3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بهترین کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال در سال 2020 کدامند؟

آیا نگران امنیت ارزهای دیجیتال خود هستید؟ اگر تاکنون در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت کرده باشید حتما نام کیف پول های سخت افزاری را شنیده اید. کیف پول های سخت افزاری برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. البته ناگفته نماند که کیف پول های دیگری هم وجود دارند که به صورت آنلاین هستند. اما مزیت اصلی که کیف پول های سخت افزاری نسبت به کیف پول های آنلاین دارند امنیت چند برابر آن هاست. کیف پول های سخت افزاری تنوع زیادی دارند. اما یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین و ارزهای دیجیتال کیف پول لجر می باشد. چنانچه قصد خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال و یا خرید کیف پول های سخت افزاری نظیر لجر را دارید می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. .

معرفی بهترین کیف پول های سخت افزاری

همانطور که گفته شد کیف پول های سخت افزاری انواع مختلفی دارند. هر کدام از این کیف پول ها مزیت ها و ویژگی های متفاوتی دارند. در این قسمت با بهترین کیف پول های سخت افزاری بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

کیف پول لجر نانو اس  Ledger Nano S

کیف پول لجر نانو اس از سال 2014 وارد بازار شده است. دلیل محبوبیت زیاد این کیف پول امنیت بالا و تعداد ارزهایی است که پشتیبانی می کند. این کیف پول آفلاین بیش از 1250 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. این کیف پول در سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس قابل استفاده می باشد. این کیف پول به صورت آفلاین کار می کند به همین دلیل نیازی به اینترنت ندارد. قابلیت بروزرسانی و عدم نیاز به باتری از دیگر ویژگی های آن می باشد.

کیف پول لجر نانو ایکس Ledger Nano X

کیف پول لجر نانو ایکس بعد از لجر نانو اس در سال 2019 وارد بازار شد. این کیف پول علاوه بر مزایای لجر نانو اس، نقاط قوت بیشتری هم دارد. افزایش ظرفیت کوین ها و اتصال با بلوتوث باعث محبوبیت افزون این کیف پول سخت افزاری شده است. پشتیبانی از بیش از 1250 ارز دیجیتال،  قابلیت اضافه شدن ارزهای جدید از طریق Ledger Live، اتصال USB-C برای دسکتاپ و تلفن های همراه و همچنین اتصال بلوتوث برای دستگاه های تلفن همراه از طریق برنامه Live Ledger از دیگر مزایای این کیف پول می باشد.

کیف پول ترزور وان Trezor One

ترزور نزدیکترین و جدی ترین رقیب لجر می باشد. این شرکت فعالیت خود را در سال 2014  با شرکت SatoshiLabs شروع کرد. از مزایای این کیف پول علاوه بر امنیت بالایی که دارد می توان به پشتیبانی بیش از 1000 ارز دیجیتال، قابلیت تبدیل ارز و عدم نیاز به اینترنت اشاره کرد. این کیف پول در سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و IOS قابل دسترس می باشد.

کیف پول ترزور تی  Trezor T

کیف پول ترزور T نیز همانند ترزور وان قابلیت های بسیاری دارد. در واقع این کیف پول برای رفع کیفیت پایین بدنه ترزور وان وارد بازار شد. نکته مهم کیف پول Trezor T همچنین دارای یک مهر بر روی درگاه USB است تا کاربران بتوانند مطمئن باشند که در هنگام خرید این دستگاه دستکاری نشده است. تنظیم Trezor T بسیار آسان است و فقط کاربران نیاز به بارگیری نرم افزار Trezor Bridge و بروزرسانی سیستم عامل دستگاه دارند.

کیف پول الیپال  Ellipal

کیف پول سخت افزاری الیپال یک کیف پول سرد و آفلاین است که در سال 2017 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. نحوه اتصال این کیف پول با سایر کیف پول های سخت افزاری دیگر متفاوت است و از طریق اسکن QR کد ارتباط برقرار می کند. همین راه ارتباطی باعث شده که از هرگونه اتصالی به شبکه جلوگیری کند. برای استفاده از این کیف پول ابتدا باید اپلیکیشن آن را بر روی گوشی خود نصب کرده سپس با دوربین کیف پول QR کد آن را اسکن کنید.

کیف پول کیپ کی Keep key

کیف پول سخت افزاری کیپ کی در سال 2015 برای نگهداری ایمن بیت کوین عرضه شد. این کیف پول سخت افزاری ظاهری زیباتر از سایر کیف پول های سخت افزاری دیگر دارد. به همین دلیل معمولا بیشتر مورد توجه قرار میگیرند. امنیت این کیف پول همانند سایر کیف پول های سخت افزاری دیگر قابل قبول است. نحوه اتصال این کیف پول به سیستم از طریق کابل می باشد.

حال که با بهترین کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال آشنا شدید به شما توصیه می کنیم که برای خرید این کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال از طریق فروشگاه های معتبر اقدام کنید. مجموعه ایرانیکارت با بیش از 10 سال سابقه، با ارائه طیف گسترده و متنوعی از کیف پول های سخت افزاری انتخاب راحت تری را برای کاربران خود ایجاد نموده است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است