غواص ماجراجو باشید و به دنبال کشف صخره های مرجانی خلیج فارس هستید یا به دنبال یک ساحل آفتابی گرم برای دراز کشیدن روی شن های نقره ای هستید ، از بوی نمک لذت ببرید و کتاب خود را بخوانید ؛ جزیره منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش همه چیز را برای شما فراهم کرده است. جزیره کیش یکی از جزایر کوچک و در عین حال جذاب در خلیج فارس و یکی از زیباترین جزایر مرجانی در جهان است.

چه یک غواص ماجراجو باشید و به دنبال کشف صخره های مرجانی خلیج فارس هستید یا به دنبال یک ساحل آفتابی گرم برای دراز کشیدن روی شن های نقره ای هستید ، از بوی نمک لذت ببرید و کتاب خود را بخوانید ؛ جزیره منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش همه چیز را برای شما فراهم کرده است. جزیره کیش یکی از جزایر کوچک و در عین حال جذاب در خلیج فارس و یکی از زیباترین جزایر مرجانی در جهان است.

رزرو پرواز و هتل با هم می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. بسته های تعطیلات و بسته تور کیش جزیره کیش از سامانه سفرهای گالیور رزرو نمایید رزرو کل برنامه های تعطیلات خود را فقط در یک مرحله آسان می کند. حتی می توانید هتل و اتومبیل اجاره ای خود را با راحتی و سهولت تمام رزرو کنید.

تعطیلات ارزان جزیره کیش به همین سهولت و به راحتی قابل رزرو نبوده است. بسته های تعطیلات تور کیش در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کنند. ما حتی نکاتی درباره نحوه رزرو پرواز و هتل با هم به شما ارائه خواهیم کرد.

چگونه می توان بسته های سفر تعطیلات تور جزیره را کیش ارزان رزرو کرد؟

بهترین راه برای گرفتن ارزان سفرهای جزیره کیش رزرو پرواز ، هتل و ماشین با هم است. در کنار این موارد میتوانید تفریحات جزیره کیش هم خریداری نمایید و  بصورت یک مرحله قبل از سفر برنامه زمانی سفر خود را قبل از شروع سفر ساماندهی کنید.

سامانه سفرهای گالیور بسته های سفر را بصورت قیمت و نو ع هتل و زمان سفر بطور مرتب دسته بندی میکند و با مراجعه به وب سایت میتوانید هدفمند رزرو تور کیش خود را انجام دهید.

سفر در تعطیلات: سعی کنید در فصل های شلوغ از سفر خودداری کنید ، اگر می خواهید ارزان سفر کنید یک فصل سفر کم جمعیت را برای زمان سفر خود انتخاب کنید.

جاذبه های جزیره کیش :

جاذبه اصلی این جزیره سواحل زرق و برق دار آن است. اگرچه کیش جزیره بزرگی نیست (91 کیلومتر مربع) اما بیشتر منطقه آن تحت پوشش سواحل زیبایی قرار گرفته است که می توانید در آبهای گوهر آبی خلیج شنا کنید. صخره های مرجانی در بستر دریا آب را تصفیه می کنند و آن را کاملاً شفاف می کنند تا بتوانید دنیای زیر آب را ببینید و از آرامش ساحلی خود حتی بیشتر لذت ببرید. حتی در لوکس ترین جزیره ایران می توانید از بازدید از میراث فرهنگی با قدمت بیش از دو هزار سال لذت ببرید. جزیره کیش از زمان امپراتوری هخامنشی محل سکونت ایرانیان بوده و هم از نظر زیبایی و هم از نظر تاریخ غنی است.

جزیره کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان و به طور خاص نسل های جوان است. مراکز خرید زیبا ، رستوران ها ، فعالیت های آبی و سواحل یک بسته عالی برای یک تفریح آرام و رمانتیک ایجاد می کنند.

یکی از دلایل این شهرت زیاد این است که این جزیره در زمستان گرم و دلپذیر است. وقتی دیگر مناطق ایران سرد و پوشیده از برف است ، می توانید انگشتان پا را در ماسه های سفید و گرم ساحل قرار دهید و جت اسکی را روی آب فیروزه ای خلیج فارس قرار دهید.

رزرو هتل در کیش

پس انداز در هتل های جزیره کیش هرگز آسانتر نبوده است! در سامانه سفرهای گالیور هتل های ارزان و قیمت مناسب و حتی هتل های لوکس و شیک  در جزیره کیش ، را میتوانید پیدا کنید.

هتل پاناروما کیش :

آیا قصد کشف جزیره کیش را دارید؟ اگر دوست دارید در هتلی تازه تاسیس در این جزیره اقامت کنید ، یکی از پیشنهادات ما هتل 5 ستاره پاناروما است که تنها با فرودگاه بین المللی کیش 9 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

از امکانات هتل پانوراما می توان به آسانسور ، روزنامه روزانه ، صندوق امانات و سرویس تاکسی اشاره کرد. علاوه بر این ، دستگاه براق کننده کفش ، آتلیه عکاسی ، آژانس مسافرتی و پارکینگ نیز موجود است. کافه هتل نوشیدنی های گرم و سرد خوش طعم در اختیار شما قرار می دهد. می توانید غذاهای خوشمزه ای را در رستوران هتل میل کنید. همچنین می توانید یک ماشین اجاره کرده و کل جزیره را جستجو کنید. علاوه بر این ، هتل خدمات نگهداری از کودکان را نیز ارائه می دهد. امکاناتی برای معلولین نیز فراهم شده است.  

هتل میراژ کیش :

هتل میراژ کیش یکی از مجلل ترین و مدرن ترین هتل های جزیره کیش است که در سال 1397 افتتاح شده است. این هتل در 8 طبقه با 177 اتاق ساخته شده است. نمای برخی از اتاق های هتل 5 ستاره میراژ کیش هتل رو به ساحل است و برخی از اتاق ها نیز به خیابان و حیاط داخلی باز می شوند. هتل میراژ در بلوار دریا واقع شده است و دسترسی خوبی به امکانات خرید و سرگرمی در این جزیره دارد ، به عنوان مثال ، هتل میراژ 10 دقیقه پیاده تا اسکله تفریحی کیش فاصله دارد. پرسنل مجرب ، امکانات کامل و دسترسی راحت به هتل میراژ تجربه بسیار خوبی را برای میهمانان این هتل فراهم می کنند.

اگر بیشتر به دنبال یک هتل دریایی هستید می توانید هتل ترنج را انتخاب کنید. هتل دریایی ترنج کیش اولین هتل در ایران است که دارای ویلاهای روی آب است.

بهترین زمان به جزیزه کیش و رزرو تور کیش

 بهترین زمان کیش از دی ماه تا اردیبهشت ماه است. آب و هوای کیش گرم و مرطوب با متوسط 26 درجه سانتی گراد در سال است. در تابستان می تواند تا 40 درجه سانتی گراد (104 درجه فارنهایت) گرم شود.