3
مدیریت

09196056862

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

نتایج بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شبکه ارتباطی راهبردی امکان ، شاهراه حرکت به سمت بازارهای بین المللی

فهرست مطالب این مقاله

چطور بدهی ام را کم کنم؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((چطور بدهی ام را کم کنم؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

عنوان مقاله :

دسته بندی مقاله :

تفاهم‌نامه احراز هویت الکترونیکی مشتریان بین بانک ایران‌زمین و بانک آینده

در دومین روز از هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت تفاهم نامه ای در بستر شاکیلید با موضوع احراز هویت دیجیتالی مشتریان مبتنی بر فناوری بلاک چین بین بانک ایران زمین و بانک آینده منعقد شد.

به گزارش بورس نیوز، این قرارداد بین بانک ایران زمین وبانک آینده با همکاری شرکتهای دانش بنیان امضاء شد.
فرهاد اینالوئی معاون فناوری واطلاعات بانک ایران زمین، پس از امضاء تفاهم نامه گفت: این قرارداد برمبنای ارائه محصولی بر اساس بلاک چین و نیاز بانکها در راستای احراز هویت الکترونیکی می باشد که یکی ازاقدامات بسیارمهم خدمات الکترونیکی در مسیر توسعه بانکداری دیجیتالی و رضایتمندی مشتریان است.
وی افزود: در صورت اجرایی شدن قرارداد ما می توانیم با همکاری سایر بانکها، مشتری های بانک را احراز هویت نماییم و این دقیقا در راستای توسعه ی بانکداری دیجیتال وارائه سرویس‌های ارزش‌افزوده فناوری بلاک چین است.
«هسته اصلی سامانه کیلید، امضای دیجیتال است؛ در واقع سامانه کیلید ابزاری برای شناسایی مشتری و سپس امضای دیجیتال است و از تلفن همراه به عنوان توکن استفاده می کند.»
مدیرعامل آدانیک درباره تعداد بانک‌هایی که شاکیلید و همین‌طور محصول کیلید در آنها راه‌اندازی شده است، گفت: «شاکیلید در مرحله پایلوت خود در دو بانک راه‌اندازی شد و در حال مذاکره با بانک‌های دیگر نیز هستیم. محصول کیلید نیز در بانک‌های آینده، شهر، پارسیان و در حد پایلوت در بانک ایران‌زمین راه‌اندازی شده است.»

وی در ادامه گفت: از مزیت های شاکیلید می توان به خدمت دهی ساده و احراز هویت با کیفیت بالا و کاهش اتلاف وقت اشاره کرد و همچنین بانک‌های زیادی می‌توانند در این شبکه فعالیت کنند و از طریق این پلتفرم به هم متصل شوند. این شبکه توسعه‌پذیر است و می‌تواند به شبکه‌های بانکی در سراسر جهان نیز وصل شود و تعاملاتی داشته باشند. این شبکه محدود به احراز هویت نیست و امضای دیجیتال انواع اسناد و قراردادها در آن امکان‌پذیر است.»