3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

ترامپ باز هم نیکولاس مادورو را تهدید کرد

ترامپ هشدار داده است که در صورت عدم کناره‌گیری نیکولاس مادورو از قدرت در ونزوئلا، ایالات متحده می تواند تحریم های شدیدتری را علیه این کشور به اجرا بگذارد.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، دونالد ترامپ روز سه شنبه (۱۹ مارس) در کاخ سفید در کنفرانس خبری مشترک خود با ژایر بولسونارو، همتای برزیلی، همچنین از ارتش ونزوئلا خواست به حمایت از آقای مادورو پایان دهد.

 

آقای بولسونارو که یک سیاستمدار راستگرا با سیاست های مشابه به دونالد ترامپ است، در صحبت هایش از آمادگی کشورش برای حضور نظامیان آمریکایی در مناطق نزدیک با مرز ونزوئلا خبر داد.

 

آقای بولسونارو که از او به عنوان “ترامپ مناطق حاره‎ای” هم نام برده می شود، گفت برزیل آماده است تا سهم خود را برای برقراری آزادی و دموکراسی در ونزوئلا ایفا کند.

 

بولسونارو که از فرماندهان سابق ارتش برزیل بوده است، چهره‌ای راست‌گرا به شمار می‌آید که با وعده مبارزه با فساد به مقام ریاست جمهوری برزیل رسید. او از حامیان آزادی سلاح است. شعار تبلیغاتی او را هم بسیاری با شعار تبلیغاتی دونالد ترامپ، یعنی «عظمت را به آمریکا بازگردانیم»، مقایسه کرده‌اند. «برزیل اول از همه و خدا بالاتر از همه»، شعار کمپین انتخاباتی ژائیر بولسونارو بوده است.

 

دونالد ترامپ در این نشست خبری همچنین گفت از عضویت برزیل در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) یا ارتقای برزیل به جایگاه یک کشور “متحد غیرناتو” حمایت خواهد کرد . ترامپ اعلام کرد از عضویت برزیل در سازمان همکاری های اقتصادی و توسعه نیز حمایت می کند.

 

برزیل که هشتمین اقتصاد بزرگ جهان به شمار می‌آید، سال ۲۰۱۷ به طور رسمی برای پیوستن به سازمان همکاری و توسعه اقتصادی درخواست داد. این سازمان که مقر آن در پاریس است، ۳۵ عضو دارد که از این میان سه کشور مکزیک، کلمبیا و شیلی از آمریکای لاتین هستند.

 

هفته گذشته یکی از مقامات اقتصادی دولت برزیل گفته بود که این کشور انتظار ندارد دونالد ترامپ در دیدار با بولسونارو حمایت خود را از عضویت برزیل در سازمان همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کند!

 

از طرف دیگر، وزارت دارایی آمریکا روز سه شنبه مینرون، بزرگ ترین شرکت استخراج طلای ونزوئلا، و آدرین پردومو، مدیر عامل این شرکت، را تحریم کرد. مقامات آمریکایی می گویند که شرکت مذکور از حلقه نزدیک به نیکلاس مادورو حمایت می کند.

 

آمریکا به تازگی بانک روسی اوروفایننس موسناربنک را هم به دلیل ارتباط با دولت ونزوئلا تحریم کرده بود. اوروفایننس موسناربنک، بانک مشترک شرکت‌های دولتی ونزوئلا و روسیه است.

 

به گفته وزارت دارایی آمریکا، این تحریم نشان می‌دهد که آمریکا علیه هر موسسه مالی خارجی که از دولت نیکلاس مادورو حمایت کند، اقدام خواهد کرد.

 

با بالا گرفتن بحران ونزوئلا پیشتر مقام‌های روسیه گفتند که برای جلوگیری از دخالت نظامی آمریکا در ونزوئلا از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد، هرچند سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، به مایک پومپئو همتای آمریکایی خود گفته بود که روسیه آماده مذاکره با آمریکا در مورد بحران ونزوئلاست.

 

خوآن گوآیدو که با نامشروع خواندن انتخابات اخیر، دور دوم ریاست‌جمهوری نیکلاس مادورو را غیرقانونی خوانده، خود را رئیس‌جمهور موقت کشورش می‌داند.

 

106