3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

بیت کوین در کانال ۸هزار و ۷۰۰دلاری/ پیش‌بینی کانال ۹هزار دلاری برای ارز دیجیتال مشهور

بیت کوین امروز سوم مارس همچنان در حدود متوسط قیمتی ۲۰۰ روزه اخیر در نوسان است که این مساله نگرانی معامله‌گران را در بازارهای سنتی افزایش داده است.

اقتصاد آنلاین – اکرم شعبانی؛ داده‌های کوین 360 و کوین تلگراف مارکت روز بی ثباتی را برای دلار آمریکا و بیت کوین در روز سه شنبه پیش بینی کرده است، اگرچه انتظار می‌رود بیت کوین امروز به سطح 8 هزار و 750 دلار دست یابد.

پس از افزایش 3.2 درصدی در معاملات روز دوشنبه بیت کوین به شکلی آشکار به سطح بالاتری دست یافت اما از جهش به کانال 9 هزار دلاری بازماند و در محدوده 8 هزار و 800 دلار متوقف شد. روز گذشته میانگین حرکت 200 روزه بیت کوین برای معامله گران بسیار قابل توجه بود.

09

(نمودار قیمت بیت کوین، بیت کوین روز گذشته به قیمت 8 هزار و 764 دلار معامله شد، منبع: کوین 360)

در حالی که به آرامی به ارزش رمزارزها افزوده می‌شود، بازارهای سهام و سایر بازارها حرکت نمایشی در پیش گرفته‌اند. شاخص داو جونز، با مشاهده بزرگترین ضرر یک روزه خود در جمعه گذشته، متعاقبا بیش از هر زمان دیگری در تاریخ خود در طی یک جلسه، در معاملات واحد پیشرفت داشت.

08

این پیشرفت و صعود شاخص‌های احساسی در بازارهای جهانی به دنبال خبرهایی مبنی بر تزریق بیشتر ارز از سوی دولت‌ها در کشورهای مختلف جهان برای مبارزه با ویروس کرونا اتفاق می‌افتد. در همین راستا هم صندوق فدرال رزرو در ایالات متحده از هم اکنون مساله کاهش نرخ بهره را در سال 2020 مدنظر قرار داده است.

در گزارش کوین تلگراف انجام چنین تحرکاتی از سوی بسیاری از مفسران کوته بینانه و احمقانه عنوان شده است.

ماتی گرینزپن تحلیل‌گر کوین تلگراف مارکت در یک تفسیر کوتاه روز سه شنبه در صفحه توییتر خود اینگونه نوشت: حسی درونی به من می‌گوید زمانی که در یک عامل فروش جهانی هراسی رخ می‌دهد، کاهش نرخ بهره در بهبود اوضاع هیچ تاثیری بر جای نخواهد گذاشت.

واکنش «باور نکردنی» محرک بازار

اریک دادون سرمایه گذار استارتاپی با این مساله موافق است.

وی در پاسخ به گرینزپن عنوان می‌کند: احتمالا در پیش گرفتن چنین رویه‌ای وضع را در سطح کلان وخیم‌تر خواهد کرد.

در شرایطی که تاثیر ویروس کرونا بر بیت کوین همچنان موضوعی قابل بحث است، اما به نظر می‌رسد عدم اطمینان مالی در حال حاضر بر روی بازارهای سرمایه گذاری قبلی دارای اهمیت است. حجم معاملات آتی بیت کوین در مقایسه با ماه گذشته تا 80 درصد کاهش داشته است.

در عین حال، اصول فنی شبکه بیت کوین، همچنان به قوت پیشین خود باقی است. روز گذشته کوین تلگراف در مطلبی این مساله بسیار مورد توجه قرار داد که در شرایطی که قرار بود بالاترین نرخ همه دوران‌ها رقم بخورد، نشانگر بیان کننده تمایل مثبت استخراج کنندگان بیت کوین در شرایط فعلی است.