3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

تظاهرات میلیونی “زمین و بازگشت” در مرزهای غزه و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی‌

فلسطینی‌ها به صورت گروهی از ساعات اولیه صبح امروز (شنبه) در اردوگاه‌ها و چادرهای مستقر در مرزهای شرقی نوار غزه تجمع کردند تا چهل و سومین سالگرد روز زمین را زنده نگه داشته و تظاهرات میلیونی برگزار کنند اما از همان ساعات اولیه تجمع فلسطینی‌ها بر اثر شلیک گاز اشک آور از سوی نظامیان صهیونیست تعدادی از تظاهرکنندگان دچار حالت خفگی و مصدومیت شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، در اثر شلیک گاز اشک آور از سوی نظامیان صهیونیست به شرکت کنندگان در تظاهرات میلیونی “زمین و بازگشت” تعدادی فلسطینی دچار حالت خفگی شدند. اسکای نیوز نیز گزارش داد، ۳۰ فلسطینی به ضرب گلوله‌های نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

اما گفته می‌شود جوانان توانستند پرچم‌های فلسطین را از بالای دیوار امنیتی در شرق اردوگاه جبالیا در شمال غزه آویزان کنند.

دو شهروند فلسطینی نیز به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در منطقه مکله در شرق غزه مصدوم و تعدادی نیز براثر استنشاق گار اشک آور در خان یونس دچار حالت خفگی شدند.

نیروهای اشغالگر همچنین با گاز اشک آور تظاهرکنندگان را در اردوگاه بازگشت در شمال غزه هدف گرفتند. آنها به خودروهای امدادرسان در شرق غزه نیز گاز اشک آور شلیک کردند.

همچنین هیئت امنیتی مصر تحت تدابیر امنیتی شدید برای بازدید از چادرهای بازگشت در شرق غزه وارد منطقه شد.

همچنین مناطق مختلف فلسطین امروز شاهد اعتصابی سراسری همزمان با سالگرد روز زمین است و هزاران فلسطینی برای مشارکت در تظاهرات میلیونی آماده شده و در اردوگاه‌های برپا شده در شرق غزه تجمع کردند.

فلسطینی‌های داخل و فلسطینی‌های مهاجر چهل و سومین سالگرد روز زمین را که مصادف با ۳۰ مارس است هر سال گرامی می‌دارند و تظاهرات‌هایی را ترتیب می‌دهند و پایبندی خود به سرزمین‌شان را نشان می‌دهند.

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره ضمن دعوت به اعتصابی سراسری در این روز از گروه‌های فلسطینی خواست با بیشترین مشارکت خود در تظاهرات مسالمت‌آمیز میلیونی در حمایت از حق بازگشت شرکت کنند. این تظاهرات میلیونی از ظهر امروز در سراسر مناطق تحت محاصره غزه شروع شد.

مقامات رژیم صهیونیستی نیز حالت آماده باش خود را برای تظاهرات میلیونی “زمین و بازگشت” در مرزهای غزه افزایش دادند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجهیزات و نیروهای نظامی را به مرزهای مشترک با غزه فرستاد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به ساکنان غزه نسبت به نزدیک شدن به دیوار امنیتی در جریان تظاهرات امروز هشدار داد. فرمانده اداره هماهنگی و ارتباط در ارتش این رژیم گفت: ما می‌خواهیم این روز شاهد هیچ تلفاتی نباشیم و این بستگی به فلسطینی‌ها دارد لذا آنها نباید به ۳۰۰ متری مرزها نزدیک شوند.

اشغالگران در راستای تدابیر امنیتی خود مسیرهای بین شهرک‌ها در منطقه غلاف غزه را بستند.

انتهای پیام