3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بیت‌کوین به اوج یک ماه اخیر رسید

پس از تقاضای رئیس جمهور چین برای تسریع فرایند راه اندازی ارز دیجیتالی این کشور، ارزش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی افزایش یافت.

به نقل از رویترز، در معاملات امروز بازارهای ارزهای دیجیتالی، ارزش بیت کوین به ۹۴۲۰.۷۹ دلار رسید که بالاترین ارزش ثبت شده برای این ارز محبوب دیجیتالی در طول چهار ماه اخیر محسوب می شود.

ارزش بیت کوین پس از آن افزایش یافت که شی جین پینگ- رئیس جمهور چین در سخنانی گفت که فناوری بلاک چین که شاکله اصلی ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین هستند باید در هسته اصلی توجه نوآوری های بعدی در چین باشد.

در حال حاضر معاملات ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین در چین ممنوع است اما چینی های زیادی بی توجه به این ممنوعیت در حال معامله ارزهای دیجیتالی هستند.

طبق اعلام گوگل، پس از سخنان رئیس جمهور چین، جستجوی عبارات ” بیت کوین” و ” بلاک چین” در این کشور افزایش یافته است.

اندی چونگ، مدیر بازار ارزهای دیجیتالی ” اوکیکس” گفت: نظر مثبت رهبر چین باعث حمایت های بیشتری از ارزهای دیجتال در سطح قیمتی فعلی خواهد شد چرا که چین یکی از بزرگ‌ترین بازیگران عرصه ارزهای دیجیتالی باقی مانده است.

در ماه های اخیر و به دنبال افزایش رویکرد سخت گیرانه مقامات سیاسی کشورهای اروپایی و آمریکایی نسبت به ارزهای دیجیتالی، ارزش آن ها دچار ریزش شده بود. با این حال تاکید فیس بوک بر مصمم بودن به راه اندازی ارز دیجیتالی لیبرا، انشتار اخباری از تصمیم بانک مرکزی کانادا به راه اندازی ارز دیجیتالی این کشور و تداوم تلاش چین برای معرفی یک ارز دیجیتالی، معامله گران را نسبت به آینده این ارزها امیدوار نگه داشته است.

علاوه بر بیت کوین ارزش دیگر ارزهای دیجیتالی نیز با افزایش محسوسی همراه بود تا جایی که ارزش اتریوم با افزایش ۱.۲۴ درصدی به ۱۸۵.۸۳ دلار، ارزش بیت کوین کش با افزایش عجیب ۱۰.۱۴ درصدی به ۲۹۱.۹۸ دلار، ارزش لایت‌کوین با افزایش ۱.۲۷ درصدی به ۵۹.۸۳ دلار، ارزش استلار با افزایش ۱.۶۳ درصدی به ۰.۰۶۶ دلار، ارزش مونرو با افزایش ۳.۸۵ درصدی به ۶۱.۹۸ دلار و ارزش دش با افزایش ۲.۲۸ درصدی به ۷۵.۳۳ دلار رسید.