3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

تصاویر جدیدی از قاب پشتی آیفون ۱۳ پرو رز گلد منتشر شد

ماجین بو، یکی از افشاگران فعال در توییتر، به‌‌تازگی تصاویر جدیدی از یک مدل آیفون را در حساب کاربری خود منتشر کرده است که به نظر می‌رسد همان نسخه‌ی رز گلد آیفون ۱۳ پرو باشد.

آیفون به نمایش درآمده در این تصاویر ظاهری شبیه به نسخه‌ی پرو مکس دارد که البته به نظر نمی‌رسد از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با نسخه‌ی پرو داشته باشد.

البته باید گفت مدل موجود در تصویر نسخه‌ی نهایی آیفون ۱۳ پرو نیست و انگار نسخه‌ای است که با عجله سرهم شده. با این حال، با تصاویر فاش شده از مدل‌های قبلی و همچنین قاب‌های ساخته شده برای آیفون ۱۳ پرو هم‌خوانی دارد.

آیفون 13 پرو

ماژول دوربین بزرگ‌تر که بیرون زدگی آن از قاب پشتی نسبت به نسل فعلی بیشتر شده نشان‌دهنده‌ی حضور سنسورهای دوربین جدیدتر و بزرگ‌تر است. همچنین، این ماژول به لبه‌های بدنه نزدیک‌تر شده است.

مدتی قبل در شایعه‌ها به تولید نسخه‌ی رز گلد آیفون ۱۳ هم اشاره شده بود، اما نسخه‌ای که در این تصاویر مشاهده‌ می‌شود در طیفی تیره‌تر از آنچه تا به حال در محصولات اپل دیده بودیم قرار می‌گیرد.

البته در گزارش‌ها به تولید آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی غروب آفتاب هم اشاره شده است.

آن‌‌گونه که انتظار می‌رود، کوپرتینویی‌ها قصد دارند تغییرات زیادی را در پرچم‌داران خود اعمال کنند و به‌روز رسانی سیستم دوربین یکی از مهم‌ترین آن‌هاست که اپل برای موفقیت آیفون ۱۳ در بازار و حفظ جایگاه این برند به آن امید بسته است.

گفته می‌شود در این نسل، نسخه‌های پرو و پرو مکس به لنز فوق عریض ۶ المان و فوکوس خودکار بهتری نسبت به قبل مجهز خواهند شد. همچنین، آیفون ۱۳ پرو از فناوری تثبیت جابه‌جایی سنسور و ماژول تله‌فوتو که در آیفون ۱۲ مکس حضور داشت هم بهره خواهد برد. دو ویژگی جدید در بخش ویدیو هم به این مدل‌ها اضافه خواهد شد که فعلا اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر نشده است.

آیفون 13 پرو

با توجه به آنچه تاکنون اعلام شده، پنل جلویی خانواده‌ی آیفون ۱۳ هم در بخش بریدگی بالای نمایشگر یا همان ناچ تغییراتی خواهد داشت که شامل کوچک‌تر و باریک‌تر شدن این بریدگی خواهد بود تا فضای بیشتری در اختیار باتری‌های بزرگ‌تر این نسل قرار گیرد.

همچنین، گفته می‌شود این نسل به چیپ جدید اپل یعنی A15 Bionic مجهز خواهند بود. تمامی مدل‌های سری آیفون ۱۳ از سنسور LiDAR و نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند خواهند شد و در مدل‌های پرو شاهد افزایش ظرفیت حافظه‌ی داخلی به یک ترابایت خواهیم بود.

با توجه به پیش‌بینی‌ها، احتمالا اپل در هفته‌ی سوم ماه سپتامبر از خانواده‌ی آیفون ۱۳ رونمایی خواهد کرد.

منبع: Phone Arena