3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

تسهیلات لیزینگ ۸ درصدی به خریداران تجهیزات ساخت داخل/امکان تهیه پیش‌فاکتور الکترونیکی

همزمان با آغاز دو نمایشگاه “دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار” و “تجهیزات آزمایشگاهی ساخت داخل”، تسهیلات لیزینگ ۸ تا ۱۰ درصدی به خریداران بخش خصوصی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا، نوزدهمین “نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار” و “ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران” با حضور شرکتهای دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی از امروز کار خود را آغاز کرد.

در نمایشگاه “دستاوردهای پژوهش‌، فناوری و فن‌بازار” ۳ هزار و ۱۹۹ فناوری از سوی ۱۹۹ مرکز و نهاد علمی و در ششمین نمایشگاه “تجهیزات و مواد آزمایشگاهی” ۹ هزار محصول دانش‌بنیان ساخت داخل  عرضه می‌شود.

از آنجایی که نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی با رویکرد عرضه و تقاضای فناوری برگزار می‌شود، در این دوره ۶۰ دستگاه با ۵۰۰ نیاز فناوری شرکت دارند.

حضور صندوق های مالی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر ویژگی‌های این دو نمایشگاه است و در این راستا صندوق نوآوری و شکوفایی با ارائه تسهیلات ویژه به خریداران از محصولات فناورانه ساخت داخل حمایت می‌کند.

بر این اساس تسهیلات لیزینگ صندوق نوآوری و شکوفایی ویژه خریداران غیردولتی به‌ منظور خرید محصولات دانش‌بنیان از شرکت‌های دانش‌بنیان با عاملیت صندوق توسعه فناوری نانو ارائه می‌شود.

این تسهیلات با نرخ ۸ تا ۱۰ درصد با دوره بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه (حداکثر ۶ ماه تنفس) در نظر گرفته شده است.

 همچنین بر اساس شرایط جدید مبلغ تسهیلات حداکثر ۷۰ درصد قیمت تجهیزات و ملزومات آن بوده و حداقل خرید ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

علاوه بر آن به منظور تسهیل خرید تجهیزات، امکان تهیه پیش‌فاکتور از طریق سایت نمایشگاه فراهم شده است. این دسترسی بعد از پایان نمایشگاه ادامه خواهد داشت. 

ششمین دوره نمایشگاه “تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران” و نوزدهمین نمایشگاه “دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار” از امروز ۳ دی ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا روز پنج‌شنبه ۶ دی ماه ادامه دارد. 

نمایشگاه تجهیزات ساخت داخل در ۱۳ بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون برگزار می‌شود.

انتهای پیام